sâmbătă, 22 aprilie 2017

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT ???

                                      Noapte de 21 -22 Aprilie 2017,ora 0,45 !


                                           Dragii mei,

În aceasta noapte în timp ce scriam aici pe Blog, vad dragilor înspre Sud-Est ,văd ceva tare trist.
Vedeam doi bărbati ,dintre care unul cunoscut ca fiind persoana publică, care scoate de sub darâmaturi niste scanduri.

Image result for ZIDURI DUPĂ CUTREMURImage result for ZIDURI DUPĂ CUTREMUR..

Bărbatul cu părul alb si scurt, fara sa vrea începe a plange ,tinand in mâinile sale acea scandura trasa de sub darâmături.
Dragii mei, afara era un Cer de Ziuă, iar o cladire era completa pusă la pămant.
Daca a căzut singură,sau a fost vorba de un Cutremur intens,rămâne de văzut.
Sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicutei Domnului,ca sa ne ocroteasca ca si pana acum de CUTREMURE si de toate cate ne aduc durere si lacrimi.
                                             Cu dragoste,Maria.
P.S.
                           Dragii mei,
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.


Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14




7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


17 comentarii:

  1. http://www.poatenustiai.ro/anul-2017-fara-vara-fenomenul-a-mai-avut-loc-in-1816/

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu, Doamne câte nenorociri vor mai urma!? Doamne ajută-ne!

    RăspundețiȘtergere
  3. Posibil sa fie si din cauza alunecarilor de teren

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca spuneti ca acel barbat este o persoana publica , este in tara la noi sau e din alta tara ??? Doamne fereste pe toata lumea de aceste necazuri !

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate ne spuneti cine este acea persoana publica,de la noi,sa intelegem mai bine.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o sa/i dau numele complet, doar initialele: B.D .

      Ștergere
    2. Deci e la noi acest cutremur ! Si este ziua ! Vai de capul nostru .

      Ștergere
    3. E la noi doamna Maria , spuneti-ne va rog !

      Ștergere
    4. Maria , nu stim cine este B.D Poate BD , la munte si la mare ? :))))) Mai da-ne te rog , niste indicii

      Ștergere
    5. Un om inteligent si informat intelege din prima!
      Ceilalti nu conteaza.

      Ștergere
  6. Parca si un parapsiholog Istrate a anuntat candva,despre un mare cutremur in Romania.Cu multi ani in urma la tv.cred.Doamne ajuta-ne si faca-se voia Ta.Amin

    RăspundețiȘtergere
  7. Am observat ca de cand s-au auzit acele sunete din cer totul a luat-o razna.Vremea nu Mai este cum trebuie, urgiile se tin lant ,oamenii au devenit foarte rai ,cutremure,atentate ,dragii mei se intampla ceva rau.Dumnezeu sa fie cu noi in orice ceas si sa ne pazeasca de ce va Mai urma.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da Ase este 22:13si eu am auzit destul de clar si real cam 1min _1min si jumate un sunet foarte ciudat niciodată mai auzit de mine si mi-am dat seama imediat despre ce e nu stiu așa mi-a trecut prin minte fulgerător.Asta era anul trecut prin aprilie _mai.Nu am spus nici în ziua de azi nimănui din Fam.pt.asfel as fi fost contrazisă sau mai rău.Nu vreau să fac pe nimeni sa ma creadă.Atit am avut de spus.Multumescsi o Duminică frumoasă la noi se mai numește și Duminică Milostivirii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua doamna Maria Ghorghiu eu nu asi vrea sa vina cutremurul pentru ca sunt ingrijorat de mama ca ar putea intra in panica si are si probleme de sanatate . Va rog din toata inima sa va rugati pentru mama la bunul dumnezeu sa ii dea sanatate si sa ne feresca de cutremur . Eu ma rog la dumnezeu in fiecare seara sa nu vina cutremurul cel mare si pentru sanatatea lui mama. Eu sunt un copil de 14 ani si merg pe 15 ani anul acesta. Eu cand eram mic eram foarte credincios si acuma sunt credincios numai ca nu prea o ascult pe mama si este pacat ca nu o ascult pe mama.
    Cate odata il visez pe isus si odata am visat pe maica domnul . Va rog din toata inima sa raspundeti la mesaj. Cu drag alexandru -eusebiu

    RăspundețiȘtergere
  10. Si cum anume a fost acel zgomot?

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am vazut cutremur in viitor in Romania si destul de mare ca scoteam oameni de sub daramaturi.Ce era interesant este ca nu era familia langa mine si nu ii cautam pe ei ci doar dadeam o mana de ajutor.Trag concluzia ca se va intampla in alta parte decat Timisoara si fiind singura fara familie.Daca este anul asta singura data cand voi calatori fara familie este 9 iunie si v-a fi la Bucuresti.Am rugamintea daca vedeti ceva cu data.Singurul cutremur care a coincis cu ce am visat a fost in cazul meu cel din italia din 30 octombrie anul trecut dar am crezut ca la noi in Romania.De aceea am cerut parerea unui astrolog de la noi daca pe harta astrologica a romaniei se prevede vreo catrastrofa. Va pup si va urmaresc cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bogdan Dumitrescu? Ziaristul?

    RăspundețiȘtergere