sâmbătă, 24 decembrie 2016

MOSCHEEA SE VA RIDICA LA BUCURESTI, SI IN FOARTE SCURT TIMP.


                                             24 Decembrie 2016,ora 7,45 dimineata !

                                                  Dragii mei,

In aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba , puternica, care a venit dinspre Sud -Est.
Si astfel dragilor, precum dospeste painea in lighean,asa a crescut cat am clipi din ochi,o cladire sub forma aceasta:

Image result for moschee..
Dragii mei, dupa ce aceasta cladire s-a ridicat de la Pamant, intr-un ritm alert,pe langa ea au aparut tot ca din Pamant ,de jur imprejur mai multi stalpi precum acestia:                                                   

Image result for moschee
Image result for moschee..
..Aud un glas dragii mei, care spune ceva in timp ce aceasta cladire crestea ca din apa.
Citez:
                        "Moschee !
                    Moschee !"
Dragii mei, era o cladire imensa precum CATEDRALA MANTUIRII NEAMULUI.
Stim cu totii ,ca la BUCURESTI se va construi o MOSCHEEE .


Cea mai mare moschee din Europa creştină se ridică la Bucureşti ...

adevarul.ro › Oraşul tău › Constanţa

Translate this page
Jun 10, 2015 - Cea mai mare moschee din Europa va fi ridicată la Bucureşti Desen ..... Nuse va construi nici o moscheie în Bucureşti, de asta puteţi fi siguri.
Fie ca vrem,fie ca nu vrem dragilor,aceasta moschee tot 

se va construi.

Dar nu va fi una mica, ci una de mari dimensiuni.

 Eu nu am nimic impotriva,daca cei care se roaga in acest


Lacas de cult,sunt oameni buni si pasnici.

Este bine sa fim buni si intelegatori,si sa intelegem 

ca nimic nu se face fara Ingaduinta DUHULUI  SFANT.

Doamne Ajuta sa fie pace in lume si -n sufletele 

noastre,dar si bucurii sufletesti.

                                Cu dragoste,Maria.

94 de comentarii:

  1. Asta ați votat asta primiti dragi votanți PSD, moscheie mai ortodocșilor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucurestiul va deveni centrul spiritual al lumii!

      Ștergere
    2. Anonim 24 decembrie 2016, 23:30, face parte din planul lui Dumnezeu, doar ca tu nu poti intelege inca acest lucru.

      Ștergere
    3. Ba eu inteleg bine , voi santeti spalatii pe creier care ati votat pe sloganul "eu sant ortodox" si primiti moscheie in schimb...

      Ștergere
    4. 00.06

      Al carui D-zeu, ca noi suntem ortodocsi ?!

      Ștergere
    5. Nu are nici o legătură cine cu cine a votat.Terenul pentru Moschee a fost concesionat de anul trecut in zona Romexpo, iar turcii au aprobat și ei tot atunci construirea unei Biserici Ortodoxe la Istanbul.In Turcia au fost restaurate multe Biserici in ultimul timp și tot acolo se află și Mănăstirea Izvorul Tămăduirii.Este renumită pentru minunile infăptuite,atunci cînd un orb s-a spălat pe față cu apă de la izvor și acesta și-a recăpătat vederea.La Efes se află și Mormîntul Fecioarei Maria și se spune că acolo și-a petrecut ultimii 11 ani din viață.După ce Iisus a fost răstîgnit pe cruce,ea nu a mai rezistat și a plecat sa-și plîngă durere în singurătate,alegind acel loc de la Efes. Musulmanii din Turcia nu au vandalizat niciodată mormîntul sau statuia Maicii Domnului,așa cum se întîmplă in alte țări.Ei respectă cu sfințenie acel loc și spun că sunt mîndri că Fecioara a trăit pe meleagurile lor.Oare ce poate fi mai frumos decît atunci cind oamenii trăiesc în armonie și își respectă religia.Acolo e loc de pelerinaj și merg mii de turiști să viziteze locul acela încărcat de credință.Toată lumea credea că mormîntul se află la Ierusalim,dar se pare că nu e așa. Trimit linkul celor care doresc să vadă poze cu locul sfînt. Merită să citiți întreaga poveste că e foarte interesant.DS

      Ștergere
    6. http://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=10906&d=casa-fecioarei-maria-meryem-ana--kusadasi Vă trimit mai jos și un filmuleț de pe Youtube cu imagini de acolo,unde oamenii s-au vindecat de cele mai grave boli.DS

      Ștergere
    7. https://www.youtube.com/watch?v=1fN9907E5Cs Dacă nu puteți copia linkul trimis căutați vă rog pe Youtube Casa Maicii Domnului din Efes. Vizionare plăcută.DS

      Ștergere
    8. Votantii PSD au votat un program serios pentru tara care inconstientul sas alcolist nu lasa sa fie pus in aplicare! Sa faca moscheie ca si-n alte tari sunt biserici crestine. Toti suntem oameni si exista un singur Dumnezeu pe care fiecare-l chiama cum vrea. Rugaciunea in primul rand trebuie facuta in suflet. Ori tu care urasti pe semenul tau pentruca vorbeste alta limba sau are alta culoare a pieli cum te-ai putea numi crestin? Isus a venit sa ne invete IUBIRE si TOLERANTA iar cei ca tine aprind scanteia razboiului roman-roman. Dute draga in biserica ta ortodoxa si te spovedeste si vezi daca preotul va de acord cu tine. Doamne ocroteste-ne !!!

      Ștergere
    9. Anonim 25 decembrie 2016, 08:33, un singur Dumnezeu este. El este al tuturor. Indiferent cum il numeste crestinul, evreul, budistul sau musulmanul. Toti suntem copii ai aceluiasi Dumnezeu (unii il numesc Dumnezeu, altii Allah, altii Iehova, Adonai, El Shaddai, El Savaot, etc.)Problema este contaminarea invataturilor. Aceasta nu este de la Dumnezeu. Iar treaba asta se regaseste in religii. De acolo si luptele religioase care sunt cele mai periculoase; sa ne fereasca Dumnezeu de un asemenea razboi, cand copii aceluiasi Tata se omoara pentru orientare religioasa. Daca vom gandi partinitor in baza unei religii facand rau fratilor nostri nu suntem in Gratie Divina.

      Ștergere
  2. Cand inainte sau dupa cel de al treilea razboi mondial.
    Ori cum din moschee putem face o catedrala ortodoxa asa cum ei au facut din Sf Sofia o moschee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preoți ortodocși sunt bătuți dacă umbla în haine preoțești pe stradă în Constantinopol,Suntem de râsul lumii cu moschee la București cei doi trepădușii liviu și Victor Viorel s-au vândut pe 2 lei.Mândru că sunt ghaiur
      Bucurați-vă de ultimul Crăciun urmează Ramadan Bairam

      Ștergere
    2. Anonim 25 decembrie 2016, 15:02,nu prea cunosti multe lucruri.Lipsa de informatie te face sa scrii ce ai scris. Tu de UE ai auzit si de ceea ce se numeste aliniere la prevederile si normele acesteia? Daca esti in UE vei avea si moschee, nu vrei moschee iesi din UE. Intelegi cu sta treaba? Tu crezi ca asa merge? Esti mermbru UE, va trebui sa faci anumite actiuni impuse de aceasta, ca iti place sau nu-ti place.

      Ștergere
  3. Ce va spuneam eu,numirea lui SeRvil a lui Dragnea va creste numarul musulmanilor,pazea ni se pregateste ceva-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. craciun ori esti sorosist ori ai creierul complet spalat! nu mai dezinforma si vorbi atatea prosti! tu propagi pacea intre semeni tai sau razboiul? vei avea mai devreme sau mai tarziu tu personal razboiul pe care-l propagi!

      Ștergere
  4. "Cine nu-i cu mine nu e împotriva mea"
    Dar oare accepta turcii o biserica creștina in Istanbul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Binenteles ca accepta! ai incercat? incearca !

      Ștergere
    2. Anonim 24 dec 23:42 in Turcia sunt mai multe Biserici,dacă nu știai și musulmanii de acolo au respect pentru ele.Acolo se află și casa Fecioarei Maria,unde sa retras in ultimi ani de viață după ce a plecat din Ierusalim.Acolo e un adevărat loc de pelerinaj la fel ca la Prislop.O să-ti trimit linkul cu povestea unei persoane,care a fost acolo,e fenomenal.DS

      Ștergere
    3. http://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=10906&d=casa-fecioarei-maria-meryem-ana--kusadasi Sunt si poze postate de persoana,care a fost acolo și a trait momentul acela unic,pentru că acolo e o energie specială.DS

      Ștergere
  5. Ponta si Dragnea isi vor lua un glonte in cap ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim24 decembrie 2016, 23:55, dar cata ura ai in tine... esti plin de demoni tu.

      Ștergere
  6. Treziti-va SRI-stilor ca nu e de gluma cu SeRvil ,dragnea si IO-ha-ha-nis.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu este moschee este catedrala mantuirii neamului si face si moschee in ea, vor slujii mai multe religii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai e mult pina cind crestinii vor elibera Constantinopolul ...

      Nostradamus - Centuria 5, catren 80

      " Ogmios will approach the great Byzantium,
      the barbarian league will be driven out... "

      http://www.nostradamusquatrains.com/Century5/Quatrain80.htm

      "He will restore the Church of Santa Sophia (in Constantinople)." (St. Bridget, 14th Century)

      http://www.todayscatholicworld.com/great-catholic-monarch.htm

      Ștergere
    2. Nostradamus nu era ortodox ci vrajitor, laso mai moale cu previziunile lui si ghicitorile lui, trezestete la realitate ecumenistule.

      Ștergere
    3. De unde ai scos-o p'asta cu ecumenismul ???
      Te doare capul ...

      Ștergere
  8. pt anonim 24 decembrie 23.30-daca esti ortodox sau nu -nu e relevant!poate nu stii dar la Ierusalim sunt biserici cu toate cultele si se inteleg de minune ---la turci in sud exista o biserica ortodoxa cu capul sf ioan la care se roaga si musulmani--deasemenea este biserica din VLAHERNE UNDE A STAT BRAUL MAICII DOMNULUI --si inca ceva --exista CAPADOCHIA un loc mirific unde merg musulmani dar a fost episcopia si sediul ortodoxiei la care loctiitor este patriarhul Daniel al Romaniei in plus sf nicolaie este din mira lichiei tot la turci ---ce zici de asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat, dar toate acestea au fost pana la 1453 cand Mahomed al II a cucerit Constantinopolul, pute-ti sa-mi spune-ti si mie dupa acel an cate biserici crestine au mai ridicat turcii.
      Iar despre convituirea dintre musulmani si ortodoxi intrebatii pe greci, bulgari, sarbi si armeni, care au fost sub tuci 500 de ani.

      Ștergere
    2. Anonim 25 dec 00:59 s-au restaurat multe biserici în Turcia și ei respectă creștinii.Nu-i confunda cu musulmanii din alte țări că ei sunt foarte deschiși la minte și sunt înaintea noastă cu 1000 de ani din toate punctele de vedere. La ei toate problemele sunt din cauza kurzilor din PKK,așa că nu trebuie să generalizăm.DS

      Ștergere
    3. Tu vrei neaparat razboi intre crestini si musulmani? ce-i care conduc lumea dezbinand oameni, acestia sunt ca tine, vorbesc ca tine.

      Ștergere
    4. DinCapadochia era Sf. Vasile cel Mare?

      Ștergere
    5. Foarte multe filme turceși au fost făcute în Capadochia,e un loc sfînt acolo și încărcat de istorie.Și la Efes este la fel că nu degeaba e locul ales de Maica Domnului.DS

      Ștergere
  9. In Istanbul sunt multe locasuri de cult crestine. Exista si mitropolie ortodoxa in istanbul iar biserici ortodoxe in aproape fiecare cartier

    RăspundețiȘtergere
  10. Da 00,17 si cele mai multe atentate din lume sint tot la Istambul,daca intre ei i-si fac musulmanii asta intreaba-i pe francezi si nemti ce fac cu crestinii-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciun, tu bati campii ca de obicei, cum sa fie cele mai multe atentate din lume la Istanbul ? Documenteazate si nu veni aici si scrie tot felul de aberatii.

      Ștergere
    2. Craciun bate campii cu buna stiinta pentruca figureaza pe "un stat de plata" asa ca sa stiti si voi altii cum luati ceia ce comenteaza aici craciun...

      Ștergere
    3. Anonim 25 dec 10:00 Crăciun nu suportă turcii și rușii el e cu sașii,ungurii,nemții,americanii.El nu suportă nici romanii și are boală pe cei care nu au votat cu gașca lui Iohannis.DS

      Ștergere
    4. Grav mai Craciun...

      Ștergere
    5. Foarte grav sa nu suporti pe altii, chiar asa mai Craciun?

      Ștergere
  11. Da 23,30 si cele mai multe atentate tot la Istambul.

    RăspundețiȘtergere
  12. CRACIUN FERICIT TUTUROR CRESTINILOR DE PRETUTINDENI SI FIE VOIA TA DOAMNE SI MULTUMIM PENTRU TOT CE FACI PENTRU NOI MAICUTA SFINTA MULTUMIM PENTRU FIUL TAU AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  13. 00,15 te inseli nu poate face nimeni din acea moscheie cattedrala ortodocsa pentru ca pentru operatia lui la genunchi Ponta a fost idiot si a dat terenul in proprietate Turciei,si moscheia va fi proprietatea Turciei ,nimeni nu o mai poate lua sau transforma ,pentru ca turcii nu sint nici prosti nici tradatori ca romanii-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crăciun poate vi și cu o dovadă cind faci asemenea afirmație. Te asigur că nu a fost așa cum spui tu,Ponta nu a amestecat niciodată problemele personale cu cele de stat.La vremea cind s-a discutat această problemă,Ponta a avut o întîlnite cu omologul lui și au cazut de comun acord ca in Turcia să se construiască o Biserică și în Romania o Moschee pentru că aici există o comunitate mare de turci,care nu au unde să se roage. În Turcia există mai multe lăcașuri de cult pentru români,dar aici pentru turci nu există un astfel de loc și atunci s-a ajuns la această înțelegere,dar cu o condiție să suporte ei cheltuielile construcției.DS

      Ștergere
  14. Pai Dumnezeu respecta liberul arbitru ... va da ce ati cerut ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Problema e,ca de ce se va ridica așa repede,Catedrala Mintuirii Neamului de ce se ridica așa încet, s-au și oprit de câteva ori lucrarile,odată sa se termine catedrala ortodoxa ,apoi mai vedem dacă rămân bani și de moschee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca noul Ierusalim trebuie sa treaca mai intai prin ocupatie musulmana???

      Ștergere
    2. Moscheea nu se va face cu banii romanilor,nu mai vorbiti vorbe,ar fi culmea!

      Ștergere
    3. Anonim 25 decembrie 2016, 10:01, nu va trece nimeni prin nici o ocupatie musulmana. Trezeste-te. Aici vorbim un un Centru Spiritual al tuturor. Va fi Centrul Spiritual al Omenirii. Nu inseamna ca o religie o va manca pe alta. Va fi ceva nou cum nu a mai fost inca pe Pamant.

      Ștergere
    4. Da, asa-i, Anonim 21:22.

      Ștergere
  16. Moscheia nu o construiește partea romană ci turcii cu paraii lor.De asta va fi ridicată si terminată înaintea catedralei.Multi bucuresteni nu vor această catedrală si hulesc cît pot această construcție,poate acum le place moscheia.Unde se construiește o biserică fie mare sau mică se deschid porti spre cer si o anumită arie din jurul ei se încarcă cu energie Divină.Unde se deschide o crîșmă acolo e multă energie negativă si multe vieti se distrug acolo,(porți la iad).Moscheia e adusă de Ponta ca plată pt operatiile lui,doar a dat moșia lui turcilor nu pămîntul tării.Cred că ăsta este motivul pt iesirea în stradă acest subiect cam FRIGE marea majoritate a romanilor.Posibil să se împlinească acel mesaj ,,PĂCAT DE SÎNGELE VĂRSAT,,eu cel putin nu pot să accept asa ceva.O moscheie ,,uzuală,, așa cum sunt bisericile de cartier la noi pt comunitatea musulmană da, dar nu cea mai mare din Europa.Se vrea dominarea bisericilor ortodoxe să ne aibă Dumnezeu în pază de ce ne asteaptă.Eram sigură că PSD va face greșeala asta o să ne coste scump pe noi cei multi.Sute de ani au dorit turcii să ne invadeze acum i-a băgat Ponta ,,pe gratis,, în București,nu văd bine pe locuitorii acestui oraș cind vor veni musulmanii la rugăciune cu urletele alea din boxe.Multi fac scandal că se trag clopotele si se aude slujba în difuzoare,o să le fie bine cu slujbe musulmane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate anonim 07.23. Si tot PSD-ul a dat iar apa la moara partidului eXtremist UDMR.Vor incepe iar cu gogorita „tinutul secuiesc”...

      Ștergere
    2. Nu zici bine Anonim 25 decembrie 2016, 14:51. Insa trebuia intarita cat mai bine majoritatea in Parlament si Senat. Este bine asa.

      Ștergere
  17. Banii de moscheie se dau 2.11 de Turcia care e si proprietarul terenului si al moscheii-craciun

    RăspundețiȘtergere
  18. Oameni mici cu orgolii mari;SeRvil a lui Dragnea,Ponta,schiopul albanezo-romano-musulman,neamtul si mutul Iohanis vor fi vinovati si cautati pentru viitoarele atentate musulmane din Bucuresti si Romania,ultimul probabil la Maiami.

    RăspundețiȘtergere
  19. Intai premier musulman , apoi moscheie , apoi azilanti cu milioanele si toti musulmani . Pe cand un presedinte musulman ???

    In tara nu mai sunt romani , iar cei ce au mai ramas vor fi asimilati de cei care asteapta acum sa intre : marocani, tunisieni, pakistanezi, irakieni,libieni, afgani toata drojdia data de Merkel .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil se pregateste golirea tarii de romani , altfel nu se explica aceasta constructie si sustinea ca unica varianta a unui premier musulman al carui sot este simpatizant fatis pro- Assad !

      Ștergere
    2. Daca eram o tara atragatoare economic...dar cand aud de Romania fug ca "dracu de tamaie" care incotro!

      Ștergere
    3. Probabil ca se doreste metisarea populatiei Romaniei, asa cum s-a intamplat si in Franta.

      Ștergere
    4. Aceasta doamna este CETATEAN ROMAN !!! nu mai bateti campii cu prosti.

      Ștergere
    5. Anonim 15.09, si unii dinte teroristii care au provocat atentate cu multe victime omenesti erau tot cetateni ai tarii respective. Nu e nicio garantie asta.

      Ștergere
    6. Hai lasa-ma Anonim 25 decembrie 2016, 22:36! Doamne cat de rau gandesti. Hahaha! Am auzit-o si pe asta: tu insinuezi ca dna Sevil e posibil terorist. Mai omule draga, trezeste-te! Aiii de mine cat de eronat pot gandi unii... cu voie sau fara de voie. Doamne iarta-i pentru pacatele lor.

      Ștergere
    7. Anonim 14.52, e bine ca tu gandesti corect, mai lasa PSD-ul si ti se va duce si ceata de pe ochi. Chiar asa este, unii dintre teroristi erau de cetatenia tarii in care au produs atentate. N-am sustinut ca Sevil be terorista dar ce te faci cu sotul sirian implicat in sustinerea unui guvern acuzat de crime politice? Mai dar ce toleranti au devenit PSD-istii cand e vorba de interesele partidului lor. Acum nu mai e valabila teoria ca tebuie sa fim condusi de romani sadea? Judecati cu dubla masura!

      Ștergere
    8. Anonim27 decembrie 2016, 11:00, aiurezi.

      Ștergere
  20. Foarte bine ! Democratiea si statul de drept impune drepturi si obligatii.

    RăspundețiȘtergere
  21. Apropo de ridicarea bisericilor la cer, eu am visat ca erau de fapt daramate :(

    RăspundețiȘtergere
  22. Catedrala "Sfanta Sofia", care a fost preluata de musulmanisi transformata in Moschee, va redeveni ceea ce-a fost menita a fi, adica, o Catedrala Crestina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vise, vise si iar vise ! Cine sa le dea inapoi catedrala grecilor ?

      Ștergere
    2. Așa este sfînta Sofia va deveni catedrală creștină,dar acest lucru se va întîmpla la PARUSIE.Pînă atunci moscheie va rămîne.

      Ștergere
  23. Nu se spune ca Romania va fi Noul Ierusalim ? Normal ca vom avea si moschei, musulmani, evrei ,etc. Si a doua limba oficiala vorbita va fi turca sau araba.

    RăspundețiȘtergere
  24. Iată ce spune părintele Mihai Andrei Aldea despre moschee:
    Este de acord cu o mega-moschee dacă turcii indeplinesc următoarele:
    -Dacă dă înapoi ce a jefuit Tărilor Romane intre 1400-1918.
    -Să plătească despăgubiri pt toți copiii,femeile,bărbații răpiți și uciși în acea perioadă.
    -Să înapoieze romanilor sfînta Sofia din Constantinopole plătind si cheltuielile de refacere.(nu știam că Sofia e a noastră)
    -Să semneze un tratat prin care dă aceleași drepturi ortodoxiei în Turcia pe care le are islamul în Romania.
    -Să cumpere pt moschee un teren care să nu aibă legătură cu Basarabii, Brîncovenii,Mușatinii sau alti eroi sau martiri ai apărării anti-otomane.
    Cu aceste revendicări dacă se pun în aplicare moscheea se va construi la sfîntul AȘTEAPTĂ.Ador ce a cerut acest preot a întors toată istoria la vedere în fata turcilor.Vă iertăm turcilor dar nu uităm perioada 1400-1918 acum vă întoarceți mieroși,romanilor fiți cu mintea pe dinainte si spuneți încă odată PE AICI NU SE TRECE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ramas tot in urmă cu sute de ani,esti încă in perioada otomană să mai spui turcilor PE AICI NU SE TRECE.Omenirea a evoluat,generațiile alea nu mai sunt și trebuie să învătăm să trăim în armonie unii cu alții.Dușmănia nu duce la nimic bun.DS

      Ștergere
  25. Si ceausecu se lauda cu Brincovenii dar le-a distrus spitalul si biserica facuta de ei pe care era o placa ce spunea ca va muri de Craciun cel ce le v-a darima,neocomunistii ii spun azi blestem eu as zice ca e o prorocire de 300 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  26. DS te inseli n-am votat nici cu Iohanis nici cu ai lui,am scris mai in fata pentru Craciunita cu cine am votat,si nici obsedat de rusi ca tine nu sint cum spuneai fals pe pagina,dar pe tine ar trebui sa te plateasca rusii ca cel mai bun avocat al lor-craciun

    RăspundețiȘtergere
  27. Si daca fac moschee ce??? Sa faca .Fiecare e liber sa fie in ce religie vrea.Ori daca IEHOVISTII SAU ALTE SECTE au facut bisericile lor sectante sintem obligati sa mergem in ele??Asa si cu moscheile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.51,

      Inexact ! - ,,sectele '' de care vorbesti , nu se detoneaza , ele au adeptii lor pasnici . Musulmanii , din nefericire , tind sa se radicalizeze si sa blameze lumea occidentala . ei nu se adapteaza, nu se integreaza , vor sa stea ca la Merkel pe welfare .
      La noi isi vor aduna adepti , vor fi o noua celula terorista din inima Europei .
      Ce credeti ca fac IMAMII din nordul Italiei ? Radicalizarea tinerilor musulmani . De aceea se doreste inchiderea acestor moschei .
      La altii se inchid, la noi , nu ! Suntem atat de prosti , dar atat de prosti , ca ne spulberam pacea de zi cu zi cu acesti beduini plini de ura si scarba . Pentru ei nu exista notiunea de om , de femeie nici atat , ea este doar animalul de reproductie si tortura .

      Ștergere
    2. Mai spune-le, anonim 22.54, ca unii de pe aici sunt rupti de realitate rau de tot.Nu stiu pe ce lume traiesc!Si totul de dragul PSD-ului.

      Ștergere
  28. 1.51 nu asta era problema ca fac sau nu moschee ci faptul ca poate contribui la migratia aici a musulmanilor care prin credinta lor au cultul Jihadului,al razbunarii si ori unde ajung actioneaza ca celulele canceroase,omoara celulele sanatoase ale corpului,cazul lor pun bombe,atentate si apoi colonizeaza locul liber cu celule maligne malefice.Nu au mila se omoara si intre ei suniti cu siiti,cu atit mai mult pe crestini,egali pentru ei ghiauri=necredinciosi,unde merg aduc cu ei problemele lor pe care sint obijnuiti sa le rezolve prin violenta,nu se integreaza si in final vor separatism ca in india si indochina-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciun draga, nu contribuie nimeni la nici o migratie. Te alarmezi aiurea si ii zapacesti si pe altii. Dar calmeaza-te omule ca nu este asa. Ai scris fantasme de mintea ta create. Cine ne poate impune refugiati este doar UE indiferent de cine-i premier; UE este singura uniune care ne poate obliga iar aceasra pentru ca suntem parte integranta din UE. Noi am vrut sa fim in UE, nu?

      Ștergere
  29. Măi copii nu știți ce cereti turcu nu e ca sectantii,totul e bune ticluit si pus la punct pt dominare religioasă.Întrebati-vă de ce mega-moschee?

    RăspundețiȘtergere
  30. Mai e o problema 1,51 cu moscheia,find proprietate straina nu mai respecta legile tarii ca toate cultele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 26 decembrie 2016, 11:26, si ce vrei sa spui cu asta? Doar nu crezi ca musulmanii fabrica bombe si arme in moschee ca sa faca cineva terorism in Bucuresti. Fii serios. Mai omule nu fi copil. Constructia acestia ne-a fost impusa de UE. Asta e, de ne place sau nu ne place. Este pe agenda Ocultei care patroneaza si UE. Din pacate suntem stat membru al UE. Ce sa-ti spun mai multe?

      Ștergere
    2. Nu mai dati vina pe unul sau pe altul. Nu vreti moschee, iesiti din UE. Aceasta este cea care impune constructia acesteia (moschee).

      Ștergere
    3. Anonim 15.58, ai uitat mesajele Mariei despre atentate in Bucuresti?

      Ștergere
  31. In toate bisericile crestine din Romania, vor trebui sa fie aduse rugi catre conducatorii tarii si preotii o vor numi si pe prim-ministra musulmana Sevil Shhaideh.
    O sa fie destul de usor pentru ca vad ca toti romanii au facut o piruieta si din adversari ai celor de etnie germana au devenit mari iubitori de musulmani.

    RăspundețiȘtergere
  32. NU-i adevarat 15'48 si16,55,, ,moscheia nu e impusa de UE ci de gaura lui Ponta din genunchi facuta de turci,dar se pare ca are o gaura si la cap s=a vazut si atunci cind si- a lasat sotia cu copil abia nascut pentru o beizadea a lui Sirbu mai bine plasata in PSD,aici a fost mai 'calculat' ca Iohanis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 26 decembrie 2016, 17:44, din pacate pentru tine esti tare primitv.

      Ștergere
  33. Din pacate v-om fi invadati de primitivi musulmani,stimulati sa fuga de acasa de alti primitivi mai mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 26 decembrie 2016, 21:41, cred ca nu vom fi invadati de musulmani. Departe de asa ceva. Se cam slabeste agenda Ocultei, pe zi ce trece. Au mai dat cateva fumigene (atacurile teroriste care au fost) dar se termina cu ei, pana la urma. Refugiatii or merge la ei acasa, de la anul, caci vine Trump si se schimba multe reguli. Trebuie sa se termine cu nebunia mondiala care a fost intretinuta de aceasta Oculta.

      Ștergere
  34. In toate pădurile exista uscaturi.deci si la musulmani.Asta nu înseamnă ca in moschei se pune la cale nimicirea lumii.Nu este corect ca fiecare om da se închine la o biserica, moschee sau alte cele de religia de care aparține?? Nu asta e problema noastră cea mai mare ,problema cea mare e aici in romania ca fiecare fura care cum poate,ca o sa puna ăștia impozite pina si pe aerul pe care il inspiram,conducătorii tarii care nu fac nimik ca noua oamenilor de rînd sa ne fie bine si multe altele.Nu sint pro moschee sint suta la suta ortodox dar consider ca nu asta e cea mai mare problema României.Cu stima si respect pt părerile voastre închei .

    RăspundețiȘtergere
  35. Cine spunea ca in Istanbul relatiile sint pasnice intre turci,azi noapte de revelion intr-un club de noapte ATAC ARMAT cu cel putn 35 de morti atacatorul imbracat Mos Craciun cu o arma automata ,plus 40 raniti,rudele lui Sevil nu se dezmint.

    RăspundețiȘtergere
  36. 45 irakieni prinsi ieri intr-un camion cu ciocolata in timp ce intrau prin Giurgiu in Romania,

    RăspundețiȘtergere
  37. A-ti vazut cum sint respectati crestinii de turcii musulmani ai lui SEVIL,de revelion intr-un club de crestini din Istanbul a intrat un musulman imbracat Mos craciun si cu un automat a omorit 35 si ranit40,asta pateam si noi cu propunerea sultanului DRAGNEA-s-au voia sa ne aduca si pe noi ca el sa ne faca poligamie musulmana,Nu ne e destul cu problemele noastre, asta ne mai lipsea.

    RăspundețiȘtergere
  38. Al doilea atac armat in partea europeana a Istambulului la nici 24 de ore ,de data asta la o moscee musulmani intre ei i-si rezolva problemele religioase cu armele.Ce mai ziceti circotasilor musulmanii sint pasnici, asa spuneati.

    RăspundețiȘtergere
  39. sclaviii globalistilor.. sclavii legilor :)

    RăspundețiȘtergere