vineri, 28 noiembrie 2014

UN SEISM SI UN SEISMOLOG !

                                                                27 Noiembrie 2014 ,ora 22,15 !
                                            Dragii mei, 

În aceasta seara , în timp ce ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului,ochii mei se inchid automat pentru o clipă si astfel vad dragilor o strada asfaltată spre Est ,care era facuta acordeon.Asfaltul dragilor, părea că l-a pliat cineva si l-a lăsat asa.Pe asfalt erau şanţuri adânci , adânci de vreo 30 cm şi late cat o roata de tractor.
Asfaltul pe lângă faptul că era pliat, mai era si crăpat.
Aud un glas dragilor care spune asa:

                "SEISM ! 
             Un seismolog ....!"

Dragii mei, din nefericire vom auzi de un nou Cutremur ,ce se va produce pe undeva in lumea asta mare, dar care nu va trece neobservat.
Dar stati linistiti, Cutremurele din România nu vor face victime !
In acelasi timp voim auzi si de un cunoscut seismolog. Ce vom auzi despre un seismolog ,eu nu stiu a vă spune; dar vom auzi ceva in legatura cu un seismolog. Sa dea Bunul Dumnezeu ca să auzim numai  de bine!  
                                               Cu dragoste,
                                                Maria.

3 comentarii:

  1. -Cum adica cu dragoste, Maria. cutremur?
    -Asta-i numele de familie: -Cutremur?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum a ajuns acolo cuvantul Cutremur! Am corectat! Multumesc frumos ca mi-ati spus!

      Ștergere
  2. Cred ca despre noi e vorba!Cand a fost si celalalt ,in urma cu o saptamana tot in est ati vazut cutremur,a fost potrivit ca intensitate ,dar vad ca apare ca "seism",asta cred ca va avea o magnitudine mai mare .Si asa a spus un anume seismolog ca va veni unul mai mare la noi.

    RăspundețiȘtergere