sâmbătă, 12 mai 2018

O STEA MARE SI AURIE ,PE CERUL DE LA RASARIT !

4
                                               10 Mai 2018,ora 10,16 dimineata !

                                               Dragii mei,

În aceasta dimineata ,in timp ce scriam aici pe Blog,desi eram cu ochii pe monitor vad in dreapta mea ,inspre Rasarit, un Cer senin de ziuă pe care apare o Stea mare aurie,mare cat o portocala.
Steaua a aparut ,si-a marit volumul si forma,a stralucit extrem in toata splendoarea ei ,apoi a disparut in urmatoarea clipă.


        Image result for stea pe cer        .

Prieteni dragi, inchipuit-va ca priviti Cerul senin de ziua inspre Rasarit,si-n loc de Soare vedeti o Stea mare aurie -portocalie care straluceste nemaipomenit de puternic si se mareste pana la o portocala mare.
Soarele nu era pe Cer! Doar albastrul Cerului senin si STEAUA care a stralucit pentru 2 secunde .
Ce este aceasta Stea sau ce poate sa reprezinte in adevaratul sens al cuvantului, eu nu cunosc.   
Dar cu siguranta DUMNEZEU a voit ca sa ne graiasca ceva ,aratandu-ne aceasta STEA,
      Timpul ne va descoperi noua si despre aceasta STEA speciala,unică !
                                            Cu dragoste ,Maria.                          


13 comentarii:

  1. Poate prevesteste nasterea pruncii sapte? Va pup Liliana 😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Planeta X care tot vine si nu mai apare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar acum vad pe cer o stea foarte mare nu am mai văzut asa de mare până acum eu sunt in Spania Guadalajara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin navele intergalactice!

    RăspundețiȘtergere
  5. cea ce vad este in imaginea de alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  6. https://youtu.be/Y_2ofDttZLg
    Despre o cometa care se îndreaptă spre Pământ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1:16Se apropie Noul Ierusalim din cer care vine "ca o mireasa a Mirelui ceresc"!Amin!

      Ștergere
    2. 1:16Se apropie Noul Ierusalim din cer care se pogoara "ca o mireasa a Mirelui ceresc"!Amin!

      Ștergere
    3. 14:10, vai de mine cata obsesie. O sa inchideti ochii si tot nu veti apuca sa vedeti "minunea" asteptata de 2000 de ani!

      Ștergere
  7. Steaua nordului.Apare la fereastra mea, pulseaza si se deplaseaza f.repede. E "prietena mea", ma uimeste de fiecare data cand o vad.

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate e Trambita 3 cu Steaua sau meteoritul care otraveste 1/3 din apele dulci !

    RăspundețiȘtergere
  9. Comun cu vedenia mea o cruce mov luminoasa la dreapta fruntii mele cand ma rugam in biserica la coada la spovada este cuvantul doua secunde caci la a treia secunda daca era tipam de bucurie in public si ma facea lumea nebuna

    RăspundețiȘtergere
  10. se numește stea cazatoare 😂😂😂

    RăspundețiȘtergere