duminică, 27 mai 2018

UN GRUP DE SFINTI , LA PICIOARELE SFINTEI TREIMI !


                                                        4  Iunie 2017,ora 7,07 !

                                              Dragii mei, 


                                   Image result for sfanta treime imagini.

În aceasta dimineata, treaza fiind vad cu ochii inchisi,vad CERUL LUI DUMNEZEU.
Vedeam TRONUL  PREA  SFINTEI  TREIMI, într-un Cer bleu senin ca de oglinda, in mijlocul unei Lumini albe si orbitor de stralucitoare.
Vedeam pe DUMNEZEU TATAL, pe DUMNEZEU FIUL si PREA  SFANTUL DUH care îmbrăcase cu LUMINA SA alba si orbitor de stralucitoare, totul deasupra si-n jurul TRONULUI LUI DUMNEZEU.
Intr-o clipită, apare in faţa TRONULUI  PREA SFINTEI TREIMI o silueta alba, o silueta a unui INGER al TRONULUI PREA SFINTEI TREIMI care aseaza ceva la picioarele SFINTEI TREIMI.
Aud GLASUL LUI DUMNEZEU care spune asa:

                   "Grupul  cel  mai sfant !
                  Un Grup de Sfinti,asezati la picioarele TRONULUI  PREA SFINTEI TREIMI!

În acest moment dragii mei, acel INGER in alb tinea in mainile sale, legati ca un balot alb, tinea cateva persoane, dar nu mai multe de trei.
SFINTII erau infasurati in lumina alba, exact ca un balot, toti trei la un loc, iar INGERUL i-a culcat la orizontal cu capul spre stanga, adică spre MANTUITORUL, si cu picioarele spre dreapta,adică, spre picioarele TATALUI CERESC.
Nu vedeam chipul lor, sau câţi erau in balotul de LUMINĂ,dar acest grup de Sfinti a fost asezat la PICIOARELE PREA SFINTEI TREIMI.
Dragii mei,eu stiu că in Cartile bisericesti se spune ca pe DUMNEZEU nu-l poate vedea nimeni.

TOTAL  GRESIT !!!

DUMNEZEU poate fi vazut de oamenii buni si credinciosi,de oamenii care au mila si dragoste fata de Aproapele Său.
DUMNEZEU se va descoperi celor care-L iubesc si-I slujesc trup si suflet ,inima si cuget.
Eu sunt sigura ca foarte multi oameni L-au vazut pe DUMNEZEU,dar le-a fost frică sa vorbeasca pentru a nu fi catalogati drept nebuni,sau pentru a nu contrazice scrierile bisericesti.
NU FRATILOR ! 
Sa nu va fie teama ca sa spuneti ADEVARUL  LUI DUMNEZEU si al MAICII  DOMNULUI.
Spuneti tuturor ceea ce ati vazut si ati auzit,chiar daca nu vor crede.  Este păcatul lor,al celor care nu cred si mai ales,al celor care arunca cu piatra,al celor care jignesc si judecă.
Marturisiti-L pe HRISTOS si pe PREA CURATA FECIOARA MARIA, si astfel, veti castiga un loc binemeritat in ÎMPĂRĂTIA CEREASCA.
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,Amin!
                                             Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Aveți mare dreptate doamnă Maria, am trăit un asemenea moment înălțător, am spus la câteva persoane apropiate și duhovnicului meu. Părintele mi-a spus ca poate fi și altcineva, înțelegeți cine, îmbrăcat în haine strălucitoare, dar nu așa cum mi sa arătat mie. După care, mi-a dat dreptate. CRED INTRUNUL DUMNEZEU, TATĂL ATOTPUTERNIC !

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa vezi ceva dar ceea ce este de necuprins cum poti vedea ? Deci nu poate fi minciuna curata oricare varianta !

    RăspundețiȘtergere