joi, 8 decembrie 2016

CUTREMURUL DE 7,7 , S -A ADEVERIT INTOCMAI !

                                                         
                                    Dragii mei, 
Scriam in 3 decembrie 2016,precum ca vom auzi de un CUTREMUR de 6,6,sau este posibil sa fi inteles eu gresit si sa fie 7,7 grade ca intesitate.
Iata dragilor, cu uimire va spun si scriu,c[ si acest CUTREMUR s-a adeverit intocmai cu tot cu cifre.
Iata>


ALERTĂ de TSUNAMI: Cutremur de 7,7 grade pe Richter, insulele ...

www.stiripesurse.ro/alerta-de-tsunami-cutremur-de-7-...
Translate this page
8 mins ago - Un cutremur cu magnitudinea de 7,7 grade pe scara Richter s-a produs, în urmă cu puțin timp, în largul Insulelor Solomon, la 48 de km ...

Iata si articolul meu>
             Zori de 3 decembrie 2016,ora 3,45,respectiv 4,56 !

                                             Dragii mei, 

În acest articol, am sa scriu despre două CUTREMURE mari,anunțate la diferenta de doar o oră.

               Iată ce spunea un glas speriat  :

                       ”Cutremur!
        Un Cutremur cu magnitudinea de ,7 grade !

Exista posibilitatea dragilor, ca sa fi inteles eu gresit cifra si sa fie de 6 grade.
Stim cu totii că, atunci cand se pronunta repede 6, sau 7,exista posibilitatea sa intelegem gresit
Dar indiferent ca va fi 6 sau 7, tot rau va fi acolo unde acesta se va produce.
La doar o oră diferență,ma trezeste un alt glas care spune asa:
                              Un Cutremur de 6,6 grade pe scara Richeter!”
Și în acest caz, exista o mică posibilitate, sa fie 7,in locul celor doi de 6.  
  
                      Image result for SEISMOGRAF..

Asadar dragii mei,vom auzi de două CUTREMURE intense,care se vor produce  pe undeva, sau poate sa fie unul mare, si sa urmeze o replica la fel de mare.
ROMÂNIA dragilor, este încă ocolită de CUTREMURE devastatoare, asa precum mi s-a grait in acest articol: 

CUTREMURUL CEL MARE DIN ROMÂNIA , NU VA VENI ASA CURÂND

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../cutremurul-cel-mare-...
Sep 17, 2016 - Asadar dragilor, sa nu vă temeti de CUTREMURUL CEL MARE,mult mediatizat,căci nu va veni asa curând ! Dragii mei, nu mai plecati urechea ...

Prieteni dragi,sa alungam din inima si sufletul nostru ,ura față de Aproapele  ,indiferent de etnie fiecaruia, sa  iubim chiar si pe dusmanii nostri, sa fim mai buni si mai milostivi, sa umplem SFINTELE BISERICI măcar în ziua sfanta a Duminicii, sa ne rugam in fiecare clipă a vietii noastre,chiar si numai in gandul nostru, iar ROMANIA Sfanta,va rămâne în MÂNA cea puternică a TATĂLUI CERESC, si va fi acoperită de SFÂNT ACOPERĂMÂNTULUI MAICII DOMNULUI, si nimic rău nu o va răni.
CUTREMURUL  MARE,la care se asteaptă seismologii români, si nu numai, nu va veni încă. Nu va fi pe placul lor, pentru că nu li se vor împlini predictiile.
Atunci când acesta va veni,noi vom afla aici pe BLOG.
Să nu stati cu gandul la CUTREMUR, căci nu va veni încă peste ROMÂNIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu