luni, 3 noiembrie 2014

DRAGII MEI, M - AM ÎNTORS !

                                              Dragii mei, 

Mă bucur tare mult că v-ati gandit la mine si mai ales că, v-ati rugat pentru mine! 
Rugaciunile voastre dragilor ,precum si gandurile frumoase si sincere ale voastre m-au ajutat foarte mult.
Sunt bine, si chiar din aceasta noapte am atâtea Lucruri minunate ca sa va povestesc! 
Pentru că, chiar daca am fost la spital, caietul si pixul ,precum si Sfanta Iconita au stat sub perna mea. 
O să vă uimească ceea ce o sa urmeze ca sa scriu , adică tot ce am trait in aceste 10 zile in spital.
Am avut si am parte,de un medic cu suflet mare, si pentru  care ma rog la Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, să-i dăruiasca sanatate si toate cele frumoase si minunate venite de la Dumnezeu.
Vă multumesc tuturor celor care mi-ati scris mesaje de incurajare! 
                      Va imbratisez cu dragoste, ca intotdeauna, Maria!

2 comentarii: