joi, 20 noiembrie 2014

VIN INUNDAŢII EXTREME , CU PIERDERI DE VIEŢI OMENESTI !

                     Noapte de 19 - 20  noiembrie  2014, 
                                      ora 2,20 !
                                                       
                                                 Dragii mei, 
În această noapte în timp ce mă rugam în cămăruţa mea, pe cae o consider raiul si linistea sufletului meu, văd dragilor cu ochii închişi, văd un Cer de ziuă, si sub Cer ,jos pe Pământ, văd ce a lăsat puhoaiele de apă.
Case inundate, curti pline cu apă si cu mâl, iar în stradă fratilor, o strada ca la ţară, vad mâl mult, bălţi cu apă maronie, copaci la pământ, masini bagate in mâl, si ce este mai rău, copilasi morti.
Copilasii  morti, erau adusi de puhoaiele de apă, care tocmai s-au retras.Erau umflati de apă si ingropati în mâlul rămas după retragerea puhoaielor.
Aud un glas fratilor, care spune asa :

               "Deci  , Puterea  Dreptăţii !
Şi văd acei copilasi înecati si plini de nămol, intinsi pe strada in faţa portilor caselor.
Apoi un alt glas strigă contrariat: 
                     Nu Dreptatea !
               Nu Dreptatea !"

Şi am în faţa mea , imaginea cu locul pe unde au trecut Puhoaile  de apă.Era sinistru !
Dragii mei, din păcate vom auzi din nou de INUNDATII CATASTROFALE, si cu multe pierderi de vieti omenesti.
Unde si când vor fi acestea, nu stiu a vă spune! Dar ceea ce stiu, este ca sa va fi asa precum am scris, din păcate !
                              Cu dragsote,Maria. 
                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu