luni, 24 noiembrie 2014

ELEVI FĂRĂ DUMNEZEU ! ELEVI LIPSIŢI DE ORA DE RELIGIE !

                                           19  Februarie 2008 ,ora 22,50 !

                                              Dragii mei, 

În timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Maica Domnului , aud dragilor un glas care întreaba cu uimire aşa :

              "Avem aicea ?
Şi am în faţa ochilor ,o sala de clasă plină cu elevi foarte zburdalnici. Un bărbat arată cu mâna spre elevii  gălăgiosi, si zice :
              Închinători  la idoli !"

Şi văd dragii mei, sala de clasă cu pereţii goi, fara Sfinte Icoane, iar copiii din clasa erau de nestapânit.
Cu adevărat fratilor, daca Doamne fereste va fi scoasa Religia din scoli, va fi vai si-amar de copilasii nostri;pentru căvor deveni cu adevărat închinători la idoli.
Să  nădăjduim totuşi, că noua schimbare a politicii în România, nu se va implica în scoaterea Religiei din scoli, si că obiectul de studiu, RELIGIE va ramane în scoli, iar copiii si nepotii nostri, vor fi educati întru Credinţă si Dragoste de Dumnezeu,faţă de Maica Domnului si faţă de Aproapele.  
                            Cu dragoste,
                                            Maria.

2 comentarii:

  1. Prin Dvs l-am cunoscut pe Dumnezeu !

    Cu prietenie si respect,
    CRISTIAN
    (de pe mail)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De o astfel de Rasplata am eu nevoie !!! Ma bucur din toata inima !!!

      Ștergere