duminică, 23 noiembrie 2014

S. U. A ! SE ZGUDUIE TARE ! DIN TEMELII SE ZGUDUIE !

               22 Noiembrie  2014,ora 8,05 dimineaţa !

                                                               Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă am primit de Sus, un Mesaj cutremurător ,referitor la S.U.A !
Trează fiind, mai leneveam în pat ,stând cu ochii închişi si privind cu dragoste, la cele nevazute ale Lui Dumnezeu, dar pe care eu păcătoasa le vad mai bine cu ochii inchişi, decât vad cu ei deschisi, aud un glas ,care spune ceva uluitor:
          

         Se zguduie  tare ! Din temelii  se zguduie ! 
                  America , lui stă  la picioare ! "

Clipă în care dragii mei,văd o încapere luxoasa foarte , iar in mijlocul încaperii ,un fotoliu extrem de confortabil.
Acest fotoliu, era unul tip balansoar !
Iar în fotoliu ,stătea foarte relaxat cel mai puternic om al Planetei.
Si anume :Barack  Obama!
                        ...

Dragii mei, Presedintele Obama, era foarte binedispus, si avea sub picioarele lui ceva ca O LUMINA alba.
Presedintele Obama, isi legana picioarele continuu, iar jos pe parchet,chiar sub talpile sale,  era o lumina alba ca un covoras.
Era o altfel de Lumina, decat cea din toata incaperea. 
De fapt, se legana cu totul în fotoliul  care arata ca un balansoar.
Glasul repeta dragii mei :

             "AMERICA , lui stă la picioare !"

Dragilor, pentru a nu gresi interpretarea acestui Mesaj, ma voi abţine de la orisice comentariu, si va las pe voi ca sa va spuneti părerea cu privire la SUA, respectiv acest articol. 




Un comentariu:

  1. Vanga a spus ca SUA va avea un presedinte negru si in timpul lui, SUA se va diviza.
    Obama este ultimul presedinte al SUA.

    RăspundețiȘtergere