duminică, 13 iunie 2021

LOC SFANT ESTE LOCUL PE CARE, ESTE RIDICATA TROITA MAICII LUI DUMNEZEU ! RASUNA CERUL SI PAMANTUL !

                                                      13 Iunie 2021,ora 5,17 !


                          Hristos S - a Inaltat,dragii mei !


Astazi dimineata m/a trezit un glas care spunea ceva uimitor de frumos .

Glasul spunea asa:

              "Aici,in locul acesta sfant,rasuna tare Cerul pamantul !

Moment in care,vad o femeie care se apleaca pana la pamant,face metanii si se inchina cu toata fiinta sa, in fata TROITEI  MAICII LUI DUMNEZEU !



Da ,dragii mei, vedeam TROITA MAICII LUI DUMNEZEU care a fost sfintita pe 4 Iunie 2021 de un sobor de Preoti,si la care slujba de sfintire ati participat si o parte din voi dragii mei.

Imi pare tare rau ca nu stiu,ca nu pot pune si pe Blog filmuletul cu Sfintirea TROITEI MAICII LUI DUMNEZEU. Doar pe facebook gasiti filmarea cu Slujba Sfintirii TROITEI DIVINE.


.
Dragii mei, cu siguranta Minunile se vor tine lant cu Troita Maicii Lui Dumnezeu.
Dupa cum vedem cu totii, Glasul divin ne spune ca Locul pe care este ridicata Troita Maicii Lui Dumnezeu,este deja loc sfant,iar Cerul si pamantul se bucura si rasuna tare.

Sa ne bucuram si noi dragilor, sa ne bucuram si sa multumim Lui Dumnezeu si Maicii Domnului ca ne-a ajutat ca sa ridicam aceasta Sfanta Troita ,iar locul pe care este ridicata, este loc sfant. 

Nimic nu a fost si nu este intamplator dragii mei. Dumnezeu si Maicuta Domnului le-a oranduit si le oranduieste pe toate.Totul este strans legat de tot ce eu traiesc,de tot ce  eu vad si aud de mai bine de 24 de ani ,si pe care le scriu aici pe Blogul Lui Dumnezeu.

Impreuna, vom trai clipe si zile divine cu Voia si cu Puterea Duhului Celui Prea Sfant. 

Sa fiti ferm convinsi dragii mei, ca tot ce am scris pana acum si tot ce voi scrie si de-acum incolo,toate se vor implini in timp.

Sa fim buni dragilor, sa fim milostivi si sa nu ne pierdem niciodata Credinta in Prea Sfanta Treime si-n Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu cu toti Sfintii Sai,Amin!

                               Cu dragoste,Maria.


4 comentarii:

  1. Asa este doamna Maria.
    Ati scris de inundații în țară noastră sunt.
    Mesajul era:România devastată,România răvășită ADEVARAT ESTE.
    Alunecări de teren,asa este
    FOC izbucnit din asfalt asa a fost ,nu mai retin unde dar a fost exact asa.
    Vijelie.
    Toate s-au adeverit și se adeveresc.
    Ati vazut un tavalug ca de nori albi ceață ca un tavalug,tin minte ati scris de nitel timp in urma 5-6 luni!!
    A filmat un reporter in Canada o ceață nemaipomenită până acum.
    Nu ai cum sa nu crezi când toate se împlinesc.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să le îndeplinească si pe cele bune.
    Asa sa ne ajute BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc o zi binecuvântată tuturor.
    Doamne Ajuta poporului român și lumii întregi.

    RăspundețiȘtergere
  2. toate troitele au fost sfintite deci si pamantul de sub ele

    RăspundețiȘtergere