luni, 26 august 2013

ŞI MÂNA MAICII DOMNULUI , SE AFLA PE UMĂRUL MEU STÂNG !

          X                                               17  Noiembrie 2007, ora 22,15 !

Eram singură în colţişorul meu de Rai, în camera mea, şi mă rugam la PREA SFÂNTA NĂSCĂTOARE  DE  DUMNEZEU, PURUREA  PREA  CURATA  FECIOARA  MARIA , cu toată fiinţa mea.
Mi-am lipit fruntea , de SFÂNTA ICOANĂ , a MAICII DOMNULUI  cu PRUNCUL  IISUS, în braţele SALE .
Şi stând aşa cu ochii închişi, văd în jos, sun privirea ochilor mei închişi , în faţa mea, vedeam O MÂNĂ, (antebraţul) vie, din carne şi oase, rozie, O MÂNĂ, fină şi delicată, luminoasă , era MÂNA  MAICII DOMNULUI, pe umărul meu stâng, mă mângâia pe umăr, şi chiar îmi puteam sprijini capul meu, de MÂNA MAICII DOMNULUI.
Ce am simţit ? Dragoste, lacrimi de bucurie, căldură sufletească, nădejde nestrămutată în MAICA DOMNULUI, şi siguranţa că, atunci când ne rugăm cu toată fiinţa noastră la DUMNEZEU, la MAICA DOMNULUI, Rugăciunea  noastră, ajunge acolo SUS, şi primim grabnic ajutor, şi întărire sufletească, şi vom cunoaşte CALEA, pe care trebuie să mergem, pentru ca lucrurile să intre pe făgaşul lor normal.
  Dragii mei, să nu vă îndoiţi nicicând de EXISTENŢA LUI  DUMNEZEU , sau a MAICII DOMNULUI !
Vă spun cu mâna pe inimă, SĂ  CREDEŢI  CU TOATĂ  FIINŢA VOASTRĂ, CU TOT CUGETUL VOSTRU, că toate câte am scris, sunt adevărate, precum este adevărat, că DUMNEZEU EXISTĂ şi ne iubeşte şi ne aşteaptă să-I dăruim iubire, şi MAICA LUI DUMNEZEU  EXISTA, şi ne primeşte sub ARIPILE Ei  ocrotitoare, şi se roagă pentru noi păcătoşii, la PREA SCUMP FIUL SĂU, şi MÂNTUITORUL nostru, IISUS  HRISTOS.
                                           Cu adâncă preţuire şi cu dragoste sufleteasca , Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu