luni, 21 iunie 2021

NORVEGIA ! SARS - CoV- 2 !

 

                                                        21 Iunie 2021, ora 6,11 !


                                    Dragii mei,


Astazi dimineata m- a trezit un glas ,care spune asa despre Norvegia :

                "Hai sa vedem in Norvegia,unde, SARS- CoV -2 ...!"

                


Dupa care,glasul dispare ca un ecou.

Dragii mei,eu nu stiu ce va fi in viitor cu NORVEGIA in ceea ce priveste SARS-CoV 2, dar cu siguranta NORVEGIA va iesi in evidenta la acest capitol. Sa nadajduim insa,ca va fi ceva de bine si nicidecum de rau. Doamne ajuta !

                         Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Sfintul Duh - Voi oilor mele va asteapta sa va mantuiti caci fiul Meu va asteapta cu bratele deschise pentru un Nou Eden o Lume Noua iar daca nu veti urma calea cea dreapta judecata este aproape - trimiteti mai departe mesajul meu intregii omeniri.

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.fhi.no/en/news/2021/norwegian-danish-study-of-rare-side-effects-in-connection-with-astrazeneca-/

    RăspundețiȘtergere
  3. Scria la știri pe România tv despre al patrulea val.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt exact cate valuri vor ei sa scrie. Daca ei scriu ca sunt 100 de valuri va speriati asa usor?

      Ștergere
  4. Doamne Ajuta sa auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere