sâmbătă, 15 noiembrie 2014

INUNDATII EXTREME ! PUHOAIE DE APĂ VOR CĂDEA DIN CER !


                                       15  Noiembrie  2014, ora 7,38 dimineaţa !


                                                                 Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă dragilor treaza fiind, mai leneveam în pat si astfel aud o convorbire între două glasuri ,si anume :

                       1. "Mă puteţi întreba !
                       Acum mă puteţi întreba !
Iar al doilea glas, spune cu uimire celui dintâi :
                 2.    Bate vântul  din noroaie !  

Şi văd dragilor, jos pe Pământ mult noroi, mult mâl.
Totul era acoperit cu mâl şi noroaie înalte, ca nu se mai vedea nimic pe pământ. Doar noroaie ! Totul era acoperit de noroaie. Copaci ,case, masini, etc, nimic nu se mai vedea ; doar noroaie mari!
Iar glasul cel de-al doilea spune iar :
                        
                         2. Bate  vântul  din noroaie ! (spune cu mare uimire glasul ).
Iar răspunsul vine dragilor, de la un glas blând, si-i spune aşa :
                        1.  Pentru că , dacă nu mă puteai întreba, omul uită de poartă de noroi !
          Omul  uită  de  poartă de noroi. Uită ! "

Clipă în care dragii mei, văd spre Est ,un Cer bleu senin, dar care Cer avea la poalele lui, o gaură bleumaren ,până la negru ( O  Poartă  în Cer)
                        
                       
Poarta  bleumaren ,de la poalele Cerului senin, se deschide fratilor, si din Cer, prin Poarta deschisa la interior, precum am da drumul la gura unui mare Bazin plin cu mii de metri cubi de apă, a început să curgă puhoaie de apă limpede, în jos pe Pământ.
Cerul si-a deschis Poarta  puhoaielor de apă, si a lăsat să se reverse totul pe Pământ.
 
               ..

Dragilor, PUHOAIE de apă curgeau prin Poarta de la poalele Cerului.

Pământul fratilor, nu mai era pământ, ci doar o mlastina care a acoperit tot si toate. 
Nu mai erau case, nu mai erau copaci, ci doar mlastina, noroaie de 2 metri. 
Dragii mei, îmi pare rău să vă aduc astfel de vesti, care cu siguranţă din nefericire, se vor împlini.
Eu nu stiu unde si când anume dragilor, vor avea loc astfel de grave Inundatii, dar stiu ca vom auzi de acestea, si ca vor face multe victime .
DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI, ne dă mereu semne ca sa ne întoarcem la El. Ne cearta pentru ca ne iubeste, si doreste ca sa nu ratacim Calea!
Dar pentru că noi mca niste surzi nu auzim ,si ca niste orbi nu vedem, ne lăsăm înselati de cumplitul diavol, care ne delectează cu placeriile vietii acesteia, si ne facem ca sa ne îndepărtăm de la Dumnezeu.
Să ne întoarcem fratilor, trup si suflet la Dumnezeu si la Maica Domnului, si vom fi ocoliti de astfel de evenimente nefericite.
Să-I aducem Slava, Cinste si Închinare, toate învelite în inima noastra, sub Lumina Duhului Sfant din sufletul nostru.
                                            Cu dragoste, Maria. 

P.S. 
Acum la ora 23 dragii mei, am văzut din nou, INUNDATII  mari spre Est. Apa era până la vârful acoperisului caselor.
Casele erau în jos, ca la poalele unui munte.
                               


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu