sâmbătă, 22 noiembrie 2014

CUTREMURUL DIN ROMÂNIA !!! DIN 22 NOIEMBRIE 2014 !

                                  Dragii mei,

Doresc din tot sufletul ca să vă linistesc !
Şi nu prin a ascunde Adevărul !
 Acest CUTREMUR  anunţat azi dimineaţă, ar fi trebuit sa fie dezastruos!
Dar DUMNEZEU a voit ca să îi schimbe traiectoria  spre EST ,asa cum am scris în articolul de dimineaţă.
Şi aşa a fost !
Trebuie să mă credeţi ,când vă spun că anul 1977 nu se va mai repeta in România ! 
ROMÂNIA  , viitorul  al doilea Ierusalim, va fi ocolită de Cutremure devastatoare !
Nu eu o spun , ci din  al Lui Dumnezeu Cuvânt spun!
CUTREMURUL  din aceasta seara, a fost dinainte oprit de la un dezastru .
DUMNEZEU , din prea mare Mila  Sa, pentru poporul ales, adică pentru poporul român ,a făcut ca acest CUTREMUR sa-si schimbe traiectoria spre EST!
Nu a îngaduit să răbufneasca deodata; ci i-a lungit traiectoria.
Nu v-am minţit niciodata, si nici nu o sa va mint vreodata ! 
Urmariti Blogul meu, si veti gasi fara nicio indoiala ,Calea  cea mai scurta si mai uşoara, spre DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI !
            Trebuie ca să înţelegeti dragilor, că eu nu am niciun scop ascuns,scriind pe acest BLOG!
Nu caut venituri materiale, cum nu caut nici sa devin vedeta!!!
Nu câstig nimic material sau bănesc ,scriind pe acest Blog! Si nici nu-mi doresc acest lucru !
Din PORUNCA  LUI  DUMNEZEU scriu aici Cuvantul Său,si din dragoste pentru Semeni ! 
DRAGOSTEA  Lui Dumnezeu pentru noi oamenii, este infinită!
Din aceasta DRAGOSTE mi-a picurat Bunul Dumnezeu si mie în suflet, din care eu va dăruiesc vouă tuturor,scriind aici pe Blog.
    Si voi dragilor la rândul vostru, dăruiti Dragoste sufleteasca, fiecarui suflet necajit si oropsit, si veti dobândi un loc în Împărăţia  Cereasca !
                        Cu dragoste,
                                         Maria.

                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu