joi, 29 august 2013

IARTĂ - MĂ ! IARTĂ - MĂ STĂPÂNĂ , ŞI ÎNVAŢĂ - MĂ SĂ FAC VOIA TA.......!

     x                                                    Bine v-am regăsit ,dragii mei !
                                                        18  Iunie  2007 , după amiaza !

                      Eram acasă şi trebăluiam, când dintr-odată aud UN GLAS, tare rugător, care implora pe STĂPÂNA noastră, PURUREA PREA CURATA FECIOARA  MARIA , aşa

              " IARTĂ - MĂ  STĂPÂNĂ  !  IARTĂ - MĂ !
                 IARTĂ - MĂ  STĂPÂNĂ  ŞI  ÎNVAŢĂ - MĂ  SĂ  FAC  VOIA  TA , ŞI  A  PREA  SCUMP  FIULUI  TĂU , DOMNUL  NOSTRU  IISUS  HRISTOS !
                 MILUIEŞTE - MĂ  PE MINE  FECIOARĂ, CA  SĂ DOBÂNDESC  ŞI  ZIUA  DOBÂNZII "!
Clipă în care , văd cu ochii închişi , UN CER, de noapte albastră, ca si indigoul, iar pe CER, pe BOLTA CEREASCĂ,  într-o LUMINĂ  albă orbitoare, a apărut MAICA  DOMNULUI  in carne şi oase, cu PRUNCUL  IISUS, pe braţul Ei stâng,.
MAICA DOMNULUI, avea veşminte roşii , ca de catifea foarte strălucitoare, iar pe cap, MĂICUŢA, avea O EŞARFĂ albă, ca de mătase., şi  PRUNCUŢUL  IISUS, care stătea pe braţul stâng ,era acoperit cu veşmântul roşu, al MAICII SALE.
Deasupra MAICII  DOMNULUI, cu PRUNCUL  IISUS  ,în braţe, vedeam  UN  PORUMBEL  ALB, DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT , care dădea din ARIPILE SALE, pe loc, şi care sufla peste PREA  SFÂNTA  NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU, cu PRUNCUL în braţe, sufla, RAZE  ALBE, conice, de LUMINĂ ALBĂ ,orbitor de stralucitoare, aşa încât, VÂRFUL  TRIUNGHIULUI, era la DUHUL SFÂNT, iar RAZELE ce se deschideau, cuprindeau în interiorul lor cu LUMINA şi stralucirea lor, pe INSUŞI  MAICA LUI DUMNEZEU ,CU  pruncuţul IISUS, în braţe.
Sub ARIPILE  şi OCROTIREA DUHULUI SFÂNT   şi sub LUMINA  ORBITOARE pe care O sufla spre MAICA  DOMNULUI , vedeam cum ,ÎNSUŞI  PREA  SFANTA  NĂSCĂTOARE DE DUMNEZEU, pulsa în LUMINA ORBITOARE, precum pulsează inima  în pieptul nostru, iar CERUL NOPŢII, s -a umplut de LUMINA  DUHULUI  SFÂNT !
Închipuiţi-vă fraţilor, UN CER de noapte, pe mijlocul căruia  straluceşte orbitor de tare, MAICA  DOMNULUI CU PRUNCUL şi deasupra lor DUHUL CEL PREA  SFÂNT, care revarsă LUMINĂ.,necontenit.
Era ceva, uluitor şi cu adevărat DUMNEZEIESC DE FRUMOS,
Fie fraţilor, ca şi voi, să fiţi ocrotiţi  şi luminaţi de DUHUL CEL  PREA SFÂNT,şi să vă bucuraţi în viaţă, numai de bucurii şi împliniri sufleteşti.
                                       Cu dragoste , Maria



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu