joi, 20 noiembrie 2014

PĂMÂNTUL ÎNECAT ÎN APĂ ! INUNDATII CATASTROFALE !

                         20 Noiembrie 2014 , ora 11,30 !




                       INUNDAŢII  CATASTROFALE !

           PĂMÂNTUL  ÎNECAT ÎN  APĂ  !

                                                           Dragii mei, 

Astăzi  în timp ce scriam aici pe Blog, văd ca si cum as fi avut un ochi în locul urechii stângi, văd fratilor, Puhoaie de Apă  ce vin dinspre Est, dar si dinspre nord vest.
Cele care veneau dinspre Est, erau extrem de mari. Pământul părea mai înalt cu vreo 2 metri, acolo de unde, puhoaiele  veneau la vale. 
Inundatiile care veneau dinspre sud-vest , erau Catastrofale !
                   
Apa ajungea până peste geamurile blocurilor de la parter, iar masinile erau acoperite total.
Văd un autobuz, care incearca sa treaca prin puhoaiele mari de apă de pe strada, apa ce îi ajungea până la ferestre.           
                         

Dragii mei, INUNDATIILE  care vor îneca Pământul din toate părtile, vor fi foarte grave. Cum nu au mai fost până acum.
Iată ce spune un glas chiar acum :

             "Inundaţii  catastrofale !
               Inundatii  ca-tas-tro-fa-le !
              Inundatii grave !"

Silabisirea nu-mi aparţine! Glasul mi-a spus pe silabe cuvantul Catastrofale. 
Dragii mei, eu nu stiu exact unde si când vor avea loc aceste Inundatii catastrofale, dar cu siguranţă vom auzi de ele, si Doamne fereste si de România, ca sa nu aiba loc asemenea calimităţi naturale.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului, ca sa fim păziţi si ocrotiţi de asemenea nenorociri, atât noi cei din România, cât şi fratii nostri ,pe oriunde s-ar afla ei pe acest Pământ.  
                            Cu dragoste, Maria. 
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu