sâmbătă, 17 august 2013

SÂMBĂTA NOASTRĂ LIBERĂ , ESTE SFÂNTA VINERI !

                                                          Bună seara, fraţilor, acolo unde este noapte ,
                                                 şi  Buna ziua, fraţilor, acolo , unde este ziuă !

Ma bucur nespus de mult, că aţi revenit, pe Blog, într-un număr atât de mare. Dumnezeu şi Măicuţa Domnului, să vă binecuvinteze pe toţi, şi să vă ajute pe fiecare în parte, după cum vă este dorinţa, inima şi sufletul. Eu, nu o să vă dezamagesc, şi nici nu mă sperie, anumite cuvin te jignitoare, la adresa mea, pentru că, nu am nimic de ascuns, nu câştig nimic, din tot ce scriu, nu-mi doresc faima, sau laude, sau bunăstare, ci-mi doresc, sa fiţi în număr cât m ai mare pe Blog, şi din toate câte eu scriu, măcar o părticică, să intre în inima şi-n sufletul vostru, şi să vă întărească, în CREDINŢĂ, NADEJDE ŞI DRAGOSTE, în DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI.
                                          27 Septembrie, 2006, dimineaţa !

Dormeam, si aud brusc, UN GLAS, care spune ceva, ce m-a lăsat uimită, citez:

                          "CINEVA , NE-A  SPUS CĂ , SÂMBĂTA  NOASTRĂ  LIBERĂ,
                            ESTE  ,SFÂNTA  VINERI !  SFÂNTA  VINERI !

Dragii mei, aşa cum ştim cu toţii, IISUS HRISTOS, a fost rastignit pe CRUCE, în SFANTA VINERI, iar eu, sunt prea mică, în lumea asta mare, ca să pot tălmăci, aceste cuvinte.
După doar, 2 minute, aud din nou GLAS, care spune aşa :

                       "SERVIŢI  NAŢIE  !
                        CĂ  NUMAI ASTĂZI , MĂ MAI AVEŢI , PRINTRE VOI ! 
 (si un alt Glas, spune cu evlavie )
                        CĂ  TU  EŞTI  PUTEREA , A TOATĂ  RAŢIUNEA , A  TATĂLUI , ŞI -AL  FIULUI ,
               ŞI -AL SFÂNTULUI  DUH , AMIN  !
                ACOPERĂMÂNTUL MEU , ESTE  DUHUL  SFÂNT !
                TREIME  SFÂNTĂ, MĂRIRE  ŢIE !".
                 TE  IUBESC DOAMNE !
                  TE  IUBESC, CÂT  TOATĂ  LUMEA "!

Dragii mei, să spune şi noi, cu toată inima noastră, TE IUBESC DOAMNE, TE IUBESC, CÂT TOATĂ LUMEA, şi astfel să ne ţinem de cuvânt.
A iubi pe DUMNEZEU şi pe MAICA SFÂNTĂ, înseamnă ,a merge la SFANTA BISERICĂ, a ne spovedi, a ţine post, a ne ruga mult, a face fapte bune, a ajuta pe cel necăjit, fie şi cu o vorbă bună, asta înseamnă, a iubi pe DUMNEZEU, înseamna a  împleti frumos, RUGACIUNEA, cu CREDINŢA, cu POSTUL şi cu FAPTELE BUNE !
Faceţi aşa, şi DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, ÎŞI vor revarsa asupra voastra, toata dragostea si toata mila si ajutorul ,din CERUL SFÂNT.
                      Cu dragoste si cu preţuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu