vineri, 9 august 2013

ATENŢIE , S.U .A !!! WORLD, TREE WORLD , DE LA WORLD , TRADE CENTER !!!

                                                            9 August 2013, ora 5,45 dimineaţa !


Astăzi în zori, mă trezeşte UN GLAS, foarte bucuros şi mulţumit de sine, şi strigă tare aşa :

                       " ÎN  ACEASTĂ  DIMINEAŢĂ , VOM  CUMPĂRA ....WORLD  TREE (posibil TROI ) WORLD,  DE  LA  WORLD , TRADE  CENTER ."!

Eu dragii mei, nu cunosc limba engleză, dar din câte îmi dau eu seama, fiind vorba si de CELE TREI TURNURI GEMENE, cu siguranţă, nu poate fi ceva bun, ceea ce am auzit, pentru  S U A,  din partea eventualilor teroristi, care ameninţă, nu numai S.U A, ci toata planeta., cu actele lor ,pline de cruzime şi sângeroase, asupra oamenilor nevinovaţi.
Dacă vă aflaţi, undeva pe teritoriul SUA, şi cunoaşteţi, ce înseamnă, aceste cuvinte, şi dacă  nu sunt,tocmai bune, pentru SUA, faceţi-le cunoscute mai departe, pentru a se lua măsurile cuvenite.
Sperând că, DUMNEZEU, va potoli, focul şi ura, celor care fac asemenea acte de cruzime, şi că totul va fi bine, vă spun, ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu