joi, 6 aprilie 2017

UN BOLNAV DE CANCER MALIGN , ARE NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU !!!


Un Suflet bun si drag, are nevoie de noi !
S.O.S. CANCERUL MALIGN

NU IARTA PE NIMENI !!!
RAIFFEISEN BANK
CONT pentru DONATII cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri :
RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Prieteni dragi,
Un suflet bun si cald a ajuns la cele din urmă zile ,de a mai sălăşlui în trupul bolnav de CANCER
Este vorba de un bărbat în vârstă ,ţintuit la pat de cea mai nemiloasa boala : CANCER !
Sotia lui ,Maria Handac si ea pensionara, incearca sa faca faţă cheltuielilor cu tratamentul foarte scump.
Deoarece sotul ei CONSTANTIN HANDAC are mari dureri, medicii îi schimba mereu pe hartie tratamentul, dar MARIA sotia lui, nu are cu ce sa i -l cumpere.
Cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet pentru suferinta insuportabilă a sotului ei, si mai ales stiind că va ramane singura cu un fiu CLAUDIU, in varsta de 44 de ani ,necasătorit si care a fost diagnosticat cu OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.
Maria a gasit puterea ca sa ma sune ,si cu sfiala ,cu teama si cu râuri de lacrimi mi-a spus durerea ei.
Este singura ,singurica ,numai sufletul ei cu BUNUL DUMNEZEU si cu MAICUTA DOMNULUI ,dar si cu noi toti cei milosi si cu dragoste faţă de Aproapele aflat la suferintă.
MARIA HANDAC are nevoie de AJUTORUL nostru, pentru a mai alina durerile crunte ale sotului ei, din pricina nemilosului CANCER care i-a atacat tot trupul.
Am rugat-o pe MARIA HANDAC ,sa-mi trimita actele care dovedesc ca sotul ei HANDAC CONSTANTIN ,sufera de CANCER malign.
Cu inima-i strânsă ,si cu multa munca de convingere din partea mea, mi-a trims in cele din urmă BILETUL de IESIRE din SPITAL ,care atestă că HANDAC CONSTANTIN are CANCER MALIGN la plamani,si care CANCER a început sa se extindă în tot corpul.
Fiecare bănuţ cât de mic ar fi el, poate alina durerea pentru un ceas,pentru două, a celui bolnav si-n cumplită suferinţă. Sa-i alinăm durerea, si sa-i stergem o lacrima,dându-i o clipă de viata fără dureri ,din puţinele zile câte i-au mai rămas de trait ,pe acest Pămant !
Prieteni dragi, este POSTUL PĂTIMIRILOR DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, si este bineplacut MANTUITORULUI ,ca fiecare dintre noi sa ajutam pe cel bolnav,sa hranim pe cel flamand,sa imbracam pe cel gol .
Iar de vom face asa, LUI Îi facem acest mare Bine după cum ÎNSUŞI IISUS ne graieste în SFANTA EVANGHELIE de la MATEI:
Sfânta Evanghelie după Matei :

Capitolul 25
1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Prieteni dragi,

Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa va binecuvinteze DARUL pentru acest suflet chinuit de durerile cumplite ale CANCERULUI .
Va multumesc din inimă si din suflet, si ma rog pentru fiecare dintre voi ,ca sa fiti sanatosi si binecuvantati de DUHUL CEL PREA SFANT, alaturi de toti cei dragi si scumpi sufletului vostru.
Bănut cu bănut ,aşa se vor aduna ,iar MARIA va putea cumpăra tratamentul care-i mai alină durerile sotului ei, dureri cumplite ale CANCERULUI care-l macină atât pe dinauntru cât si pe dinafara trupului.
Va rog din toata inima si cu lacrimi in ochi, haideti sa ajutam acest SUFLET chinuit de durerile CANCERULUI,atât cât ne lasa inima,atât cât putem fiecare.
Zilele lui sunt numarate,şi durerile sunt cumplite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iata dragii mei, LINKUL cu ACTELE DOVEDITOARE :
CONSTANTIN HANDAC sufera de 7 boli grave dar si de nemilosul CANCER MALIGN la plamani care s-a exrins deja in tot corpul:

S.O.S. CANCERUL NU IARTA PE NIMENI !!!

RAIFFEISEN BANK 
...Vezi mai mult

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.


63 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Anonim6 aprilie 2017, 19:22
      DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa-ti daruiasca tot BINELE din LUME, dar mai ales SĂNĂTATE trupeasca si sufleteasca.
      Cu dragoste si cu mare recunostinta,Maria Ghiorghiu.

      Ștergere
    2. Maria, rugaminte: vorbeste cu Parintele de la biserica din localitatea ta. Roaga sa puna o cutiuta pentru ca fiecare credincios sa faca o mica donatie. In fiecare biserica se practica si acest gen de ajutor pentru semenii nostri.
      Doamne fii cu noi toi in fiecare clipa ce ne incearca!

      Ștergere
  2. Haideti oamneni buni! Faceti o fapta buna din inima! Cineva are nevoie de ajutorul nostru. Rupeti din putinul vostru pentru omul de langa noi!
    Daca noi nu ne ajutam, atunci cine ?
    Hadeti cu totii ! Chiar daca ne sicanam aici pe blog, de data asta sa fim uniti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc din suflet pentru bunavointa.Dumnezeu sa va ajute! Cu drag Maria H

      Ștergere
    2. Doamna Maria . Trimiteti-mi o poza cu sotul dvs , unde i se vad ochii . Sa-mi spuneti de unde a inceput boala , ce organ a fost mai intai afectat . Incercam ..vom vedea . De sunt inbunatatiri se vor vedea dupa o saptamina . Apoi vom continua mai departe .
      Trimiteti ce am cerut la adresa mea de gmail
      Turcu.Sorin7@gmail .com

      Intre nume si prenume este un punct .
      De nu ve-ti trimite , nu trebuie sa va explicati , pot intelege ...O zi buna , pe cit se poate ...

      Ștergere
    3. Felicitari , Sorin , esti ,,extraterestrul,, nostru de milioane !
      D-na Handic , nu aveti nimic de pierdut !

      Ștergere
    4. Bravas Sorin T. si tie !

      Ștergere
    5. Sorin T,e prea târziu!
      Să il ajute Dumnezeu să-si mantuiasca sufletu!

      Ștergere
    6. Bravo Sorin , încearcă tot posibilul .
      Doamne ajuta !

      Ștergere
    7. Anonim7 aprilie 2017, 16:53, niciodata nu este prea tarziu.

      Ștergere
    8. Dna. Maria Handic, aveti incredere. Dumnezeu lucreaza prin multe feluri, chiar si prin oameni de multe ori. Nimic nu este la intamplare. Nici mesajul lui Sorin nu este intamplator, poate fi ajutorul de care este nevoie. Multa sanatate!

      Ștergere
    9. Vindeca si alunga moartea:

      OM TRYAMBAKAM YAJAMAHE SUGANDHIM PUSHTI-VARDHANAM URVARUKAMIVA BANDHANAN MRTYOR MUKSHIYA MAAMRITAT OM

      https://www.youtube.com/watch?v=N10A8wKlGAs

      sau

      https://www.youtube.com/watch?v=TkVFNyHv60o

      Ștergere
    10. Va multumesc din inima tuturor,putina usurare pentru mine,pentru ca nu ma simt chiar singura.Cu multa dragoste va inbratisez Maria H

      Ștergere
    11. Si noi te imbratisam cu mult drag Maria Handic!!!

      Ștergere
  3. Frumos gest d-na Maria , si eu spun PREZENT , iau banii saptamana viitoare joi si ii voi depune si eu ceva doamnei Handic la Raiffeisen . Putin fratilor si se va strange mult !
    Multumim ca ati lansat apelul .
    Sanatate si putere, d-na Handic , suntem cu dvs. !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc din suflet pentru faptul ca exista oameni care,nu ramin indiferenti fata de semenj.Cu drag Maria H

      Ștergere
  4. Prezent și eu cu tot sufletul și din toată inima , cu ajutorul B lui Dzeu , mîine merg la banca... sa știți că zilele acestea mă gândeam unde să găsesc pe cineva neputincios sa i fac curățenie ,sau cumpărături sau altă faptă bună...D zeu m a ascultat ,și mi a parvenit informația prin D voastră... concluzia este să ți dorești cu adevărat să ajuți că restul vine de la sine...D zeu sa i ușureze suferințele... felicia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sant bulversata,abea daca mai gasesc cuvinte de multumire. Vamulgumesc din inima Cu drag Maria H

      Ștergere
    2. Va multumesc din tot sufletul.Cu drag Maria H

      Ștergere
  5. Prezent si eu.Ma rog Domnului sa-i usureze suferinta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta!Bunul Dumnezeu sa va fereasca pe toti de asemena suferinte cumplite.Cu drag si multumiri Maria H

      Ștergere
    2. Doamne ajuta!Bunul Dumnezeu sa va fereasca pe toti de asemena suferinte cumplite.Cu drag si multumiri Maria H

      Ștergere
    3. Nu-mi pot exprima in cuvinte multumirea pentru gandul frumos.Va multumesc Maria H

      Ștergere
    4. Domnul sa va vegheze familia ,sa faca cum stie el mai bine, sa va dea putere ,sanatate . Suntem multi care ne vom ruga, suntem alaturi de dvs cu toata dragostea.Doamne ajuta.

      Ștergere
  6. Rugam sfintii parinti care citesc acest blog sa pomeneasca in rugaciunile lor pe dl . Constantin . La ora 22. 00 sa spuna fiecare o mica rugaciune si un Tatal nostru pentru acest suflet aflat in suferinta .

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu i-ai fi alungat pe comentatorii blogului cu răutatea ta fără margini.....
    Descurca-te! Au fost mulți care au plecat de pe blog si ar fi putut sa o ajute pe doamnă. Si cu tratament la distanță!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tratament la distanta? Coboara pe pamant. Simon Istvan (Satu Mare)

      Ștergere

    2. Numai o singura persoana putea fi capabila sa scrie acest mesaj !
      Cand vei fi la nevoie, si vei fi, acelasi raspuns sa primesti !
      Din pacate, nu pe d-na Maria te “razbuni”, ci chiar pe d-na Handic, dansa este cea afectata si doar dansei i-ai spus “descurca-te” !
      Caracter chinuit…Rrest in Ppeace !

      Ștergere
    3. Da Simon Istvan este posibil, exact cum ai auzit: tratament la distanta. Lasa ironiile deoparte caci nu-si au sensul. (Un anonim).

      Ștergere
    4. Nu, descurca-te a fost pt gazdă!
      Doamna Maria H vrea ajutor material pentru ce vă veni. E evident că o asa boală doar Dumnezeu o vindecă cu o minune!
      Fiecare in viață ajunge prin cumpene. Eu deja am trecut prin focul purgatoriului si nu doresc nimănui o asa viață!
      Vă supăra rău adevărul si realitatea.
      Îi felicit pe toți cei care pot si vor să o ajute pe Maria H.
      Grea cruce: copil adult oligofren, soț bolnav de cancer,cumplit!
      Nu sunt R. P.

      Ștergere
    5. NU, nu este vorba de Simon Istvan, el doar te-a ironizat pe tine, 15-01-20-05 ! Tu esti cea care ai spus de 'tratamentul la distanta' ! Nu mai transfera altora spusele tale !
      Lasa anonimatul doar pt. cei cu adevarat anonimi !

      Ștergere
    6. Ca deobicei, te dai de gol, mai: cine, in afara de tine, a pomenit numele RP ?! Nimeni, lasa dramoleta...

      Ștergere
    7. Anonim7 aprilie 2017, 17:46, nu sunt Anonim6 aprilie 2017, 20:05, te inseli. Dar nu sunt de acord cu atitudinea lui Simon Istvan fata de ceea ce inseamna terapie/tratament la distanta. Acel Anonim 20:05 stie corect ca exista si aceasta posibilitate. Deci Simon Istvan, de ce intrebi tu ironic:"Tratament la distanta?". Nu mai "lua in ris" ceva ce nu stapanesti ca-i pacat.

      Ștergere
    8. 18:23 in mesajul anterior ai scris R p mascat.
      Cine e mincinoasa?

      Ștergere
    9. Ia povesteste-mi si mie domnule anonim despre un caz de cancer rezolvat prin tratament la distanta, dar sa nu ma iei cu "se poate ameliora" ca o dam in telenovele. Simon Istvan

      Ștergere
    10. Ma rog la bunul Dumnezeu,sa ma ajute sa-mi pot duce crucea cu demnitate,dar nu am reusit!Mi-e rusine de mine ca,am ajuns sa cer,dar alta solutie nu am.La varsta mea bancile nu dau inprumut. Maria H

      Ștergere
    11. 17:00, este evident cui a fost adresat, dar, 'indirect' a fost tot pt. dna H. Despre asta era vorba. Sensul cuvintelor se subintelege, nu se deseneaza!

      Ștergere
    12. Termina Simon Istvan cu ironiile. Esti un individ lipsit de credinta. Nu meriti nici un raspuns. Ramai la nivelul tau de necredinta. Binecuvantati sunt cei care cred in puterea lui Dumnezeu!

      Ștergere
    13. Simon Istvan, esti prea intelept pt. a lua in considerare ce a spus 14:10.
      "Pr-s-ul nu are acces la ironie. El se opreste la insulta" ! (adica, neintelegand-o, nu numai ca se supara, dar te mai si jigneste).

      Ștergere
    14. Daca initialele expresiei coincid cu ale tale, 2256, cum trebuia sa scriu ? "Eest in Eeace" ? Tocmai de aceea am si preferat sa nu scriu doar initialele, asa cum se practica. Da' chelu' isi pune singur mana pe cap...
      Data viitoare am sa scriu, mascat si ‘andarcavar’, "est in eace", ca sa nu te mai dai de gol si sa sari repede cu epitetul care te-a consacrat. Vorba lui Silviu (Prigoana): "mincinoasa neamului" !

      Ștergere
    15. Anonim 8 aprilie 2017, 19:44, esti culmea. Omule drag nu am nici o treaba cu RP-ul sau PR-ul vostru, nu ma intereseaza cu cine ce aveti. Doar in ce priveste terapia la distanta, Simone stai tu cuminte caci faci referire la un domeniu pe care nu-l stapanesti. In rest nu cunosc cu cine va tot razboiti pe aici si nici nu ma priveste. Dar parerea mea: impacati-va odata, caci nu are sens, totusi, in viata sunt lucruri mai importante de luat in seama. Numai bine!(Un anonim).

      Ștergere
    16. Clar ca nu stapanesc domeniul "terapie la distanta" dar sunt si convins ca nimeni nu o face, hai sa zicem ca sunt de acord cu faptul ca rugaciunea unui grup sau a unei persoane pentru cineva aflat la distanta ajuta, dar bazaconiile de tip bio-energo etc, sunt doar metode de a stoarce bani de pe spatele sarmanilor bolnavi care si-ar vinde si sufletul pt un gram de sanatate...restul e can-can.Stiu ca or sa-mi sara in cap multi "practicanti" de pe blog, dar imi asum ce am spus pt ca am umblat cu unul din parinti pe la tot felul de cabinete particulare de gen (reflexo,reiki,bio,energo,etc) si in afara de bani aruncati pe fereastra pe zeci si sute de sedinte nu am rezolvat nimic, asa ca nu am cum sa cred ca aceasta "terapie la distanta" ajuta cu ceva atata timp cat nici cea facuta in cabinet nu a ajutat.Simon Istvan SM

      Ștergere
    17. Simone nu este chiar asa, te-ai dus unde nu trebuie. Te inseli. Exista terapeuti veritabili de exemplu Braco. Nu te grabi sa tragi concluzii pripite caci gresesti.

      Ștergere
    18. 'Un anonim' 21:39, stai linistit! Toti stim ca nu esti RP. O singura persoana este "oarba"; desi se lauda ca are al saselea simt... Ciudat! La el nu functioneaza. O fi in vacanta ("simtul" lui) ?!

      Ștergere
  8. Moartea ca trecere de la viața temporală la viața eternă
    Preot Dumitru Stăniloae

    http://www.agoracrestina.ro/biblioteca/dumitru_staniloae_1903-moartea-ca-trecere-de-la-viata-temporala-la-viata-eterna.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Contul e dat ...dar pe ce nume ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Handic sau Handac(cum l-ati prezentat D-voastra? )

    RăspundețiȘtergere
  11. O sa scriu cand aflu corect raspunsul! Multumesc din suflet !

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim6 aprilie 2017, 23:15

    REVIN ! Corect : MARIA HANDIC ! Cu i .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,astazi si eu am descoperit la banca ca este Maria Handic titulara contului;Dumnezeu sa le usureze suferintele,aceeasi Minerva P.

      Ștergere
  13. O sa merg la banca peste o ora sa fac o donatie,nu conteaza numele exact ci doar contul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Unii dintre noi sa lasam rautatile,sa fim ingaduitori ,hai sa ajutam .Eu personal am trecut printr-o astfel de suferinta,este cumplit. In rugaciunile mele ma rog ca nimeni sa nu cunoasca grozavenia acestei boli.Domnul mi-a ascultat rugaciunile si a lucrat prin oameni si am supravietuit cand nimeni nu spera. Doamne ajuta sa fiti puternici in credinta si sanatosi.Amin

    RăspundețiȘtergere
  15. Vs multumesc pentru vuvintele frumoase de ancurajare,chiar am nevoie de asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti in rugaciunile noastre dvs si toata familia. Nu va parasim la greu

      Ștergere
    2. D-na Maria Handic,ma rog bunului Dumnezeu,sa va dea multa credinta si putere sa treceti peste aceste suferinte.
      Doamne Dumnezeule,te rog din tot sufletul si din toata inima mea,sa-i vindeci pe sotul si fiul acesteia.
      Doamne Dumnezeule,binecuvanteaza,miluieste si mantuieste aceasta familie!Iti multumesc!

      Ștergere
  16. Maria Handic, nu trebuie sa-ti fie rusine ca ai " cerut". Tu nu esti " cersetor" !
    E un apel disperat la oameni. Este ceva normal !
    Am uita , in ultimii ani, sa fim atenti la supararile, la ofurile celor de langa noi , cunoscuti sau necunoscuti.
    De fapt, am cam uitat sa ascultam si sa facem bine neconditionat!

    Poate cu ajutorul dat tie, Maria Handic, ne reamintim ca trebuie sa fim OM !

    RăspundețiȘtergere