joi, 20 aprilie 2017

UN BOLNAV DE CANCER MALIGN , ARE NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU !!!


Un Suflet bun si drag, are nevoie de noi !
S.O.S. CANCERUL MALIGN

NU IARTA PE NIMENI !!!

RAIFFEISEN BANK

CONT pentru DONATII cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri :

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Prieteni dragi,
Un suflet bun si cald a ajuns la cele din urmă zile ,de a mai sălăşlui în trupul bolnav de CANCER
Este vorba de un bărbat în vârstă ,ţintuit la pat de cea mai nemiloasa boala : CANCER !
Sotia lui ,Maria Handic si ea pensionara, incearca sa faca faţă cheltuielilor cu tratamentul foarte scump.
Deoarece sotul ei CONSTANTIN HANDIC are mari dureri, medicii îi schimba mereu pe hartie tratamentul, dar MARIA sotia lui, nu are cu ce sa i -l cumpere.
Cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet pentru suferinta insuportabilă a sotului ei, si mai ales stiind că va ramane singura cu un fiu CLAUDIU, in varsta de 44 de ani ,necasătorit si care a fost diagnosticat cu OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.
Maria a gasit puterea ca sa ma sune ,si cu sfiala ,cu teama si cu râuri de lacrimi mi-a spus durerea ei.
Este singura ,singurica ,numai sufletul ei cu BUNUL DUMNEZEU si cu MAICUTA DOMNULUI ,dar si cu noi toti cei milosi si cu dragoste faţă de Aproapele aflat la suferintă.
MARIA HANDIC are nevoie de AJUTORUL nostru, pentru a mai alina durerile crunte ale sotului ei, din pricina nemilosului CANCER care i-a atacat tot trupul.
Am rugat-o pe MARIA HANDIC ,sa-mi trimita actele care dovedesc ca sotul ei HANDIC CONSTANTIN ,sufera de CANCER malign.
Cu inima-i strânsă ,si cu multa munca de convingere din partea mea, mi-a trims in cele din urmă BILETUL de IESIRE din SPITAL ,care atestă că HANDIC CONSTANTIN are CANCER MALIGN la plamani,si care CANCER a început sa se extindă în tot corpul.
Fiecare bănuţ cât de mic ar fi el, poate alina durerea pentru un ceas,pentru două, a celui bolnav si-n cumplită suferinţă. Sa-i alinăm durerea, si sa-i stergem o lacrima,dându-i o clipă de viata fără dureri ,din puţinele zile câte i-au mai rămas de trait ,pe acest Pămant !
Prieteni dragi, a trecut POSTUL PĂTIMIRILOR DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, a trecut si SFINTELE PASTI si ne-am bucurat si ne bucuram de SFANTA ÎNVIERE a LUI HRISTOS,Căruia Îi este bineplacut ca fiecare dintre noi ,sa ajutam pe cel bolnav,sa hranim pe cel flamand,sa imbracam pe cel gol .
Iar de vom face asa, LUI Îi facem acest mare Bine, după cum ÎNSUŞI IISUS ne graieste în SFANTA EVANGHELIE de la MATEI:
Sfânta Evanghelie după Matei :

Capitolul 25

1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Prieteni dragi,

Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa va binecuvinteze DARUL pentru acest suflet chinuit de durerile cumplite ale CANCERULUI .
Va multumesc din inimă si din suflet, si ma rog pentru fiecare dintre voi ,ca sa fiti sanatosi si binecuvantati de DUHUL CEL PREA SFANT, alaturi de toti cei dragi si scumpi sufletului vostru.
Bănut cu bănut ,aşa se vor aduna ,iar MARIA va putea cumpăra tratamentul care-i mai alină durerile sotului ei, dureri cumplite ale CANCERULUI care-l macină atât pe dinauntru cât si pe dinafara trupului.
Va rog din toata inima si cu lacrimi in ochi, haideti sa ajutam acest SUFLET chinuit de durerile CANCERULUI,atât cât ne lasa inima,atât cât putem fiecare.
Zilele lui sunt numarate,şi durerile sunt cumplite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iata dragii mei, LINKUL cu ACTELE DOVEDITOARE :
CONSTANTIN HANDIC sufera de 7 boli grave dar si de nemilosul CANCER MALIGN la plamani care s-a exrins deja in tot corpul:

S.O.S. CANCERUL NU IARTA PE NIMENI !!!

RAIFFEISEN BANK 
...Vezi mai mult

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.

17 comentarii:

  1. Maria draga ,nu trebuie trecuta si o adresa a doamnei ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este periculos ca sa punem aici adresa Doamnei HANDIC MARIA.
      Doamna are un CONT in BANCA,care este publicat in scrisoarea catre cititori. Multumim din suflet !

      Ștergere
  2. Foarte frumos gest , d-na Maria ! Cine sare la necazul altuia, are un suflet bun .

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria Handic,eu trimit lumina mea catre lumina care sunteti dvs,sotul dar si copilui.Daca imi permiteti cateva sfaturi care va pot ajuta!

    Eu as proceda astfel ;sotului i-as spune cu mult calm ca a venit vremea sa se elibereze de acest corp,si sa mearga Acasa, acolo de unde a venit sa experimenteze starea in materie fizica.I-as spune ca este o Fiinta puternica de lumina care la nivelul sau de Spirit a decis sa paraseasca aceasta lume, dar ego-ul sau nu-i permite fiindca ii este frica de moarte si de ce il asteapta dincolo.I-as mai spune ca nu are de ce sa-i fie teama deoarece dincolo il va astepta Familia sa de suflet,deci nu are decat sa-l bucure aceasta.Spuneti-i ca moartea este doar o usa care se deschide spre o alta viata mult mai frumoasa,pe care o poate crea asa cum doreste!

    O paranteza;
    Acest chin indurat de oameni,aceasta zbatere in apropierea mortii, este cauzat doar de marea frica in care au trait.Eliberati aceasta frica,este doar o energie creata de noi venita din uitarea a CEEA CE SUNTEM.
    Amintiti-va fratilor CINE SUNTETI ,ca sa nu treceti prin astfel de chinuri,inutile,pe care le duceti cu voi in urmatoarea viata daca nu va eliberati de ele.

    Cat despre baiatul dvs.trebuie sa intelegeti ca aceasta stare a sa, este aleasa de el la nivel de suflet inaite de nastere.Dvs si sotul ati fost de acord sa experimentati aceasta impreuna cu fiul,crezand ca astfel veti evolua la nivelde suflet,dar depinde daca ati facut-o de buna voie sau fortati sa acceptati.Eu inclin sa cred ca va fost impusa aceasta stare de suferinta din care "cineva "a avut de castigat.Numai de vointa dvs si a fiului depinde daca vreti sa schimbati aceasta situatie,rupand contractul pe care l-ati facut cu cei care v-au impus aceasta stare de suferinta.Dar asta numai daca lasati constiinta sa se exprime cu toata forta.

    Sfatul este venit din suflet,numai dvs,decideti ce faceti cu el.Puteti sa-l folositi sau sa-l ignorati!
    Compasiunea mea a plecat catre familia dvs,permiteti-va s-o simtiti!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât tupeu să comentezi necazul unui om!
      Vindeca-l dacă esti asa de tare!

      Ștergere
    2. Multumesc frumos,draga D!As face orice pentru ei,numai sa le fie bine!Mi-amignorat persoana mea,numai sa le fie bine!Nu sant o persoana egoista!Faca-se voia bunului Dumnezeu si a Maicutii sfinte.Cu drag Maria H

      Ștergere
    3. Multumesc din tot sufletul. Cu drag Maria H

      Ștergere
    4. Superb, EU SUNT D...dar cati oameni inteleg?irina

      Ștergere
    5. Irina, foarte putini, te asigur.

      Ștergere
  4. Datii ulei de canepa.
    E singurul care ar putea sa il ajute

    RăspundețiȘtergere
  5. D, esti infestata rau de cel cazut ,te scalzi cam de mult timp in mocirla ezoterismului ,ai grijă de suflet ca ti-l fură cel rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga D,nu am nici o treaba cu ezoterizmul! Ma inchin si cred cu toata fiinta mea in bunul Dumnezeu in Maica Domnului.Toata existenta mea e lasata in mainile prea puternice al luiDumnezeu.Maria H

      Ștergere
    2. Maria H,Anonim 20.24 se adresa lui EU SUNT D.

      Ștergere
  6. Ce spui tu D, nu se potriveste cu invatatura noastra ortodoxa . Fiecare om spera si doreste sa se faca bine . Referitor la moarte, e intradevar o usa ,dar dincolo de ea exista doar doua drumuri .Din pacate doar faptele noastre vor decide daca urcam sau coboram pe drumul vesniciei .Nici cei mai mari sfinti nu cutezau sa aiba certitudinea ca vor merge in rai,nadajduiau insa in bunatatea si mila lui Dumnezeu . Cum de stii tu ca este asa usor sa treci dincolo ,si ca acolo suntem asezati bine merci in vesnicie .Ce spune biserica despre sufletele care au trecut dincolo stii ? Sfantul Nectarie din
    Eghina este un mare vindecator de cancer , acatistul sau ajuta foarte mult . Aveti incredere doamna Maria H , in ajutorul lui Dumnezeu si al sfantului Nectarie . Nimeni nu cunoaste numarului zilelor omului decat Dumnezeu .Va doresc multa sanatate si tarie sa fiti sprijin sotului si fiului dumneavoastra care am nadejdea ca se va face bine . Parintele Arsenie Boca in bolile de plaman recomanda hrean plamadit cu miere de albine si nadejde in Dumnezeu ,la care toate sunt cu putinta .





    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase,cu care sant perfect de acord!Doamne ajuta!Cu drag Maria H

      Ștergere
    2. Tratanentu cu miere l-am facut,dar din cauza inimii l-am intrerupt. Maria H

      Ștergere