vineri, 21 noiembrie 2014

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT !

                                  21 Noiembrie 2014, ,ora 14,50 ! 

                                             Dragii mei, 

Astăzi după amiază în timp ce sriam aici pe Blog, aud un glas care face un mic anunţ :
Glasul spunea asa dragilor :


                   "Un Cutremur de Pământ !
                Un mic Cutremur de Pământ ! "

Şi văd dragilor, o încăpere nu prea mare, dar in care era înghesuită multă mobilă.
Brusc, aceste obiecte au inceput a se clătina, dar nici chiar  ca la un Cutremur mic, ci ca la UN  CUTREMUR destul de intens ca si putere.
Dragii mei, asa cum v-am spus mereu, vă spun si acum , ROMÂNIA este ocolita de Cutremure devastatoare.
Vor fi Cutremure, dar nu ca sa aduca mari pagube,sau pierderi de vieti omenesti.
Unde va fi acest Cutremur anunţat, eu nu stiu a vă spune ; nu mi-a fost descoperit.
Dar vom auzi împreuna dragilor, despre acest "mic Cutremur de Pământ ".  
                         Cu dragoste, Maria. 

3 comentarii:

  1. Acest mesaj pare sa se fi indeplinit azi,prin cutremurul de 5,6 care poate fi considerat mic deoarece nu a facut niciun fel de pagube. Ramane de vazut cum se va materializa mesajul despre cutremurul cu traiectorie spre est.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cutremurul a avut o intensitate de 5,7 pe Richter la noi in Vrancea acest mic cutremur cred ca a fost precursor celui din Japonia care a avut loc in dupa amiaza aceasta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta are legatura si cu cel din JAPONIA ! Ne-a ferit DUMNEZEU de la un sigur dezastru !

      Ștergere