marți, 4 noiembrie 2014

REGELE ! REGELE VA FI FOST ASASINAT !

                               29 Octombrie 2014, ora 2,14 noaptea!

                                                      Dragii mei, 

Lumina albă, orbitor de stralucitoare, mă face ca sa tresalt de pe pat,  şi astfel trează fiind, aud un glas care spune ceva uluitor.
Acest glas spune ceva despre un Rege, al unei Ţări necunoscute mie, care din păcate, în timp va fi redus la tăcere.
Cite dragilor, acest glas care rasuna de peste tot:

                  "Regele!
                Regele, va fi fost asasinat de fiica sa!
               De fiica sa, va fi fost asasinat!"

Aşadar dragii mei, eu nu stiu despre care Rege va fi vorba, dar stiu cu siguranţă ,că asa se va întâmpla ,iar noi vom fi uimiti cu totii de ceea ce vom afla. 
Cand si in ce fel, numai Bunul Dumnezeu stie! Mie doar atât mi-a fost îngaduit ca să aud si sa scriu, pentru a fi de folos sufletului fiecaruia dintre noi,atunci cand se va indeplini.
Pentru că împlinirea a ceea ce eu scriu, nu de la mine, ci de la Duhul Cel Prea Sfant, are menirea de a ne întări si mai mult în Credinţă!
Are menirea ,de a ne aminti că nu suntem nemuritori, si ca avem acolo Sus, pe DUMNEZEU  TATĂL CEL  CERESC, care ne mai mustră si ne cheamă să ne întoarcem la El, pentru că ne iubeste.
                                     Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu