miercuri, 25 iunie 2014

DUMNEZEU TATĂL , MI S - A ARĂTAT PE CER ŞI MI - A VORBIT !

                                     2 - 3  August  2004 , ora 0,06 !

Mă rugam la această oră dragilor. 
Mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU  şi la MAICA  DOMNULUI, cu lacrimi mă rugam .
Dar aşa cum mi se întâmplă adesea, ochii mi se închid şi văd ceva uimitor, uluitor; ceva ce mi-a umplut inima si sufletul de pace si bucurie.
Aud un glas, care venea din adâncul Cerului, şi care spune aşa :

                  "Voi pătrunde cu mintea , toate Lucrările astea !
               Sunt bune cu Rugăciunile tale.
               Mai sânt Lucrările tale , 
Şi la orişice început , mari sânt şi duşmăniile tale "!

Clipă în care văd cu ochii închişi fiind, văd Cerul spre Răsărit şi aşezat  pe un nor alb stralucitor de Lumină, un nor dreptunghiular şi înalt, în veşminte albastre catifelate , şi cu barbă lungă şi albă , aşa cum ÎL ştim din Icoana Sfintei Treimi, ÎL  văd pe ÎNSUŞI  DUMNEZEU  TATĂL ! 
DUMNEZEU   TATĂL , avea ceva rotund în MÂNA  SA  stângă, O  SFERĂ de Lumină albă, orbitor de strălucitoare.
Dumnezeu Tatăl Îşi apropie de Gura Sa, această Sferă de Lumină albă orbitoare ,O Priveste intens şi vorbeste din nou aşa :

                             "Mari sânt şi Lucrările  tale, 
              Şi la orişice început , mari sânt şi                                                  duşmăniile Tale.

Am simţit în sufletul meu, Cuvintele Lui Dumnezeu.
Cînd DUMNEZEU  TATĂL ,le-a rostit ,acolo mi le-a aşezat.
DUMNEZEU  TATĂL ,priveşte în Globul de Lumină albă din Mâna Sa stângă, şi aproape că îl ţine lipit de gura Sa !
Iar eu, Îl simţeam în sufletul meu, în inima mea, şi în gândul meu, şi I-am promis Lui Dumnezeu Tatăl , că voi apăra cu viaţa mea, Lucrările pe care mi le-a încredinţat , pe care mi le-a dăruit , ca să le duc până la final; până unde EL voieşte.
Totul a durat circa 5 sec, apoi a dispărut ca un abur.
Şi nu vedeţi dragii mei, câţi duşmani mi-am făcut de când am apărut pe sticlă ,şi de când ştie lumea de acest Blog ?
Deşi o singură dată am apărut la Tv, în rest am refuzat cu diplomaţie orice altă apariţie ! Pentru că nu vreau să fac din DARUL  SFÂNT al Lui Dumnezeu, obiect şi subiect  de polemică şi contradicţii.
Consider că este îndeajuns să scriu aici pe Blog, şi să aduc Dovezi de existenţă a Lui Dumnezeu şi cine voieşte ,poate să se întărească în Credinţă, pentru că va găsi aici pe Blog, numai CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, care este unul singur :
                         Adevărul !
Duşmani??? Majoritatea Preoţilor,şi mulţi dintre semenii noştri , care au auzit de mine, s-au făcut duşmanii mei , s-au răsculat împotriva mea, prin a mă trimite la nebuni.
Eu mă rog să-i ierte Bunul Dumnezeu, pentru că au stat şi stau împotriva mea, în loc să cerceteze ceea ce scriu şi despre ce eu scriu, şi să mă îndrume cum să le scriu mai bine, pentru a ajunge la sufletul semenilor mei, a semenilor noştri.
Eu nu duşmănesc pe nimeni ! Nici pe cei care-mi sunt duşmani ! Dimpotrivă ! I-am primit şi-i primesc în casa mea ca pe nişte oaspeţi, şi nu-i judec pentru felul cum m-au judecat ei.
DUMNEZEU, Îi va judeca cu Dreptatea Sa şi cu Mila Sa !
Dumnezeu Tatăl ,fraţilor, arată exact aşa ca în Sfânta Icoană  a  Prea  Sfintei Treimi.
Cărţile sfinte, ne spun că... "pe DUMNEZEU  TATĂL, nu L-a văzut nimeni "!
Eu vă spun fraţilor, cu dragoste şi cu smerenie, că L-am văzut pe Dumnezeu Tatăl şi acum, şi în alte dăţi.  Viu ,ca şi în carne şi oase !
Fiecare dintre noi, Îl poate vedea pe DUMNEZEU  TATĂL ! Credinţa  fierbinte, şi dragostea faţă de Aproapele, ne deschide Cerul şi-L putem vedea pe DUMNEZEU  TATĂL !
Să nu vă clătinaţi în Credinţă fraţilor, şi să iubiţi cu sufletul, pe fiecare frate ,sau sora Întru Hristos, şi vă veţi putea bucura ,de DARURILE infinite ale Lui Dumnezeu şi-ale  Maicii  Domnului, pentru noi Fiii Săi !
                        Cu dragoste şi preţuire,
                                                     Maria.

2 comentarii:

  1. Si eu l-am vazut pe Dumnezeu.... Dar doar din spate,imbracat cu o mantie alb- argintie ,extrem de stralucitoare ,aproape de intensitatea xenoanelor auto!
    Inaltimea era in jur de 3 metri; eu il vedeam cam de jos in sus.
    Impresionanta vedenie....

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu se arata fiecaruia conform conceptiilor omului;
    lui Moise i s-a aratat sub forma de tufis.

    In mod real Dumnezeu nu poate fi vazut dar ne poate transmite mesaje sub o anumita "aparenta".

    Ca sa nu ne facem o perceptie gresita asupra lui, ne-a interzis reprezentarile de orice fel si atunci ramane in gandul si viziunile noastre, aceasta fiind, la nivelul nostru, o reprezentare mai aproape de realitate.

    Acum 2000 ani cei mai inversunati dusmani ai lui Iisus au fost preotii.
    Situatia nu s-a schimbat.
    Intre preoti si Iisus alege-l pe Iisus.

    Ca sa intelegi ca Iisus stia ce are sa se intample, citeste pilda talantilor unde talanti inseamna invatatura cristica.
    Impunind dogmele, Bisericile au ingropat talantul in loc sa dezvolte invatatura conform descoperirilor pe care le face societatea.
    Pentru ca Biblia cea mare este chiar lumea in care traim.

    Ioan 5, 39-42:
    Voi cercetați scripturile, pentru că socotiți că în ele aveți viața veșnică. Dar tocmai ele mărturisesc despre mine. Și nu vreți să veniți la mine ca să aveți viața!… Dar știu că n-aveți în voi dragoste de Dumnezeu"

    Cel ce are invatatura va spori iar cel ce este debil se va tampi si mai mult.
    In acest fel se desparte graul de neghina.
    Ce poate lua tampitul in imparatia cerului acolo unde mintea,
    gandul este tot ce ramane ?

    "
    Pentru că cel ce are, i se va mai da, și va avea de prisos.
    Dar celui ce n-are, i se va lua și ce are.
    "
    .

    RăspundețiȘtergere