sâmbătă, 10 decembrie 2016

EXTRATERESTRII M - AU INSOTIT LA BUCURESTI ! CIVILIZATII MULTE,EXTRATERESTRE ! REPTILIENII !

                                                   

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/Cv7fEspZKC...

Translate this page
4 days ago - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI PLUS TAXELE POSTALE , NUMAI PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016 ! CARTEA ADEVARUL ...
        ...                                5 Decembrie 2016,ora 16,45 !

                                               Dragii mei, 

In aceasta dupa amiaza eram in maina personala si ma indreptam spre Bucuresti. Trebuia ca sa ajung la timp ,pentru a intra in platoul AGENTULUI VIP - ANTENA STARS.
Cel care conducea masina,era chiar ginerele meu.
Eu eram in dreapta lui, iar fata mea si cu nepotica erau in spate.
Pe la Limpezis si Movilita, ceva minunat ni s-a intamplat.
In fata masinii noastre, la vreo 200 metri distanta si foarte aproape de Pamant, vad o sfera luminoasa mare cat o minge de fotbal.
Culorile erau : alb , galben la mijloc ,precum si portocaliu spre rosu la exterior.
Daca la inceput era mica cat o minge de fotbal, in circa 3 secunde s-a dublat, iar in urmatoarele 3,a disparut micsorandu-se pana a devenit invizibil.
Si spun cu glas tare ,ca sa auda toata lumea din masina,precum ca,tocmai am vazut un OZN.
Image result for sfere luminoase ozn
Iar ginerele meu spune: lumina aceea portocalie? Am vazut-o si eu,dar nu stiam ca este un OZN.
..

Dupa alte 30 minute de mers ,privesc Cerul noptii si vad dragilor un alt OZN in dreapta mea, de astadata.
OZN-ul arata asa dragilor:


Image result for REPTILIENI IMAGINI..Image result for ozn

O farfurie zburatoare imensa cu lumini multe si multicolore,lumini ca de laser, care  pulsau continuu, si se invarteau in inversul acelor de ceasornic.
Acest OZN dragilor,ne-ainsotit circa 10 minute la drum,dup[ care a disparut intr-o clipita.
OZN-urile dragii mei, pot fi mari cat Cerul ,dar intr-o clipita au puterea de a se micsora, si in acelasi timp dispar, se topesc ca un fulg de nea in palma noastra.
Noaptea dragilor,cand m-am intors din platoul Agentului Vip,si-am ajuns acasa, aud un glas ,care vorbeste cu un altul asa:
                       
                  Da ! Dar trebuie sa-ti spun, un Adica!
             Din reteaua calda, Reptilienii...!
Iar glasul ,nu mai continua.


Image result for EXTRATERESTRIImage result for REPTILIENI IMAGINI..
Dar un alt glas intervine si spune:
                     Aaaa! sa-mi spui si mie ,cand vin Reptilienii!
Iar aici,convorbirea se inchide,iar eu dragii mei, m-am grabit a scrie aici,si pentru voi,toate cate mi s-au aratat si toate cate am auzit.
Dragii mei, eu am vazut o lupta dintre Reptilieni si Extraterestrii buni. Pot sa va spun ca, REPTILIENII sunt mai slabi in ceea ce priveste puterea lor fizica.
EXTRATERESTRUL gri,l-a pus jos doar numai cat l-a atins in zona gatului.

Reptilienii Anunnaki: Secretul Suprem al Omenirii - Forum ...

timeless.ucoz.ro/forum/49-5-1

Translate this page
(Thoth Atlantul despre Reptilienii Anunnaki – Tăbliţele de Smarald: Tăbliţa 8 – CHEIA ... Relatarile moderne referitoare la reptilieni se potrivesc întru totul cu ...
Dar despre Reptilieni dragilor,puteti afla mult mai mult de pe internet.
Eu deja am inceput a scrie, la CARTEA cu si despre Extraterestrii.
                                    Cu dragoste,Maria.

13 comentarii:

  1. Lady Di ar fi fost omorata pentru ca vroia sa dea in vileag casa regala cum ca e condusa de reptilieni

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu va mai amăgiți fraților, nu exista ET buni și rai, ci doar rai și mai puțin rai, așadar mai multe șanse ai ca sa întâlnești un om simplu perfect decât un ET bun, dacă ești avansat tehnologic nu înseamnă că ești bun sau Dumnezeu precum un om foarte inteligent care își folosește știință la distrugere valorează infinit mai puțin decât unul fără multa știință dar plin de dragoste vindecătoare de suflete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraterestrii gri de statura mica sunt slugile tocmai ale reptilienilor si ale extraterestrilor mantis....cautati pe internet sesiunile lui Calogero Grifasi! Sunt traduse si in limba romana vreo 40 ! O sa intelegeti multe !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.semperfidelis.ro/e107_files/public/1318881348_1234_FT72583_secretul-suprem_vol_i.pdf

    https://www.semperfidelis.ro/e107_files/public/1318881425_1234_FT72583_secretul-suprem-vol-ii.pdf

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.slideshare.net/paulmarian75/david-ickecopiii-matricei

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.youtube.com/watch?v=MbeuGGAic4k

    RăspundețiȘtergere
  7. https://www.youtube.com/watch?v=dHZGw_FnkgI

    RăspundețiȘtergere
  8. pfff....bre nene aia e extraterestrii lu soros!!!!
    BREAKING NEWS!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. De Ce Sunt Lăsați David Icke,Alex Jones și Zeitgeist Să Vorbească Liber De Stăpânii Lumii ?

    https://www.youtube.com/watch?v=cOD1SgnE_OE

    Stim bine ca multi care au demascat Noua Ordine Mondială au fost omorati,de ce unii sunt lasati liber ca fara sa pateasca ceva ? În timp ce unii, imediat cum deschid gura, sunt eliminaţi, alţii vorbesc liniştiţi de ani de zile. În timp ce autentici cercetători ai NWO, ca William Cooper, John Todd, Randall N. Baer, Phil Schneider şi Fritz Springmeier, sunt omorîţi sau băgaţi în puşcărie, alţii işi vând cărţile şi DVD-urile în toată lumea, iar colac peste pupăză, mai apar şi la Radio-TV

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. simplu...pt că sunt ai lor și vor să obișnuiască lumea cu ideea.

      Ștergere
  10. Ultimul interviu al lui Aaron Russo luat de Alex Jones in 2007, cu dezvaluiri cutremuratoare

    https://www.youtube.com/watch?v=E1Y8Q9Vr1Qo

    RăspundețiȘtergere
  11. SODOM - DOCUMENTAR ȘOCANT - Subtitrare în limba română

    https://www.youtube.com/watch?v=ryrssUswmxI

    RăspundețiȘtergere