vineri, 21 noiembrie 2014

INUNDATII FOARTE GRAVE ! ALUNECĂRI MASIVE DE PĂMÂNT !

                                                           Dragii mei, 

Astăzi până la prânz , tot când eram la Sfânta Biserică la Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, văd liber, cu ochii deschisi în stânga mea, văd spre Est, ca si când as fi avut un ochi în locul urechii stângi, văd dragilor un drum în pantă,un drum ca de munte, iar pe acel drum fratilor, veneau puhoaie de apă.
Apa dragii mei , era pâna la acoperisul caselor, iar pe alocuri si mai mare. 
              
                 
Pe acolo pe unde apa se retrăsese , Pământul era ca si-n palmă. Adică, neted , galben si mâlos.Bucăţi din Pământ, o luase la vale din pricina inundatiilor extreme.
Alunecările de teren, se vedeau la tot pasul. Pământul era ca si muscat din el, din toate părţile.
Era sinistru ceea ce vedeam.
                           Dragii mei, 
Eu nu stiu unde anume si când , sau în ce Ţară vor avea loc toate aceste calamităţi, dar stiu dragii mei, că aşa va fi precum mi s-a arătat,chiar în timpul săvârşirii Sfintei şi Dumnezeiestii Liturghii.
Noi putem schimba aceasta stare de lucruri, prin Rugaciune curata către Dumnezeu si Maica Domnului, prin săvârşirea de fapte bune pentru Aproapele nostru, prin Dragostea faţă de Dumnezeu ,si faţă de fratii nostri întru DOMNUL.
Şi nu în ultimul rând, prin împlinirea Poruncilor Lui Dumnezeu; din dragoste să le împlinim şi nu din frică.
                      Şi tot cu dragoste, 
                                         Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu