joi, 15 decembrie 2016

CUTREMUR PUTERNIC LA SUD - EST !


DONATORI ! ADEVARUL DUHULUI SFANT ! PRIETENI DRAGI, NUMAI CU ...

https://plus.google.com/.../HpBMMgRMXaZ

Translate this page
3 mins ago - ADEVARUL DUHULUI SFANT ! PRIETENI DRAGI, NUMAI CU 
AJUTORUL VOSTRU DE NEPRETUIT , VOR PUTEA AJUNGE LA EDITURA ,URMATOARELE ...
1 day ago - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, NUMAI

                                                  15 Decembrie 2016,ora 6,50 !

                                        Dragii mei, 

In aceasta dimineata m-a trezit un glas care spunea asa:
                    ''Da! O stiu din Credinta poporului.
              Anul acesta ,Cutremure dupa Cutremure !''

Clipa in care, vad o Intreprindere mare, in care se aflau multe masinarii fieroase. 
                           Related image
Aceste masinarii cu manere de fier,au inceput a se clatina foarte tare,chiar daca o mana, incerca ca sa le tina pe loc, era o mana divina.
Dragii mei, vom auzi de un alt Cutremur puternic,care va avaria serios o Intreprindere, o Institutie importanta. 
Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului, de posibila deteriorare a unei CENTRALE NUCLEARE, ca urmare a unui CUTREMUR puternic.
                                     Cu dragoste,Maria.

17 comentarii:

  1. Doamma Maria Sud estul Romaniei sau Europei?

    RăspundețiȘtergere
  2. E clar,iar incepe isteria!

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria,cum iti dai seama ca mana este Divina si nu una obijnuita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca ceste MAINI,incercau sa opreasca fiarele de la CUTREMUR. Incercau sa nu le lase ca sa se desfaca,pentru ca ar fi urmat un dezastru ecologic.
      MAINILE erau mari si tineau foarte tare de fiarele acelor masinarii.

      Ștergere
    2. Sa fie la noi in Romania dna Maria?

      Ștergere
    3. In urma cu cinci ani,am avut un cosmar.eram intr-o lupta apriga cu cateva persoane care urmau sa imi faca rau.dupa ce am reusit sa scap,nu gaseam iesirea ,apareau in calea mea doar obstacole....in sfarsit am reusit sa fug iar la um moment dat am intors capul sa vad daca sunt urmarita....in spatele meu la o mica distanta am vazut un copil ,bebelus,ridicat in sus de doua maini acoperite cu o pinza alba. Am vazut miinile ,stiam ca nu au corp,stiam ca sunt mainile Mantuitorului Isus ,iar copilul stiam ca este viitorul meu fin care s-a nascut la doua saptamani dupa acest vis,era imbracat cu o salopeta alba pe care o cumparasem pentru botez.

      Ștergere
  4. Anonim nu este isterie este doar o intrebare

    RăspundețiȘtergere
  5. Sud-est.. Asa a fost si atunci cand ati prezis cutremurul din România.. Sa înțelegem ca vom avea parte si noi de un cutremur. V am mai scris de multe ori legat de extratereștri si nu ati raspuns la mesaj. De ce susțineți ca sunt lucrarea lui Dumnezeu daca im Biblie scrie contrariul???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am intrebat daca este in Romania dar nu mi sa raspuns din pacate orice intrebare pun nu mi se raspunde..

      Ștergere
    2. Doamna Maria ne puteti raspunde si noua suntem mai multe persoane care am intrebat daca oare acest cutremur va fi in Romania.Multumesc!

      Ștergere
    3. An 12:52
      Va rog spuneti-mi unde anume in Biblie scrie ca extraterestrii nu sunt "lucrarea",creatia lui Dumnezeu?!Chiar doresc sa stiu,multumesc.
      Vio

      Ștergere
  6. Am spus de mai multe ori,dragii mei! CUTREMURUL DEVASTATOR la care se asteapta ROMANIA,nu va veni inca. Vom sti cu totii atunci can in ROMANIA va urma un CUTREMUR DEVASTATOR.
    Deci,stati linistiti ca nu va fi in ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si in sept cand ati spus ca va fii si in Romania? Ati avut un singur mesaj ca va fi la noi? Cu acela cum ramane?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cutremurul devastator pt România sa anulat pentru mai tarziu. Si cand va fi nu va fi cu pierderi de vieti omenesti impresionant, pentru ca Dumnezeu nu vrea sa se piarda omul ci doar sa il trezeasca la credinta. Sa nu mai pacatuiasca. Treziti'va dragi mei copii, este timpul sa va intoarceti acasa. Aveti rabdare, rabdare, rabdare, rabdare, ranfare, suflet de mama si minte treaza, inima deschisa si suflet curat. Sunteti pregatiti sufleteste si trupeste sa vina Domnul Iisus Hristos, eu cred ca nu. Trezitiva si pregatitiva. Somnul sa fie putin, mancarea sa fie mancata putin, usoara, aghiasma, anafora, lumanare din ceara curata, mir de nard, tamaie si carbuni, miere si apa pentru copii. Imvatativa copii cum sa se pregateasca, sa se roage, pe ei Dumnezeu ii aude mai bine.

    RăspundețiȘtergere