luni, 24 noiembrie 2014

UN SEISM CU VIRGULĂ !

                                        23 Noiembrie  2014, ora 22,10 !

                                                                       Dragii mei, 

Iată cum ,tot în timpul Rugăciuniii mele, ochii mi se închid o clipă ,si astfel văd cu ei închisi spre Sud -Est, văd un bărbat tânăr ce coboara cateva scari a unei mari Instituţii, si care ţine un Ziar în mâna  sa stângă.
Aud un glas dragilor, care spune aşa :

               "Un Seism !
              Un Seism cu.....virgulă  cinci !"

Şi văd dragilor ,cum acest tânăr coboara scarile acelei Istitutii, iar pe prima pagina a ziarului din mâna sa, scria cu litere îngroşate cu negru ,cu litere mari de tipar, scria aşa :

                   "Seism  de  6, 1 !"

Dragii mei, eu nu stiu unde şi când , va avea loc acest Seism cu virgulă cinci, sau acest Seism din ziar, de 6,1 !
Cum la noi în România Pământul s-a mai aşezat în urma Cutremurului de 5,7 , cred că nu va fi la noi în România.
Pentru că ,România dragii mei, nu va mai trece prin cosmarul anului 1977 !
Nu zic că nu vor fi Cutremure, dar nu vor avea Intensitate mare, care sa ducă la pierderi de vieţi omenesti. 
Dumnezeu si Măicuţa  Domnului, ocroteste România si poporul român. 
                            Cu dragoste, Maria. 

   

8 comentarii:

  1. Ascultati cu atentie interv. acela cu Doina IOnel de la 6Tv Puterile secrete 7 nov 2014 si cititi ce scrie dinsa pe fbook...spune ca cel de 5.7 a fost unul in aceasta iarna cu posibilitatea altuia pe viitor dst de deranjant...DIOnel primeste ca si dvs mesaje f puternice...Cutremurul de 5.7 afost cu totul aparte .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestia este ca mai este cineva care spune sa ne facem pregatiri pentru cutremur.
      Aici: http://istrategeorgeta.blogspot.ro/2014/11/in-exclusivitate-cateva-randuri-despre.html

      Ștergere
  2. Sambata a fost cu 5virgula7 poate mai urmeaza unu de 6,1.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, d-na Maria ! Mult!
    Am inceput sa inteleg ce ziceti !
    Imi pare tare rau ca nu ati spus de la inceput unde veti fi internata,pentru afectiunea de la picior,ca veneam la dvs.,cu mare dragoste.Sper ca sunteti mai bine.
    Va doresc sanatate!
    Si mult curaj, ca sa ne puteti spune si noua cateva franturi macar, din ceea ce primiti dvs.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, pentru gandurile sincere ! Sunt foarte bine acum! Multumesc Lui Dumnezeu şi Maicii Domnului ca M-au ajutat, dar si D-lui Dr, pentru care ma rog la Bunul Dumnezeu si la MAICA DOMNULUI, sa-i daruiasca sanatate si multa putere de munca ca sa poata ajuta pe cei bolnavi, asa cum m.-a ajutat si pe mine.

      Ștergere
  4. DragonStar...fara a fi ironic , d-ul Istrate ne ameninta de 15 ani cu cutrem f mari...Deci nu e o noutate ptr mine care chiar am discutat cu el direct prin 2001 ... Mesajele postate pe acel blog sunt greoaie si cu zeci de interpretari...Daca citeai cartea lui Istrate din 1999 iti dadeai seama ca acuratetea detaliilor e una ff redusa....E ca si cum am scrie fiecare ce frinturi de imagini vedem in vise si a ltele..despre d-na GeorgetaFlorea da...e altceva dinsa. cauta i cartile...georgeta-florea.org.....In locul lui IStrate n as tine un blog care nu ofera decit neclaritati .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit cartea lui Istrate (ultima).
      Nu il acuz de nimic.Doar Securitatea l-a acuzat.
      Problema este ca el este convins ca va veni un cutremur mare,asa cum scrie in carte.
      Daca ati citit ce zic seismologii,ca Vrancea nu s-a asezat!De fapt ,este alta adincime cea la care se produc cutremure mari.
      Om trai si-om vedea.... Sau mai bine sa nu vedem asa ceva!

      Ștergere
    2. Am toată nadejdea şi toată convingerea în Cuvantul Lui Dumnezeu, când mi-a spus :

      ROMÂNIA , VA FI OCOLITĂ DE CUTREMURE DEVASTATOARE !

      Cu totii ar trebui ca sa credem în CUVANTUL LUI DUMNEZEU, si sa nu ne mai lasam inselati de tot felul de scrieri, care au scopul de a aduce panica si de a aduna multi bani, după panica creata. E de la sine înteles ca vei cumpara cartea sau cartile, ca sa afli cat mai multe. Eu nu am niciun scop ascuns, nu urmaresc sa fac vreun venit material sau banesc, ci voiesc ca să semăn Cuvantul Lui Dumnezeu, în sufletele semenilor, asa cum este El, curat, imaculat si neintinat ! Ce poate fi mai frumos ??? Bogatiile materiale nu aduc fericirea adevarata, ci te indeparteaza de DUMNEZEU si de tot ce este Sfant. Niciodata nu voi scrie de la mine putere ceva,doar de dragul de a scrie ! Ci numai Cuvantul Lui Dumnezeu, va fi pe acest Blog !

      Ștergere