sâmbătă, 21 aprilie 2018

MAICA DOMNULUI PLÂNGE CU RÂURI DE LACRIMI !



                                    19 Aprilie 2018,ora 23,52 !

                                             Dragii mei,

În aceasta noapte, stand putin intinsa in pat ca sa-mi odihnesc ochii,nu voaim inca sa ma culc deoarece, mai aveam de scris,si astfel ,vedeam stand cu ochii inchisi cum tot ce este obstacol in tot ce ne -nconjoara ,vedeam cum dispar si lasa locul Lucrurilor nevazute ale LUI DUMNEZEU si ale MAICUTEI DOMNULUI.
Dragii mei, asa cum privim cu ochii nostri firesti spre o gradina cu tot felul de copaci si flori, mai mult vedeam eu cum se perindau prin faţa ochilor inchisi infinit de multe flori colorate viu,in culori necunoscute noua oamenilor, culori ce-ti incalzeau si privirea ochilor inchisi,si inima si sufletul.
După ce mi-am alinat sufletul cu RAIUL FLORILOR DIVINE,acum am în faţa ochilor inchisi tot felul de pomi infloriti dar si ne infloriti, inclusiv o salcie pletoasa care, aproape ca m-a atins in timp ce trecea prin faţa mea atunci cand s-a aplecat.
Norisori aurii rupti ca din Soare alunecau usor printre toate acele frumuseti divine, copaci cu fructe coapte,cirese ,visine,etc, toate imi erau aratate pas cu pas.
În mijlocul acestor frumeseti ale RAIULUI DIVIN ,sta MAICA LUI DUMNEZEU si plange cu râuri de larimi.
Asa precum in aceasta Sfanta Icoana de mai jos,asa arata MAICA DOMNULUI cand plangea si se ruga ,avand ochii aţintiti spre mai sus de Cerul pe care eu il vedeam.
Fratilor,MAICA LUI DUMNEZEU plangea pentru noi oamenii de pe Pămant; plangea si se ruga Fiului Ei si Dumnezeului nostru al tuturor,ca sa nu ne lase din Mâna Sa cea Atotputernica ,ci sa ne apere cu Mila si cu Dragostea Sa de oameni.

Image result for maica domnului.
Omenirea dragilor,este cu un picior in groapa si cu unul pe mal.
Haideti ca sa facem un efort deosebit,si sa ne ridicam cu acel picior din groapa si sa stam in Faţa Divinitatii plini de dragoste si de Credinta in inima si-n suflet,cerand iertare pentru gresalele noastre, cerand sanatate si mantuire.


Image result for maica domnului PLANGE.
Sa plangem si noi alaturi de MAICA LUI DUMNEZEU,sa plangem ca sa spalam pacatele noastre cu ale noastre lacrimi, si s-O rugam ca sa ne ajute cu ale Ei Rugaciuni catre Fiul Ei si Mantuitorul nostru IISUS HRISTOS, si sa nu ne lase prada ispitelor dar si vremurilor tulburi in care traim.
Sa avem si noi mila si iubire faţă de Aproapele noastru, si sa dam cate o mana de ajutor după dragostea noastra ,după mila noastra.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,Amin !
                                      Cu dragoste,Maria.

13 comentarii:

  1. Doamna Maria inseamna ca omenirea nu intelege grija si mila Bunului Dumnezeu si suntem rai si pacatosi
    Maicuta Domnului plange pentru noi.
    Cu drag doamna Maria si sanatate multa va doresc.
    HRISTOS A INVIAT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Plange pentru suferinta copiilor sai. Cine mai stie ce avem in fata?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu plansul rezolva problemele ci cu iubire si iertare fata de Dzeu, noi si ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  4. stim ca acolo sus in cer nu este nici intristare nici suspin IMPARATIA LUI DUMNEZEU ESTE FERICIRE SI IUBIRE

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem prosti gramada.Domnul asteapta sa ne pocaim .iar noi asteptam sa se plineasca viziunile . adica moarte .razboi..
    .Jg.

    RăspundețiȘtergere
  6. 22 apr 00:42-ar fi fost mai bine daca vorbeai in nume propriu- nu toti oamenii sunt la fel altfel DUMNEZEU NU AR FI AVUT CU CINE LUCRA asa spuneau parintii vazatori in DUH-in plus mai spuneau ca DUMNEZEU NU A FACUT PROSTI-OAMENII SUNT CEI CARE SE JIGNESC

    RăspundețiȘtergere
  7. O2.02 cum le stii tu pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Maicuta Sfanta,Tu plingi in cerul Sfant iar eu pling aici pe pamant,cat de rai sunt unii pamanteni.Daca le vorbesti de Fiul Tau iubit,care pentru noi a fost rastignit,te considera ca il slujeste pe cel rau,si ei sunt cinstiti in fata Lui Dumnezeu.Maicuta Sfanta,chiar daca imi este foarte greu aici pe pamant,am invatat de la Fiul Tau Iubit,sa sufar trupeste si sufleteste,dar si sa-mi iert dusmanii vazuti si nevazuti,stiuti si nestiuti.Nu o sa-i judec ca mi-au dat sa beau otrava,in mancare au pus lucruri spurcate,pe ochelari au pus solutie sa nu vad bine,in pantofi au pus lipici sau o solutie sa-mi arda talpile si sufletul din mine,si multe altele,atat mie cat si familiei.Asa cum si alte persoane pe acest pamant sufera foarte mult pentru Fiul Tau iubit,asa si eu voi suferi pana voi pleca din aceasta lume.Stiu Maicuta Sfanta,ca tu plangi pentru noi,ca ce urmeaza pe pamant,multi nu vor rezista la suferinta care vine spre noi pe pamant,vor rezista cu greu si cei care cred ca au credinta.Stiu ca Sfanta Treime,va face curatenie si in Romania,ca noi nu avem buna vointa sa ne lepadam de minciuna,sa nu fim sluga satanei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22:²5, chiar ai o problema. Cum poate cineva sa se complaca in postura de victima???

      Ștergere
  9. 22 aprilie 21:50-ce-ti place sa ironizezi !-sa vezi cand te-o ironiza soarta=DUMNEZEU ce-o sa treci la umilinte si rugaciuni!?

    RăspundețiȘtergere
  10. 23:58 mai uita-te si la tine inainte de a critica pe altul. Nu cred ca esti fara pata!

    RăspundețiȘtergere
  11. 23 apr 00:47-NIMENI NU SCAPA FARA PLATA-AM SPUS- DUMNEZEU NU A FACUT PROSTI IAR D-TA NU PREA AI CUNOSCUT CREDINTA PURA A SF PARINTI VAZATORI IN DUH CA SA STII SA DAI REPLICI FRUMOASE - CUM SA NU IRITI OAMENII DACA ESTI CALDUT!!

    RăspundețiȘtergere
  12. atentionarea este pt 22 apr 00:10 legat de jignirea privitore la prostie SCUZE PT AN 23 APR 00:47

    RăspundețiȘtergere