sâmbătă, 12 mai 2018

4DARUL SI HARUL LUI DUMNEZEU, S - A REVARSAT ASUPRA MEA ,IN TRUPUL MEU !

4
                            Dragii mei,

Dormeam, dar brusc tresalt de pe pat, tresalt puternic şi o Lumina albă orbitoare mă duce într-alt loc cu sufletul, şi-mi arată  O  MINUNE  DUMNEZEIASCĂ !
Deci, numai trupul meu de carne era în pat; sufletul meu era dus de LUMINA  alba pe MUNTELE  MĂSLINULUI ! 
Da, a MĂSLINULUI si nu a măslinilor ! 
Era un singur Maslin în vârful muntelui !
Deci, mă îndreptam cu viteza LUMINII spre nord, spre locul NAŞTERII  MÂNTUITORULUI Hristos ,şi - aveam drept ghid,un glas care era în permanenţă în dreapta mea ,şi care- mi graia continuu ,dandu-mi  lămuriri la tot pasul pe unde mă ducea LUMINA albă, orbitor de strălucitoare.

                   
Glasul care mă însoţea împreună cu LUMINA alba îmi spune asa:

                "Acesta este Muntele Maslinului !

               Image result for MASLIN

Clipă în care,vad Cerul senin de ziuă si exclam:
                    
                       "Curcubeul ! Curcubeul !"
                                 
(dar GLASUL îmi spune mai departe ):

               Aici este ultima oară când a inflorit Maslinul !"

Şi mergeam mai departe pe o Colină ,tot urcam ,iar la un moment dat ,aud COR  DUMNEZEIESC de ÎNGERI care ,cântau ca la o orgă a Lui Dumnezeu  aşa :

              "Acesta este Trupul Meu,care se frange peste voi !"

Şi aşa cântau Îngerii încontinuu, cât urcam acea Colina , acel Munte ce se vedea în faţa mea.
De la distanţă, vedeam sus în vârful Muntelui acolo unde mă ducea LUMINA  albă, vedeam un singur copac;adica,un singur Maslin  spre care se îndreptau mulţi copilaşi şi multă lume; adulţi şi copii deopotrivă.
Cu toţii se bucurau, cu toţii glăsuiau de bucurie. Şi -aud care ,le spune şi lor aşa :

                "Acesta este Maslinul care , a inflorit pentru ultima oară !"
La auzul acestui glas , mulţimea de oameni a tăcut, a muţit .Cerul era de ziuă, era bleu senin.
Dragii mei,când glasul mi-a spus :
                      "Curcubeul,Curcubeeul,privesc pe Cerul senin şi văd un altfel de CURCUBEU.
Era un Curcubeu  mai strălucitor, mai viu colorat şi cu o altă formă.
În dreapta mea, pe CER, văd un Curcubeu rotund format din multe cercuri concentrice. 
Era dumnezeiesc de frumos şi viu colorat. 
Acest Curcubeu rotund, format din multe cercuri concentrice avea un capăt care se alungea ,se întindea drept peste Bolta Cereasca până la rădăcina  MĂSLINULUI  de pe vârful MUNTELUI. 
DA ! Din CURCUBEUL LUI  DUMNEZEU ,cel format din CERCURI concentrice, un capăt se întindea drept până la tulpină,adică,până la rădăcina MĂSLINULUI de pe MUNTE.
Lângă mine, nu ştiu prin ce minune DUMNEZEU mi-l arată şi pe soţul meu, dar el nu mă putea vedea si nici auzi; numai eu îl vedeam !
Acolo pe unde urcam, era un oraş şi o alee ca un trotuar care înconjura MUNTELE, ca să poţi ajunge în vârf.
Aud din nou glas foarte trist şi îndurerat, care spune :
                     "Acesta este Maslinul care , a inflorit pentru ultima oară !"
             
Brusc, Cerul senin se tulbură precum se tulbură apa de izvor,  deşi Curcubeul era pe el ca şi la
 început.
Cerul a început a se tulbura în clipa în care, capătul Curcubeului s-a întins la Măslin, iar mulţimea se apropia de măslin.
S-a făcut o învălmăşeală de nori cu ceaţă densă , gri ca de fum.
La vederea a tot ce era pe Cer, toată mulţimea de oameni s-a întristat, nu mai scoteau niciun cuvânt.
Mai erau doar câţiva metri până să ajung lângă Măslin, când capătul întins al Curcubeului coboară între mine şi Maslin.
Atunci ,exclam şi eu foarte fericită :

                  "Curcubeul ! Curcubeul !"
Mulţimea ridică ochii spre Cer si se bucură, bate din palme,dar si eu mă bucur şi bat din palme văzând cum  ,O  Minune se întâmplă .
CERCUL (colacul )de CURCUBEU de pe Cerul scăldat în LUMINĂ albă orbitoare, se îndrepta şi el spre MĂSLIN, odată cu mine. 
Îl priveam şi -l vedeam foarte aproape de vârful MUNTELUI.
Din Cer,vad cum se formează până la locul unde eu eram, adică la circa 4-5 m de Maslin ,se formează  un Con de nori albastru violet cu strălucire de cristal.
O Fortă  nevăzută mă ridică de la pământ şi mă aşează pe asfalt cu mâinile întinse lateral, cu faţa spre CER. 
Deşi eram întinsă jos pe piatră,simţeam că stau cu trupul pe ceva moale, plăcut şi catifelat.
Mulţimea de oameni trecea pe lângă mine şi parcă nici nu mă vedea. 
Eram prinsă între CURCUBEU şi între MĂSLIN. Eram la mijloc.
Din Cer ,Conul albastru violet cu partea deschisă spre mine, revărsa spre mine, în pieptul meu , în trupul meu LUMINA  albastră  violet strălucitoare ,sub formă de cristale.
Trupul meu absorbea tot ce venea prin acel Con şi intra în mine. 
Vedeam ca într-o oglindă ceea ce se întâmplă în interiorul trupului meu, în stomac, în burtă. 
Tot ce se revărsa din Cer ,intra în trupul meu prin acel Con şi se transforma în LUMINĂ  alba orbitor de strălucitoare, LUMINĂ care, se aşeza în mine tot sub formă de CERCURI concentrice.
Conul ce venea din Cer cu vârful şi cu deschiderea pe trupul meu, revărsa din el ca o ploaie torenţială, LUMINA  albastră violet cristalizată. 
Până cand în interiorul trupului meu nu s-a format un Cerc mare de cercuri concentrice ,de LUMINĂ albă orbitor de strălucitoare, Conul ce era din CER şi până la mine, nu a contenit a-mi hrăni sufletul meu suferind şi dornic de IUBIREA  LUI DUMNEZEU, cu acea LUMINĂ albastră-violet ca de cristale.
În stânga mea, îl vedeam şi pe soţul meu, dar el nu mă vedea şi nici nu mă putea atinge.
Aşa cum ne este sete şi nu ne mai săturăm de apă, sau aşa cum tragem în piept aer curat şi nu ne mai săturăm de el, tot aşa fraţilor, şi eu absorbeam în trupul meu tot ce venea din Cerul sfant.
 Auzeam până şi zgomotul ,ca o apă curgătoare,a tot ce intra în trupul meu din Cerul sfant prin Conul de LUMINĂ albastră.
Priveam înlăuntrul trupului meu ,ca într-o oglindă ! Vedeam LUMINA  albă ce se aşeza în stomacul meu, în burta mea,  nici nu ştiu cum să mă exprim, dar nu vedeam decât LUMINA albă ca de neon, încolăcită precum se încolăceşte şarpele.
Când trupul meu s-a umplut de LUMINĂ albă, încolăcită, cercuri, cercuri, atunci m-am trezit din nou în patul meu tresăltând foarte tare, de parcă am picat ca dintr-un pom.
În trupul meu, nu exista nimic altceva decât numai LUMINĂ ! 
Nu ştiu cum puteam vedea în interiorul trupului meu, dar vedeam.
Eram ca o carcasă din carne si oase, în care LUMINA  LUI  DUMNEZEU se salasluise. 
Vedeam în continuare şi CURCUBEUL de pe CER în CERCURI concentrice, vedeam şi capătul întins al CURCUBEULUI, precum şi CONUL ce-şi avea vârful în CER şi deschizătura pe trupul meu.
Ce aş putea să vă mai spun fraţilor ?
Doar atat: să credeţi în toate câte vă spun şi scriu, căci nu sunt nici scorneli , nici invenţii, ci sunt CUVÂNT  din CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU. 
De - aş câştiga PĂMÂNTUL întreg cu toate bogăţiile lui, LUMEA întreagă de aş câştiga-o, nu-mi sunt de niciun folos. Nu -mi fac trebuinţă.
Tot ce-mi este de folos este faptul că scriu aici, tot ce BUNUL  DUMNEZEU îmi îngăduie a vedea şi -a auzi, tot ce EL îmi arată, aşa după cum chiar eu L-am implorat :
  " Doamne,Te rog,Te implor ca să faci din mine roaba Ta,unealta Mâinilor Tale !"
Iar Bunul si Mult Prea Milostivul Dumnezeu aşa a făcut; aşa mi-a dăruit după cum am cerut.
 Iar astazi dragilor, stau şi scriu şi aduc DOVEZI clare,  de necontestat de EXISTENŢĂ  a SA !
Faptul că nu mi-am ascuns identitatea, faptul că am spus şi o mai spun, că oricând mă voi supune la toate TESTELE lumeşti pentru a dovedi EXISTENŢA  LUI  DUMNEZEU şi a MAICII DOMNULUI, cred că toate acestea, spun multe despre persoana mea, despre tot ce eu postez aici pe Blog.
Fraţilor, să nu vă îndoiţi nicicând în inima voastră de EXISTENŢA  LUI  DUMNEZEU! 
Ci închinaţi-vă LUI şi MAICII DOMNULUI, dăruiţi dragoste sufletească ,şi veti vedea cum se va revărsa asupra voastră IUBIREA  LUI  DUMNEZEU.

                         Cu dragoste şi cu iubire de semeni,
                                               Maria.

21 de comentarii:

  1. Maria, tu pentru asta te-ai intrupat pe Pamant, ca sa transmiti ceea ce ti se arata si ti se spune din lumea astrala. Cine nu crede, li se va spune: urechi ati avut si nu ati vrut sa auziti si ochi ati avut si nu ati vrut sa vedeti. Dumnezeu sa te intareasca intru puterea sa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria am citit cu lacrimi in ochi ce ati scris aici si ma bucur atat de mult pentru dv.
    Am spus si mai spun sunteti un OM AL LUI DUMNEZEU PE PAMANT ROMANESC.
    Referitor la MADLINUL CARE VA INFLORI PENTRU ULTIMA OARA AICI CRED SI AM CITIT UNDEVA CA ATUNCI CAND MASLIMUL VA INFLORI ULTIMA OARA APROAPE VA FI VENIREA MANTUITORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS.
    Cand ati spus ca maslinul va inflori ultima oara acolo a zburat gandul meu Venire Mantuitorului este foarte aproape. Doamna Maria Bunul Dumnezeu s-a reverse Darul Duhului sau peste noi toti fii sai. Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate si rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos !esti o binecuvantata de Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumina din lumina, Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat. Crezul.
    Maria, esti minunata!
    O lume minunata!
    Un vis minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. “The Third World War will be inevitable. US will trigger the Third World War. ” – Maria Ghiorghiu
    http://444prophecynews.com/2018/05/11/the-third-world-war-will-be-inevitable-us-will-trigger-the-third-world-war-maria-ghiorghiu/

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos Maria am citit cartea nu o puteam lasa din mana esti intradevar trimisul lui Dumnezeu Doamne ajuta si scrie incontinuare

    RăspundețiȘtergere
  7. "Dai loro frutti li riconoscerete. Si raccoglie forse uva dalle spine, o fichi dai rovi?
    Così ogni albero buono produce frutti buoni e ogni albero cattivo produce frutti cattivi; un albero buono non può produrre frutti cattivi, né un albero cattivo produrre frutti buoni. Ogni albero che non produce frutti buoni viene tagliato e gettato nel fuoco. Dai loro frutti dunque li potrete riconoscere".
    Vangelo di Matteo 7,16-20

    "Îi vei recunoaște după roadele lor: aduni struguri cu spini sau smochine din brazi?
    Astfel, fiecare pom bun produce fructe bune și fiecare copac rău produce fructe rău; un copac bun nu poate produce fructe rău, nici un copac rău nu produce fructe bune. Fiecare copac care nu produce fructe bune este tăiat și aruncat în foc. Prin urmare, din fructele lor le veți putea recunoaște ".
    Evanghelia după Matei 7.16-20

    E ancora:
    "Non c'è albero buono che faccia frutti cattivi, né albero cattivo che faccia frutti buoni. Ogni albero infatti si riconosce dal suo frutto: non si raccolgono fichi dalle spine, né si vendemmia uva da un rovo. L'uomo buono trae fuori il bene dal buon tesoro del suo cuore; l'uomo cattivo dal suo cattivo tesoro trae fuori il male, perché la bocca parla dalla pienezza del cuore".
    Vangelo di Luca 6,43-45

    Și din nou:
    "Nu este nici un pom bun care să poarte roade rău, nici un copac rău pentru a aduce roade bune, căci fiecare pom este recunoscut prin rodul lui; smochinele nu sunt adunate prin spini, nici strugurii nu sunt recoltați de pe un bramble. bun de la comoara bună a inimii sale, omul rău atrage răul din comoara lui proastă, pentru că gura vorbește din plinatea inimii. "
    Evanghelia după Luca 6,43-45

    Come si può dire di una persona che passa la sua vita a dispensare parole di bene, di amore e benedizioni anche a chi la attacca che produce cattivi frutti? Impossibile! Questo fatto mi ricorda la Crocefissione di Cristo.
    Cara Signora Maria, sappi che invece ci sono tante altre persone che hanno il dono del discernimento, grazie a Dio che glielo ha elargito! Da queste persone le arrivi tutto il sostegno e l'amore fraterno per proseguire indenne nella sua opera benefica, il Male sarà rigettato per sempre negli inferi, Dio stesso ce lo ha promesso.
    Infine, mi permetta di ricalcare le parole di Dante Alighieri: "Non ti curar di loro ma guarda e passa"!
    Buona giornata e un abbraccio.


    688/5000
    Cum se poate spune despre o persoană care își petrece viața cuvintele de bine, de dragoste și de binecuvântare, chiar și celor care îl atacă și produc fructe rău? Imposibil! Acest fapt îmi amintește de răstignirea lui Hristos.
    Dragă doamnă Maria, știți că există mulți alți oameni care au darul de discernământ, mulțumesc lui Dumnezeu că i-au dat-o! Din acești oameni, toată sprijinul și dragostea frățească continuă să fie nevătămat în lucrarea sa benefică, Evil va fi respins pentru totdeauna în lumea interlopă, Dumnezeu însuși ne-a promis.
    În cele din urmă, permiteți-mi să urmăresc cuvintele lui Dante Alighieri: "Nu vă îngrijorați, ci căutați și treceți!"
    Ia o zi frumoasă și o îmbrățișare.
    Geraldina

    RăspundețiȘtergere
  8. COMENTARIILE sunt cenzurate drastic ! Nimeni nu are voie sa jigneasca pe nimeni! Eu sunt Administratorul Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,si am drepturi depline de a cenzura sau nu Comentariile ,iar cei care nu au cei 7 ani de -acasa ,îi rog sa se invete a scrie frumos si civilizat. Aici nu suntem pe maidan si nici in piaţă. Aici nu se fac PROTESTE de strada in care, poti striga (scrie orice). Cine nu este de acord cu DECIZIA mea, este liber sa aleaga orice alt Blog in care sa-si verse nervii,ura si naduful. Fiecare Comentariu trece si prin ciur si prin sită; numai asa putem avea o conversatie normala, civilizata,de bun simţ. Nu va mai obositi cu tot felul de Comentarii in care va certati ca pe maidan,căci nu le voi publica.
    Reamintesc acelora care-mi trimit injurii,jigniri si amenintari ,ca am adunat zeci si sute in ARHIVA BLOGULUI. La un moment dat le voi trimite AUTORITATILOR! Nici o fapta fara de rasplata !
    Cu drag,Maria Ghiroghiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Maria! Asa este cel mai corect! Pentru ca unii au inceput sa se creada in strada, aici, pe blog. Ai luat cea mai buna decizie!

      Ștergere
  9. E lucrarea lui Dumnezeu asemănător cum a spus că va face pentru copiii Lui şi în multe melodii de pe YouTube,de exemplu:Monika Martin-Steiermark şi Der verlorene Sohn,AndreeaD.-Free,Vanessa Mai-Wolke7,Simone-Sehnsucht komm nicht von Ungefahr,Sylver-Skin şi Unforgiven, Helene Fischer und Celine Tam-Rise Me Up,Vanilla Ice-Ice Ice Baby,D.J.Layla- I'm Your Angel,Snap-Do You See The Light,Verena und Nadine-7 Tage Sehnsucht etc.Pace şi iubire în Numele Domnului Isus !

    RăspundețiȘtergere
  10. Legea talionului, cunoscută ca „ochi pentru ochi, dinte pentru dinte”sau "Nici o fapta fara de rasplata!"
    Dar Domnul nosrtru IIsus ne invata sa ne rugam asa:
    "Si ne iarta noua gresalele noastre
    Precum si noi iertam gresitilor nostri"
    Prea multe contradictii,dualitai sunt in inima ta Mariuta draga!Cand esti blanda si iubitoare,cand esi dura si neiertatoare!Dar Domnul te iubeste,iar noi te intetelegem,caci nimeni nu e perfect pe ecest pamant!
    Domnul Iisus sa ne binecuvanteze pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se spune ca deja omenirea trebuia sa fie sub Gratie, nu sub Lege, insa omenirea n-a inteles jertfa si mesajul Mantuitorului!

      Ștergere
    2. Trebuia sa fie demult tare sub Gratie. Mesajul, Cuvantul, Invatatura Lui Iisus este ceea ce aduce SCHIMBAREA omenirii. Cheia este IUBIREA, estenta, drojdia care "dospeste" aluatul bun.
      Iubiti Viata, Iubiti-va pe voi, Iubiti-va semenii, Iubiti tot ce va inconjoara cu toata inima si din tot sufletul, caci astfel Il iubiti pe El ... si vor fi mari schimbari. Acum.

      Ștergere
  11. Muntele maslinului spre nord?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ! Faţă de locul in care eu eram cu sufletul in acele moment,da,era spre Nord Muntele maslinului !

      Ștergere
  12. Asa este cand maslinul nu va mai inflori ,venirea Domnului este aproape.Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  13. ... SI CAND LUMINA NU VA MAI VENI LA MORMANTUL DOMNULUI VA FI SEMN CA VINE URGIA

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai terminati cu prorocirile aiuritoare si catastrofalw. Va luati la intrecere care spune mai multe ineptii. Pe astea de ce nu la cenzurezi Maria?

    RăspundețiȘtergere
  15. 13 mai 02:23-ineptiile de care vobesti sunt proorociile preotilor vazatori in DUH-daca esti crestin stii ce spun -daca nu inseamna ca nu prea calci prin biserica deci as zice ca est botezat-ESTE CEEA CE AM AUZIT PERSONAL-se si observa ce fac evreii in zilele noastre

    RăspundețiȘtergere
  16. s-a gresit la 13 mai este vorba de an de la ora 17:30 cel cu ineptiile

    RăspundețiȘtergere