marți, 18 aprilie 2017

PALMA LUI IISUS HRISTOS ,SUB CERUL SENIN DE ZIUĂ !

xx
                                   15  Aprilie 2017, ora 7,23 dimineata !

                                               Dragii mei, 

În aceasta dimineata  treaza fiind, vad dragilor intr-o clipă,văd inspre Rasarit un Cer senin cu mici norisori albi si dantelati.
Brusc ,norisorii se retrag ca la atractia unui magnet,iar Cerul ramane bleu senin.
Sub acest Cer bleu senin, cam la inaltimea unde zboara Elicopterele,apare dragii mei o Mână !
Era Mâna Lui Iisus Hristos! Era Mâna stanga a Lui Iisus Hristos,sau mai bine spus,era Palma stângă a Lui IisuHristos. 

                                                    ..
Palma era din carne si oase,precum cea de mai sus pe care am cautat-o pe net,pentru exemplu.
Din Palma Mântuitorului, exact sub degetul mijlociu curgea sânge adevarat; era Sângele Prea Sfant si Prea Curat al Lui Iisus Hristos; era urma Piroanelor din Ziua Rastignirii Sale.
Fratilor! Este pentru prima oara când mi se arată urmele RASTIGNIRII LUI IISUS HRISTOS.
Gaură avea in PALMA SA IISUS  HRISTOS, exact sub degetul mijlociu.
Să credem fratilor ! Sa credem in RASTIGNIREA si INVIEREA LUI IISUS HRISTOS.

Image result for rastignirea
                                                                 Image result for invierea lui iisus imagini

Să ne închinam LUI si MAICII SALE, sa cerem iertare pentru toate cele câte am gresit,si sa cautam LUMINA ! LUMINA INVIERII DOMNULUI, care vindeca atât trupul,dar mai ales sufletul fiecaruia dintre noi.
IISUS HRISTOS ne tot dă Semne adevarate, incearca sa ne apropie de EL, voieste sa ne împace cu Dumnezeu, dar noi ca niste orbi nu vedem si ca niste surzi nu auzim.
Este timpul limita, de a ne hotărâ incotro ne indreptăm si cu cine vrem sa fim. Cu Întunericul iadului, sau cu LUMINA ÎNVIERII LUI HRISTOS?
Să căutăm Lumina fratilor, atâta timp cât Lumina este în mijlocul nostru, în inima si-n sufletul nostru.
Să nu dăm voie întunericului ca sa acopere puţina Lumină din sufletul nostru,ci prin Dragoste,prin Iubire fata de Aproapele, prin Rugăciune staruitoare, sa înmultim LUMINA LUI HRISTOS din sufletul nostru, atât de mult încât, întunericului să-i fie teamă sa incerce măcar a se apropia de noi,de sufletul nostru.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Măicuta Domnului,Amin!

                                Cu dragoste,Maria.
    Dragii mei,

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 


https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14



7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA




                                            Cu dragoste, Maria.

6 comentarii:

  1. Unii spun că piroaiele i-au fost bătute în antebraț íntre oasele ulna şi radius aproape de îmbinarea acestora cu palma.teoria e susținută de faptul că dacă erau bătute în palmă nu ar fi putut susține greutatea corpului pe cruce ,mai ales în momentele de inconştiență dinaintea trecerii în neființă.e doar o teorie ,căci mânile îi puteau fi legate cu frânghie după care palmele străpunse cu piroaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madus, tu chiar n-ai auzit de cuvantul "piroane"?
      Si "c-am" in ce limba e?
      Gimnaziu .....

      Ștergere
  2. Doamne,sarut manile tale cele sfinte,care au suferit dureri groaznice,pentru pacatele mele.Doamne Sfinte,te rog de azi inainte,aratami drumul spre tine,ca nu ma-i am pe nimeni,care sa-mi daruiasca atata iubire,si dragoste fata de semeni.Iarta-i pe toti care mi-au gresit,care m-au parasit,eu i-am considerat prieteni,dar ei mi-au fost dusmani.Te rog lumineaza-i pe toti,si intoarcei la credinta.
    Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu esti aleasa Mariana si Maria impreuna cu Georgeta sa va uniti si multii inapoi la credinta veti reusi

      Ștergere
    2. HRISTOS A INVIAT!

      Nu sunt eu cea aleasa,eu sunt o pacatoasa,care sufera de peste 40 de ani,si modelul meu este IISUS HRISTOS,daca el a suferit pentru pacatele mele,si eu pot sa sufar ca el pentru pacatele mele.Nu stiu care este drumul pana la sfarsit,toti am venit cu un scop in aceasta lume.Pana acum Dumnezeu,m-a trecut prin toate (sitele) necazurile,dar nu l-am parasit chiar daca crucea este foarte grea,o duc cu bucurie,pana la sfarsitul vieti.Nu ma pling ca voi ramane oarba la cate lacrimi am varsat pana acum,ca El imi m-ai da vedere sa mai scriu pe acest blog,a lui Dumnezeu.
      Ce-l ales trebuie sa fie o persoana iubita de toti din jurul ei,nu ca mine dusmanita de toti.
      Cu iubire de Dumnrzeu,Mariana din Banat.

      Ștergere