joi, 1 august 2013

V - AM IUBIT ! ŞI ESTE O ZI , CU , CRUCE SFÂNTĂ !

                                                             7 Noiembrie 2004 , ora 7, 12 dimineaţa !

Eram trează şi mai stăteam puţin în pat, cu ochii închişi, şi brusc, aud GLAS, care spune aşa :

               " V - AM  IUBIT  !
                  ŞI  ESTE  O ZI , CU , CRUCE  SFÂNTĂ !
                  PREA  SFÂNTĂ CUVIOASĂ , PARASCHEVA ,
                  BUCURĂ-TE , ALINAREA  GLASURILOR  DE  SUFERINŢĂ !"
                   ŞI  NE  ÎNALŢĂ , PE NOI ,
                   ŞI  NE  IARTĂ , PE NOI , DUMNEZEULE "!

Clipă în care, văd cu ochii închişi , mulţi, mulţi SFINŢI, ca şi pe PĂMÂNT, la Răsărit, înconjuraţi, numai de LUMINĂ albă, orbitor de strălucitoare, la fel cu veşmintele SFINŢILOR, care ,parcă, coborâseră pe Pământul dinspre răsărit, care era îmbracat ,totul în LUMINĂ ALBĂ, EXTREM ,DE STRALUCITOARE.
Seara, în timp ce mă rugam, îmi aud GLASUL sufletului meu, care se ruga aşa :

                  "SFÂNTĂ  FECIOARĂ  !
                    AUZI-MI , RUGĂCIUNEA  MEA !
                   IAR , STRIGĂTUL  INIMII MELE, LA TINE , SĂ AJUNGĂ !
şi un alt GLAS, de bărbat, se roagă aşa :
                   " DOAMNE !  MILA  TA , AJUTĂ  LA  TOŢI  TRIŞTII '!
                      CERERI ???  MIR  ÎNDORITOR "!
                   SE  RUPE , O FLOARE ...
                   SCHIMBARE !
                   ŞI  ÎNTR-O  CLIPĂ , SE  FACE , O  CĂLĂTORIE ,
                   A  Ei , DE  NEATINS ! "

Dragii mei, ca o floare, este si sufletul nostru, pe care trebuie să-l  hranim, cu hrană dumnezeiască, cu RUGĂCIUNE, cu implinirea PORUNCILOR, prin a face FAPTE BUNE, şi udat cu, lacrimile noastre, de căinţă şi de pocăinţă.
Nu uitaţi că, DUMNEZEU şi MĂICUŢA DOMNULUI, ne iubeşte pe toţi, şi că, nu ne cere nimic la schimb, ci doar, să dăruim dragoste sufletească şi să credem în EL, cu toată fiinţa noastră.
Să ajutăm pe cei ,în necaz şi în nevoi, fie cu o vorbă bună, sau cu ce putem, material vorbind.
Să nu vă faceţi comori pe PĂMÂNT, ci să adunaţi COMORI ÎN CER, prin fapte de milostenie, prin daruire sufleteasca, prin bunătatea inimii, şi nu în cele din urmă, prin CREDINŢĂ, neclintită, în DUMNEZEU ŞI MAICA DOMNULUI, ŞI ÎN TOŢI SFINŢII SĂI !
                           Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu