duminică, 4 august 2013

IISUS HRISTOS , ŞI VIJELIA ROMÂNEASCĂ !!!

                                              4  AUGUST 2013, ora 7 dimineaţa !

Eram trează, dar mai stăteam puţin în pat, cu ochii închişi, şi astfel, aud UN GLAS, care spune ceva, cu mare tâlc,iar eu ,nu pot face altceva, decât să citez :

                  "IISUS , O SĂ MAI AIBĂ , AŞA , NIŞTE  DIVERGENŢE !
                   ESENŢA , ERA  , ÎNTRE   IISUS , ŞI  VIJELIA  ROMÂNEASCĂ "!

Dragii mei, eu nu ştiu ,a tâlcui aceste cuvinte, dar ştiu a le scrie, exact precum le-am primit de SUS, şi în care, mai adaug, toata dragostea mea sufletească şi toată iubirea inimii mele.
Dupa doar, 10 minute, aud UN ALT GLAS, care spune ceva, ce părea foarte îngrijorător, citez :

                "CAUTĂ , ŞI  RĂSPUNDE ,  LA  AGENŢII  TIBETANE , CÂT  MAI POŢI "!

Dragii mei, cu siguranţă au o mare însemnătate, aceste cuvinte, de mai sus, si vom afla,  toate la timpul lor, când va veni clipa, împlinirii, cele scrise de mine, si primite, din CERUL SFANT .
 Şi iată că, după alte câteva minute, aud din nou, alt GLAS, care spune aşa :

                   "AŞADAR , EXISTĂ  GÂNDURI  BUNE, CREŞTINE "!
                    LA  RAI , DE-ACUM !
                    DACĂ  EXISTĂ DUMNEZEU , ŞI NU CREZI  ÎN MAICA DOMNULUI ,
                    ŞI  DUMNEZEU.."..(si glasul dispare ).

Dragii mei, DUMNEZEU  EXISTĂ !!! CINE  SPUNE  CĂ, ARE  CREDINŢĂ  TARE , ÎN DUMNEZEU, DAR  NU CREDE ÎN MAICA  DOMNULUI, ÎNSEAMNĂ CĂ, NU ARE , NICIUN FEL DE CREDINŢĂ !
SFÂNTA  TREIME, S-A FĂCUT, CÂND MAICA DOMNULUI, PURUREA PREA CURATA FECIOARA MARIA, A NĂSCUT, PE IISUS HRISTOS, FIUL LUI DUMNEZEU !
Aşadar, nimeni nu poate spune că, crede în DUMNEZEU, dar nu crede în MAICA DOMNULUI.
Cine spune aceasta, nu este vrednic, de IUBIREA şi DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU, şi nu se va învrednici niciodată, dacă nu va crede şi nu se va închina, şi MAICII LUI DUMNEZEU, PURUREA PREA CURATA FECIOARA MARIA !
                                                         Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu