duminică, 30 noiembrie 2014

SFÂNTUL MORMÂNT AL LUI HRISTOS SI SFÂNTA CRUCE !

  4                30  Noiembrie  2014  , ora 8,15 dimineaţa !

                                                                     Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă dragii mei, înainte sa ma dau jos din pat, aud un glas Divin, care spune ceva tare frumos. 

                  "Ca aceste însemne , să le puneţi la căpătâiul Meu !
               La căpătâiul Meu , să le puneţi ! " 

Clipă în care dragii mei, am în faţa ochilor închişi, UN  MORMÂNT ,plin de verdeaţă de jur împrejur; plin de tot felul de flori si plante exotice.
Văd fratilor, O  Mână dreaptă ,bărbătească, care ţine strâns O  SFÂNTĂ CRUCE din lemn; nu era mai mare de 30 cm. 
Această Mână dragii mei,era rozie si din carne si oase, era o mână vie.
Mâna se întinde de la picioarele Mormântului, si până la căpătâiul Sfantului Mormânt. Şi văd cum pe Sfanta Cruce este răstignit ÎNSUŞI  IISUS  HRISTOS, în carne si oase.
                      
                                  
Mâna dragii mei, dă la o parte tot ce era vegetatie si aseaza cu mare grija si cu mare dragoste,Sfanta Cruce,pe care vedeam răstignit pe Însusi Domnul nostru Iisus Hristos, în carne si oase.
Glasul zice din nou, în timp ce Mâna aşeza Sfanta Cruce la căpătâiul Mormântului Sfânt.

                 " Ca aceste Însemne , să le puneţi la căpătâiul Meu !"

Şi era ,Glasul Domnului nostru Iisus  Hristos!
Apoi văd cum Sfanta Cruce cu Iisus  Rastignit în carne si oase, stă frumos înfiptă la căpătâiul Mormântului, eliberată oarecum de vegetatia din jurul ei. 
După care, Mâna dispare.
Dragii mei, oriunde vă veţi afla, şi în orice împrejurare, să aveţi mare grijă si neclintită Dragoste, pentru Sfanta  Cruce  a Lui Iisus Hristos.
Să iubim Sfanta Cruce, să iubim Sfanta Treime si pe Maica Lui Hristos ; să ne închinăm din toata inima si cu tot sufletul, si astfel vom fi ocrotiţi atât noi ,cât si cei dragi noua.
Purtaţi-o la gâtul vostru, în inima voastra ,în sufletul vostru,în casa voastra si in orisice loc.  
De-ar fi ca sa platim cu viata fratilor,  să nu ne lepădăm nicicând de Credinţa noastra  , si nici de Sfanta Cruce a Lui Iisus  Hristos.   

                                    Cu dragoste, Maria.


   

Un comentariu:

  1. Sfânta Cruce a lui Iisus Hristos sa ne apere împotriva răutăților și dușmanului. Tine-ne Iisuse Hristoase și ne apară cu puterea Ta fereste-ne de toți dușmanii văzuți și nevăzuți care doresc nimicirea noastră
    Amin.Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere