vineri, 9 august 2013

PROOROCIA , NU - NCALCĂ HRISTOS ! COBORÂREA , SFÂNTULUI DUH !

                                                        ZORI DE ZI , din 9  IANUARIE  2005 !

Dormeam şi brusc, aud UN GLAS, care răsună şi în CER şi pe Pământ, şi care spune aşa ;

                      " PROOROCUL , NU - NCALCĂ  HRISTOS !
                        AŞA  CUM  HRISTOS , NU - NCALCĂ  ISAIIA "!
                        " VENIŢI , SĂ - NCHINAŢI , CEEA  CE  A  ÎNCHINAT ,
                           ISAIIA , PROOROCIA "!

Apoi, dupa doar câteva minute, aud din nou, alt GLAS, care spune aşa :

                        "COBORÂREA  SFÂNTULUI  DUH  !
                           CUVÂNTUL  ÎNTÂI  "!

Şi văd scris, în noapte, cu litere mari, ca din SOARE ,rupte, văd scris, ceea ce am auzit :

                               "CUVÂNTUL  ÎNTÂI "!

Dragii mei, CUVÂNTUL  ÎNTÂI , este CUVÂNTUL ,LUI DUMNEZEU, AL DUHULUI SFÂNT !
Apoi, UN GLAS, din CERUL  SFÂNT, spune tare aşa :

                        "FACEŢI  BINE  !
                          CA  SA  SE  ÎMPLINEASCĂ ,OAMENII !
                          SĂ  ZICEM , TOŢI , DIN  TOT  SUFLETUL ,
                           SĂ  ZICEM , ALILUIIA !".

Dragii mei, faceţi BINELE şi astfel, veţi aduna COMOARĂ ,în CER, şi nu pe Pământ, acolo unde le fură furii şi le strică moliile.
Puţin mai târziu, aud GLAS, care spune aşa :

                       "VOIND  PREOŢII , A  CHEMA  LA  SEMINŢIE , ŞI  LA  SFÂNTA DREPTATE......
                         SUNT  UNII , CARE  SE  JURĂ , CU  CAPUL  MEU,
                         ŞI  E  CEL , MAI  RUŞINOS...."!

Dragii mei, voi să nu vă juraţi, niciodată ,pe nimic, căci mare păcat este !
Ce este DA, DA să fie ! Şi ce este NU , NU să fie !
Şi iată, fraţilor, ce minunat de frumos, spune UN GLAS, din CER :

                         "SĂ - I  LUMINEZE  PE VOI, ÎNTRU  DUHUL  SFÂNT "!

Şi eu, mă rog la DUHUL CEL PREA SFÂNT, ca să vă lumineze pe voi toţi, şi să vă îndrume,pe CALEA SA DREAPTĂ.
                                       Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu