duminică, 18 august 2013

SĂ NU VĂ ATINGEŢI DE ROMÂNI , CĂCI SE CHEAMĂ , ŢARA TUTUROR FAGĂDUINŢELOR !

                 B                                       25  iulie  2008, ora 2,38  noaptea !

Mulţi dintre voi, fraţilor, aţi spune că dormeam, la acestă oră, dar...nu dormeam !
La această oră, eu încă mă rugam, şi ÎL rugam pe DUMNEZEU ,aşa ;

                   " DOAMNE , DĂRUIEŞTE - MI  VIAŢĂ , DOAR  CÂT, SĂ - ŢI  SLUJESC  ŢIE !

(şi aud UN GLAS, care mă întreabă ):

                    "DOAR  31 ?  DOAR  31 ?

(la care GLASUL sufletului meu, raspunde, fara ca eu să deschid gura mea), :

                      "DA !  DOAR  31 !
                        DOAR  31 DE ANI  DE VIAŢĂ , E MAI SCUMP  DECÂT .....(şi aici totul se întrerupe).

Dragii mei, am făcut un calcul, si din aceasta zi de 25 iulie 2008, adăugând 31 de ani, în SLUJBA LUI DUMNEZEU, si a rezultat că, pe 25 iulie ,2039  la vârsta de 77 ani ,împliniţi, să plec, în CERURI, de pe acest Pământ, să mă mut la viaţa cea veşnică. Mă rog la BUNUL DUMNEZEU, şi la MAICA DOMNULUI, să mă ajute, să fac VOIA SA, şi să împlinesc PORUNCILE SALE.
Puţin mai târziu, aud GLAS, care spune la imperativ, aşa :

                    "SĂ  NU  VĂ  NEDREPTĂŢIŢI , SAU, SĂ VĂ ATINGEŢI DE ROMÂNI  !
                     CĂCI  SE  CHEAMĂ , ŢARA  TUTUROR  FĂGĂDUINŢELOR "!

Clipă în care, văd cum, din SFANTUL ALTAR, iese prin USILE ÎMPĂRĂTEŞTI, larg deschise, PREOTUL, ce aducea în mâinile SALE, POTIRUL SFÂNT, cu SFANTA şi dumnezeiasca ÎMPĂRTĂŞANIE !
Fraţilor, şi uite aşa, am aflat şi ziua şi anul, când BUNUL DUMNEZEU, mă va chema la EL, spre a da socoteală, la toate câte am făcut, am spus şi am scris , aici, pentru voi toţi, cu dragoste....Maria


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu