sâmbătă, 21 aprilie 2018

O CĂPRIOARA SUB BOLTA CEREASCA , SPRE APUS !


                                            20 Aprilie 2018,ora 23,47 !

                                                                Dragii mei,

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog, desi eram cu ochii pe monitor,vad Cerul ca un amurg, iar sub Bolta cereasca ca pe un nor, sta o adevarata Căprioara in toata splendoarea ei. 

Related image.
Asa precum vedem Elicopterul ca zboara, puţin mai sus ,eu vedeam o Caprioara vie care statea pe nor ca pe uscat.
Caprioara privea cu ntristete spre Rasarit.
Se intorcea cu faţa spre Apus,apoi se intrista si privea spre Rasarit.
Image result for CAPRIOARA.

Prieteni dragi, cu siguranta aceasta Caprioara este un Semn Divin,un Semn care incearca sa ne spuna ceva.
Dar eu nu stiu a dezlega acest Semn.
Sa nadajduim fratilor, ca va fi un Semn bun.
                                     Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. Puritatea naturii si sufletele ei nevinovate .

    RăspundețiȘtergere
  2. Razboiul va fi pericol pentru tot ce este viu ,deci si animale

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va auda Bunul Dumnezeu si sa auzim numai de bine doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred cu adevarat ca aceasta caprioara este un semn bun.
    Eu am avut moarte clinica am murit si am inviat. O caprioara mi a vorbit si m a intors la viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Scumpa de caprioara, se uita la cele 2 puteri cu tristete...stie ea ce stie. Doamne ocroteste-ne!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oriunde se uita nu vedea nimic bun. Nici rasaritul nici apusul nu dau dovada de intelepciune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Caprioara simbolizeaza oamenii nevinovati .

    RăspundețiȘtergere
  8. Generalul Strainu spune ca in Siberia arde o suprafata cit o treime a Romaniei,iar dupa reactia rusilor pare a fi intentionata ,dar elibereaza gaz metan din termafrost accentund efectul de sera-craciun

    RăspundețiȘtergere