marți, 4 noiembrie 2014

UN ASASINAT LA COMANDĂ !

                             4 Noiembrie 2014, ora 6,10 dimineaţa!
                                                                      
                                                                       Dragii mei, 

Fiind obisnuită cu programul din cele 10 zile de spitalizare,astăzi dimineaţă  stăteam cu ochii în tavan, în patul meu de acasa!
Mă gândeam la ultimele zile,si la suferinta pe care am îndurat-o cu piciorul meu bolnav.
Aud dragilor un glas, si pe cineva care isi freacă mâinile de bucurie si de satisfactie deplină. 
                Cel care isi freca palmele de bucurie, spune la superlativ:
                            
                              "Ce mă bucur! 
  Şi este intrebat:
                      De ce ?
                    Şi pentru că i-a dat ţeapă, şi...noroc de asasinat ! 
                    Da! Noroc de asasinat !"

Dragii mei, eu nu stiu cine va fi asasinat! Dar vom auzi cu siguranta de asasinarea unui om important al vreunui Stat , si care va face multă vâlvă, si va schimba destinele multor Ţări pe mapamond. 
Când se va întâmpla, eu iarăşi nu ştiu!
Dar va fi cu o rezonanţă uluitoare; la nivel mondial!
                          Cu dragoste, Maria.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu