marți, 25 noiembrie 2014

MESAJ DIN SFANTA SCRIPTURA , VENIT DE SUS DIN CERUL SFÂNT !



                                                     3  Ianuarie 2003 ,ora 22,45 !
                      
                ..

                     
                                             Dragii mei, 

Iată cum , în timp ce citeam din Biblia Sfanta aud  un glas în dreapta mea ,care spune cu hotărâre aşa ,fratilor :

            "Chiar dacă aţi sfărâma totul ,din Oştirea Caldeilor ....!
Iar un alt glas, spune cântând ca în Sfanta Biserică :
               Nu aţi scăpa din mâinile noastre !
           Cel  ce ne împiedică....Tri - ni -mum !"

Dragii mei, am gasit acest citat intr.un caiet din 2003, si am cautat aceste cuvinte, în Biblie, pe internet.
Spre marea mea uimire fratilor, am gasit citatul auzit de mine,si pe care l-am  scris aici mai sus, l-am gasit în Biblia ON -LINE, la Ieremia 37, cu 10 !
A fost uluitor , ca sa gasesc ceea ce mi s-a spus, sa gasesc continuarea in Biblie.
În schimb dragilor, nu am gasit în limba româna, explicatia concretă  a cuvantului silabisit de acel glas ,asa :

                               TRI - NI - MUM !
Daca voi stiti ce înseamna acest cuvant , va rog sa scrieti pe blog atât pentru mine, cât si pentru toti cititorii Blogului. 
                                     Cu dragoste ,Maria. 

IEREMIA 37 - Biblia Online in Limba Romana, Traducerea ...

www.ebible.ro/biblia/paralel/cornilescu-ortodoxa/.../3...Translate this page
5 Ostirea lui Faraon a iesit din Egipt, iar Caldeii, care impresurasera ... 10 Chiar daca ati, sfarama cu totul ostirea Caldeilor, care lupta impotriva voastra, si ar

8 iar haldeii se vor întoarce, vor bate iarăşi cetatea aceasta, o vor lua şi o vor arde cu foc." 8 Iar Caldeii vor veni din nou si vor lupta impotriva cetatii acesteia, o vor lua si o vor arde cu foc.
9 Aşa vorbeşte Domnul: "Nu vă înşelaţi zicând: "Haldeii se vor depărta de la noi!", căci nu se vor depărta! 9 Asa zice Domnul: Nu va inselati pe voi insiva, zicand: "Fara indoiala se vor duce de la noi Caldeii" ca nu se vor duce.
10 Şi chiar dacă aţi bate toată oastea haldeilor care se războiesc cu voi, chiar dacă n-ar mai rămâne din ei decât vreo câţiva oameni răniţi, tot s-ar ridica fiecare din cortul lui şi ar arde cetatea aceasta cu foc." 10 Chiar daca ati, sfarama cu totul ostirea Caldeilor, care lupta impotriva voastra, si ar ramane la ei numai raniti, apoi si aceia s-ar ridica fiecare din cortul sau si ar arde cetatea aceasta cu foc"....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu