miercuri, 21 august 2013

BARNABA ! BARNABA ! BARNABA !

                                              26  IULIE  2007, târziu în noapte.

Ma rugam la BUNUL DUMNEZEU ,la PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, şi spuneam în şoapta, citeam din CĂRTICICA SFANTA, când brusc, prin gura mea, iese UN CUVÂNT, dar nu rostit de mine, cu glasul meu, ci cu un alt GLAS, un GLAS, împietrit ,necunoscut mie, striga prin gura mea :
                                 "BARNABA !  BARNABA ! BARNABA !",

Ştim cu toţii dragii mei, că atunci când IISUS HRISTOS, a fost prins, si dus la PILAT, ca să fie judecat, PILAT, a întrebat poporul, si le-a spus cum că, de SFINTELE PASTI, se obisnuieşte a se elibera pe un condamnat, si a întrebat pe cine, sa elibereze, pe IISUS, sau pe BARNABA ?
Iar poporul a strigat,ca să-l elibereze pe BARNABA, iar IISUS ,să fie rstignit. Ceea ce s-a şi întâmplat, după cum ştim cu toţii.
                                           15 August  2007, târziu după miezul nopţii !

Dormeam, şi brusc, mă trezesc, ca la un şoc electric, aşa am tresaltat pe pat, nu deschid ochii, şi aud UN GLAS, care spune aşa:

                            "ZIUA  DOMNULUI !
                             ZIUA  MAICII DOMNULUI !
                             DOAMNE , MÂNTUIEŞTE  PE CEI  BINE  CREDINCIOŞI  !".

Şi chiar este ZIUA  ADORMIRII MAICII DOMNULUI, după cum ştim cu toţii.

Clipă în care, văd cu ochii închişi, un interior de SFANTA BISERICA, cu SFINTELE UŞI ÎMPĂRĂTEŞTI, larg deschise, iar PREOTUL, iese din SFANTUL ALTAR, în mijlocul SFINTELOR UŞI, şi ţine în mâinile sale, SFANTA CRUCE, a DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS.
Un GLAS, ce rasuna de peste tot, şi din CER, cântă aşa :

                         "ŞI - AL  MEU  TRUP , ZICE  FECIOARA ,
                          PE - NŢELESUL  TUTUROR ,
                          ÎN  RAMURA  SĂNDIRII , A OMENIRII "!

Fraţilor, să fim buni şi blânzi, şi milostivi, şi să ne rugăm MAICII DOMNULUI, să nădăjduim în ajutorul Ei, căci PREA CURATA FECIOARA MARIA, este grabnic ajutătoare, şi rugătoare  la PREA SCUMP FIUL Ei, şi MÂNTUITORUL nostru, IISUS HRISTOS.
Sa fiţi ocrotiţi şi împliniţi sufleteşte, şi să nu uitaţi că, CINEVA ,acolo sus, ne iubeşte necondiţionat.
                             Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu