joi, 15 decembrie 2016

ZAPADA,VISCOL ,ACCIDENTE SI MASINI INZAPEZITE !


   

DONATORI ! ADEVARUL DUHULUI SFANT ! PRIETENI DRAGI, NUMAI CU ...

https://plus.google.com/.../HpBMMgRMXaZ

Translate this page
3 mins ago - ADEVARUL DUHULUI SFANT ! PRIETENI DRAGI, NUMAI CU 
AJUTORUL VOSTRU DE NEPRETUIT , VOR PUTEA AJUNGE LA EDITURA ,URMATOARELE ...
1 day ago - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, NUMAI                                        

                     15 Decembrie 2016,ora 6,14 dimineata!

                                           Dragii mei, 

Gata! Iarna se instaleaza de-a binelea ,si ne va da batai de cap.
Astazi dimineata ,m-a trezit o Lumina puternica si astfel,vad inspre Est,Sud -Est, o strada in care daca se mai vedea la 2 metri distanta.
Batea un vant puternic, iar zapada era spulberata.

Image result for VISCOL..

Masinile dragilor, aproape nu se mai vedeau pe strada.

Image result for VISCOL..
Dar spre Sud dragilor, vad un Autocar sau autobuz,oprit in mijlocul drumului,inconjurat de zapada,si de suluri de zapada,in timp ce vantul batea extrem de puternic.
Dragii mei, acest AUTOCAR sau AUTOBUZ oprit in mijlocul furtunii de zapada, era pus intr-un link cu sageata.
Era deja pus  pe INTERNET,asa mi s-a aratat in fata ochilor inchisi.Dupa ce am vazut ce dezastre ne asteapta,mi se arata si linkul cu acel AUTOCAR.
Cred dragilor, ca va fi un accident cumplit cu acel AUTOCAR sau AUTOBUZ,de va fi pus pe Internet.
DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa ne apere pe toti,cu mila si cu dragostea SA.
                                   Cu dragoste,Maria.

12 comentarii:

  1. Continuare la Cuvantul lui Dumnezeu din 04.12.2016.Cuvantul Maicii Domnului;'Binecuvatez cu Tine insuti pamantul roman si neamul de peste el,peste care m-ai asezat Imparateasa ocrotitoare si pina de veghe pentru taina Ta salasluita peste aceasta vatra sfanta.Sunt la veghe cu cetele ceresti si tinem departe orice gand rau care s-ar naste asupra pamantului si neamului roman,si astept ,astept iubirea care se va indrepta in zilele ce vin spre acest taram ,din care Tu imparti peste popoare slava Cuvantului Tau ,invatatura Ta,Doamne Pastor si Mantuitor ,ca vor veni spre Tine popoare,caci asa este scris.O,popor roman,apropie-te spre pregatire,si fa-te frumos pentru slava Fiului meu ,caci tu prin ea vei fi si vei trai,si vor avea popoarele ce sa vada si ce sa faca din partea Domnului aduse spre lucrare peste neamul omenesc.O,intelepteste-te de sus ,ca e musai sa cresti intr-o clipa pentru soarta ta de azi si de maine,ca iata,ai iarasi de trecut prin cumpana,pentru soarta ta si sunt multi cei ce te mint DIN STANGA ca sa-i asezi peste tine ,dar deschide ochii mari ca sa vezi cum acestia te mint ca si pana acum ,iar tu n-ai socotit bine ca sa stii unde sa alegi.O,ALEGE-TE IN DREAPTA CACI DOMNUL CU DREAPTA LUI LUCREAZA,NU CU STANGA,Iar eu fiindca Ii sunt mama ,te indemn sa te trezesti in ceasul din urma si SA NU TRAGI CU STANGA ,CI DA-TE IN DREAPTA SI FA-TI SALVAREA ,caci am acolo Fiu salvator pentru tine ,si toate sunt acum dupa voia ta ,iar daca vei gresi prin voia ta vei plange,sa stii ca inca vei plange.Mama cerului si a pamantului,mama lui Hristos iti spune aceasta si te cheama ,neam roman,deschide bine ochii,si asculta de vestea cea din cer,ca peste o saptamana vei da semn pentru cum va fi statul tau pe aceasta vatra,IN DREAPTA SAU IN STANGA,iar vestea cea invatatoare indeamna la veghe,neam roman. Eu,Fiule HRISTOS,VEGHEZ CU DRAG SI CU DOR,SI DORESC INTELEPCIUNEA TA SA O AIBA NEAMUL ROMAN ,DAR TU VA FI SA DAI IN LATURI DIN DREAPTA TA PE CEI CE NU VA FI SA FACA BINE ACESTUI NEAM ,IAR PENTRU ACEASTA TE ROG LUCREAZA,LUCREAZA,FIULE AL MEU,LUCREAZA,DOAMNE,AMIN.' Mai departe puteti citi si voi,suflete dragi,ca v-am spus de atatea ori,sa cititi Cuvantul lui Dumnezeu,eu cel putin am votat P.M.P.-ul,as fi votat-o si pe Raluca,ai o copila buna si ea,dar ma bucur ca BASE AL MEU VA AJUNGE PRIN-MINISTRU.TAI-TAI.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ai amestecat capra cu varza , mai 16.44 ?
      Iar politica personala pe acest blog? Ce trebuia sa fie aici si unde s-a ajuns de fapt?!
      Ultimele 2 randuri le puteai evita .

      Ștergere
    2. In niciun caz, \anonim 16:44, mesajul tau nu este de la Maica Domnului transmis. ;)

      Ștergere
    3. Doar in visele tale disperate Anonim 15 decembrie 2016, 16:44. Trezeste-te din adormire, caci realitatea este alta, fiule.

      Ștergere
    4. Anonim 15 decembrie 2016, 16:44, nu te juca cu mesaje subliminale caci sunt usor observabile acestea. Nu este cinstit ce faci. Iar referitor la "al tau" nu se va realiza asa ceva, degeaba se speteste tare cineva.

      Ștergere
  2. Din ianuarie incepe sezonul crivatului ,deci a viscolelor ,cadoul siberiei pentru Europa de sud-est,faceti rezerve de lemne si faina pentru cel putin 2 saptamini-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim 15 decembrie 16,44 : Remarc ca nu sunteti pe subiectul in discutie , aici pe blog. Faceti campanie electorala acum , dupa ce alegerile s-au incheiat ? Am o curiozitate ,pe care vreau sa o lamuresc cu ajutorul d-voastra , daca imi permiteti . In Cuvantul lui Dumnezeu " Biblia " nu se vorbeste nicaieri folosind cuvantul " suflete " sau despre " mama cerului si a pamantului " adica Maica Domnului (vreti sa spuneti) ...Mie, ca si crestin ortodox mi se pare ciudat limbajul religios pe care-l folositi , destul de des , aici pe blog. As fi curioasa sa stiu ce cofesiune religioasa aveti ,sau ce biserica frecventezi ,ca sa-mi explic felul de a va exprima cand vorbiti de credinta si promit ca nu va mai interpelez niciodata . . Multumesc , sa auzim de bine ..

    RăspundețiȘtergere
  4. NOUL IERUSALIM.RO-CETATEA SFANTA NOUL IERUSALIM-UNDE VINE CUVANTUL LUI DUMNEZEU DIN 1955 PRIN SFANTA PROOROCITA VIRGINIA SI APOI PRIN CEI ALESI.BIBLIA PUTINI O CIOTESC SI MAI PUTINI PRICEP SI MAI ALES APOCALIPSA LUI IOAN TEOLOGUL.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati cautat pe yutube.sa vedeti planurile Diabolice al ocultei toate le vor inplini,unele sau si implinit.Bine a spus si Sfantul Arsenie Va vor pune legi peste legii,si cei Alesi vor cadea Aici aste vorba de Cei De La Sfantul Munte Athos.Cautati pe yutube vi veti vadea

    RăspundețiȘtergere
  6. Continuare din Cuvantul lui Dumnezeu la praznicul intrarii in Biserica a Maicii Domnului,Imparateasa Cerului si a Pamantului din 4.12.2016. 'O,LUCREZ MAMA,TE ASCULT SI LUCREZ,dar trebuie sa slabesc puterea multora din cei ce se dau cu putere in ei ,ca nu se poate om vopsit pe deasupra pentru ca sa fie ales cu putere peste acest neam.O,mai neam roman,n-ai intelepciunea toata,ia de la Dumnezeu ca sa ai,ca iata,vin si te strig si te indemn;roaga-te in genunchi stand si cere Duhul Meu peste tine si pacea intre cei ce ar fi sa ajunga la carma ,privind ei la vremea aceasta cetoasa si inteleptindu-se de sus pentru cea mai buna alegere si pace intre parti ,ca altfel vei sta multa vreme ,iar si iar vei sta in vreme de cumpana si in amanarea biruintei care te poate aseza in duhul dreptatii de sus,o,Tara Mea de azi.O,PACE TIE,TARA MEA ROMANA.ESTI TARA DOMNULUI.EU INSUMI TE NUMESC A MEA.Duhul fatarniciei voiesc sa-l iau de peste tine.Acest aluat are ca viata pacatul ,iar Eu voiesc sa nu mai fie farisei in Poporul Roman ,si voiesc aceasta incepand cu poporul Cuvantului Meu ,cu care sunt asezat in Cetatea Mea de scaun ,aici,la izvorul Meu de Cuvant,la Tronul Cuvantului.Celor fatarnici le-am spus acum doua mii de ani;VAI VOUA. Asa le spuneam celor ce voiau sa se dea alesi si drepti si sfinti.O,tot asa si azi le spun celor ce se fatarnicesc ;VAI VOUA,asa le spun si lor ,si asa va fi si cu ei,vai lor va fi,caci asa isi aleg sa fie.Vine ziua cand lucrarea fatarniciei nu va mai avea putere.Asadar pedepsiti acest pacat ,ca sa scapati de pedeapsa cea pentru el,si iesiti spre lumina mare,fii romani,si priviti la Domnul,priviti in Cuvantul Meu care va cheama si va indeamna spre lumina,caci Eu ,Domnul,voiesc sa fac din voi lumina a lumii peste pamant precum Eu sunt.Eu ce povatuiesc neamul omenesc pe calea Mea,cu sfintenie pe ea,spre slava Mea cu omul sfant,caci asa fel de viata voiesc Eu,Domnul,sa-i pregatesc omului pe pamant.AMIN.AMIN.AMIN.'Nu am scris din Cuvantul Domnului inainte de alegeri.Cine a fost ales sa-l citeasca si sa ia aminte a facut-o oricum.Nici acum doua mii de ani n-au cezut cei din israelul de atunci si nici acum nu cred cei din israelul cel din romani.

    RăspundețiȘtergere
  7. Suflete dragi cred că doamna Florea ar trebui să te dea în judecată pt PLAGIAT.Tot ce scrii este copierea motamo a cărtilor acestei doamne. Nu poti scrie si tu ceva din a ta minte?

    RăspundețiȘtergere
  8. CE AR FI SA-I DEA SI INGERII IN JUDECATA SI TOATE PUTEREILE CESESTI PE ACEIA CARE SCRIU PRIN DICTEU DIVIN.CE AR FI SA-I DAM IN JUDECATA pe cei care au copiat biblia si au raspandio.ce ar fi sa dam in judecata si netulca raspandeste 99la suta faradelegea.DAR CE AR FI SA LASAM JUDECAQTA CUI I SE CUVINE SA JUDECE.CUI N U-I PLACE ADEVARUL,ESTE LIBER SA ALEAGA MINCIUNA.

    RăspundețiȘtergere