joi, 29 august 2013

MARELE ACTOR DEM RĂDULESCU , ACOLO , SUS ÎN CERURI ! O ALTĂ DOVADĂ , CĂ EXISTĂ VIAŢĂ DUPĂ MOARTE !

                                             29 August  2013, zori de zi  !

                           MAESTRUL  ŞI  MULT  ÎNDRĂGITUL , DEM  RĂDULESCU  !  


Oare cine nu l-a iubit pe DEM RĂDULESCU ?
Eu cred că , toţi care l-au cunoscut pe actorul DEM RĂDULESCU, l-au regretat când a plecat din această lume, şi îl regretă şi în prezent.
Când la tv, apărea DEM RĂDULESCU, în teatre sau filme, sau spunând GLUME, lăsam toate treburile casei deoparte, şi savuram cu inima fiecare cuvinţel, fiecare glumă...etc, etc.
Dar iată că, dupa aproape 13 ani  (17 sept 2000 )de când ne-a părăsit, DEM RĂDULESCU, ne dă un semn, de-acolo de SUS, din CERURI.
Nu ştiu cât de bun va fi semnul acesta,şi pentru soţia  (văduva ) lui DEM RĂDULESCU ! Dar mai bine este să relatez, cele văzute şi auzite, astăzi 29 August 2013 !
Ma trezeşte, ca întotdeauna O LUMINĂ puternică, şi astfel văd cu ochii închişi, cum CERUL de noapte dispare, şi văd UN CER, senin, alb şi foarte luminos, ca de oglindă.
Deşi CERUL, era alb strălucitor, LUMINA care îl înconjura pe DEM RĂDULESCU, acolo SUS ,în CERURI, era şi mai albă, mai stralucitoare, ca UN SOARE alb dacă vreţi, ; în mijlocul acestei LUMINI, din CERUL LUMINOS, din CERUL din CER, ca si pe un scaun,stătea VIU şi nevătămat, în costumul gri deschis, regretatul actor DEM  RĂDULESCU,  care arăta,  exact ca la vârsta când a plecat la DOMNUL.
DEM  RĂDULESCU, era tare ,tare bucuros; îşi freca bucuros palmele una de alta, şi spunea cu mare, mare bucurie, aşa , citez întocmai, cuvintele lui DEM RĂDULESCU :

                      " DA !  ÎNDATĂ  MĂ  ÎNTÂMPINĂ  SOŢIA  MEA !
                        ÎNDATĂ  MĂ  ÎNTÂMPINĂ  SOŢIA  MEA !'

Şi îl vedeam acolo SUS, în CERURI, înconjurat de LUMINA ALBĂ, foarte strălucitoare, bucurându-se, privind ferict în zare, în inima CERULUI ALB stralucitor, frecându-şi palmele una de alta, şi aşteptând parcă, pe cineva foarte drag lui,  şi se bucura enorm, că va veni şi îl va întâmpina.
Asa cum stătea singur acolo, şi bucuros foarte, ai spune că, nu se va dezlipi de-acolo, până ce nu se va întâlni cu persoana dragă,pe care tocmai ar fi zărit-o în depărtare şi era nerăbdător ca să ajungă la el, cât mai degrab.
Înainte ca DEM RĂDULESCU, să se stingă, înainte de 17 sept.2000, eu am văzut, cum era să se stingă.
Nu mai ţin minte acum, dar ştiu că, după doar câteva zile, DEM RĂDULESCU, s-a stins, exact aşa cum văzusem eu. Când voi găsi caietul din anul 2000 , în care am scris atunci, cele văzute şi auzite, voi reveni cu un alt articol, în acest sens.
Dragii mei, vom mai auzi de SOŢIA  lui  DEM RĂDULESCU, fireşte ,vom auzi şi de regretatul actor; eu nu o cunosc pe soţia regretatului actor, dar, vom auzi despre ea, cu toţii,  şi să sperăm  că, vor fi numai veşti bune . EXISTĂ  VIAŢĂ  DUPĂ MOARTE, iar atunci când părăsim această lume, acolo SUS, veghem asupra celor dragi, rămaşi pe Pământ, şi îi aşteptăm cu bucurie imensă, când vine timpul, să vină şi ei la noi, SUS, în CERURI, rând pe rând, după VOIA LUI DUMNEZEU !
                                           Cu dragoste , Maria

                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu