miercuri, 7 decembrie 2016

O EXPLOZIE LA O CENTRALA NUCLEARA !


                          Noapte de 5 -6 Decembrie 2016 ,ora 0,28 !

                                       Dragii mei,

În aceasta noapte, când tocmai am ajuns acasa de la ANTENA STARS,din platoul AGENTULUI VIP, am inceput sa-mi fac Rugaciunea de seara .
În timp ce mă rugam fratilor, văd înspre Est,chiar Sud -Est, o CENTRALA NUCLEARA,ce arata cu aproximatie asa,ca aceasta de mai jos: 
 Related image..
Asa cum mi s-a arătat mine, eu eram mai sus in aer, deasupra CENTRALEI NUCLEARE.
Și vedeam un Turn din acesta din beton, iar jos la baza Turnului, de jur împrejurul lui, pe o suprafata foarte intinsa,iesea un fum dens si aproape de negru. 
 Image result for explozii centrala nucleara..
Dragii mei, din păcate vom auzi de un astfel de accident la o CENTRALA NUCLEARA,sau DOAMNE FERESTE sa fie vorba chiar de o mână criminala.
Sa fim buni dragilor, si milostivi,si sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUȚA DOMNULUI, ca sa ne apere si sa ne ocroteasca pe noi, toti fiii Săi.
                                  Cu dragoste,Maria. 

7 comentarii:

  1. Sa aibe legatura oare cu data de 10 decembrie ??? Doamne fereste !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitati ce pateste poporul evreu. Nu e de gluma, priviti pana la capat. https://youtu.be/hVMdMKnty7M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am introdus acest link si nu am găsit nimic despre poporul evreu,spune mai concret te rog despre ce e vorba?DS

      Ștergere
    2. E vorba de musulmanii care sterg cu buretele toata istoria evreiasca din Ierusalim, asa cum maghiarii incearca sa faca cu Transilvania. Totul cu acordul celor mai inalte foruri internationale.
      Se stie ca poporul evreu a fost si este poporul ales de Dumnezeu. Pentru necredinta lui si inchinarea la alti idoli a fost izgonit din Israel. A platit cu 6milioane de vieti crucificarea lui Iisus. Si totusi el ramane poporul ales. Dar e mult incercat. Pana nu va voi Dumnezeu sa inceteze prigonirea lui nu va inceta prigonirea acestui popor.
      La fel, si romanii, sunt greu incercati.
      Dumnezeu sa ne ierte si sa ne ajute sa trecem peste incercari si provocari.
      https://youtu.be/hVMdMKnty7M

      Ștergere
  3. Sa ne fereasca Sf Duh si Maica domului sa fie la centrala nucleara de la Cernavoda, si oriunde in alta parte!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Explozia a avut loc ,dar nu la centrala nucleara.S-a întîmplat în Bulgaria cu un tren de marfă ce transporta cinsterne de PROPAN,care aparțineau unei firme romanești.Acum să te ți scandal cu bulgarii, pentru că seamănă mai mult cu un atentat terorist.Tot astăzi a avut loc un atentat terorist și la Istanbul lîngă Stadionul Besiktaș.DS

    RăspundețiȘtergere