luni, 24 aprilie 2017

S.O.S. CANCERUL MALIGN ! SA FACEM O FAPTĂ BUNĂ !



Un Suflet bun si drag, are nevoie de noi !
S.O.S. CANCERUL MALIGN

NU IARTA PE NIMENI !!!

RAIFFEISEN BANK

CONT pentru DONATII cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri :

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Prieteni dragi,
Un suflet bun si cald a ajuns la cele din urmă zile ,de a mai sălăşlui în trupul bolnav de CANCER
Este vorba de un bărbat în vârstă ,ţintuit la pat de cea mai nemiloasa boala : CANCER !
Sotia lui ,Maria Handic si ea pensionara, incearca sa faca faţă cheltuielilor cu tratamentul foarte scump.
Deoarece sotul ei CONSTANTIN HANDIC are mari dureri, medicii îi schimba mereu pe hartie tratamentul, dar MARIA sotia lui, nu are cu ce sa i -l cumpere.
Cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet pentru suferinta insuportabilă a sotului ei, si mai ales stiind că va ramane singura cu un fiu CLAUDIU, in varsta de 44 de ani ,necasătorit si care a fost diagnosticat cu OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.
Maria a gasit puterea ca sa ma sune ,si cu sfiala ,cu teama si cu râuri de lacrimi mi-a spus durerea ei.
Este singura ,singurica ,numai sufletul ei cu BUNUL DUMNEZEU si cu MAICUTA DOMNULUI ,dar si cu noi toti cei milosi si cu dragoste faţă de Aproapele aflat la suferintă.
MARIA HANDIC are nevoie de AJUTORUL nostru, pentru a mai alina durerile crunte ale sotului ei, din pricina nemilosului CANCER care i-a atacat tot trupul.
Am rugat-o pe MARIA HANDIC ,sa-mi trimita actele care dovedesc ca sotul ei HANDIC CONSTANTIN ,sufera de CANCER malign.
Cu inima-i strânsă ,si cu multa munca de convingere din partea mea, mi-a trims in cele din urmă BILETUL de IESIRE din SPITAL ,care atestă că HANDIC CONSTANTIN are CANCER MALIGN la plamani,si care CANCER a început sa se extindă în tot corpul.
Fiecare bănuţ cât de mic ar fi el, poate alina durerea pentru un ceas,pentru două, a celui bolnav si-n cumplită suferinţă. Sa-i alinăm durerea, si sa-i stergem o lacrima,dându-i o clipă de viata fără dureri ,din puţinele zile câte i-au mai rămas de trait ,pe acest Pămant !
Prieteni dragi, a trecut POSTUL PĂTIMIRILOR DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, a trecut si SFINTELE PASTI si ne-am bucurat si ne bucuram de SFANTA ÎNVIERE a LUI HRISTOS,Căruia Îi este bineplacut ca fiecare dintre noi ,sa ajutam pe cel bolnav,sa hranim pe cel flamand,sa imbracam pe cel gol .
Iar de vom face asa, LUI Îi facem acest mare Bine, după cum ÎNSUŞI IISUS ne graieste în SFANTA EVANGHELIE de la MATEI:
Sfânta Evanghelie după Matei :

Capitolul 25

1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Prieteni dragi,

Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa va binecuvinteze DARUL pentru acest suflet chinuit de durerile cumplite ale CANCERULUI .
Va multumesc din inimă si din suflet, si ma rog pentru fiecare dintre voi ,ca sa fiti sanatosi si binecuvantati de DUHUL CEL PREA SFANT, alaturi de toti cei dragi si scumpi sufletului vostru.
Bănut cu bănut ,aşa se vor aduna ,iar MARIA va putea cumpăra tratamentul care-i mai alină durerile sotului ei, dureri cumplite ale CANCERULUI care-l macină atât pe dinauntru cât si pe dinafara trupului.
Va rog din toata inima si cu lacrimi in ochi, haideti sa ajutam acest SUFLET chinuit de durerile CANCERULUI,atât cât ne lasa inima,atât cât putem fiecare.
Zilele lui sunt numarate,şi durerile sunt cumplite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iata dragii mei, LINKUL cu ACTELE DOVEDITOARE :
CONSTANTIN HANDIC sufera de 7 boli grave dar si de nemilosul CANCER MALIGN la plamani care s-a exrins deja in tot corpul:

S.O.S. CANCERUL NU IARTA PE NIMENI !!!

RAIFFEISEN BANK 
...Vezi mai mult

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.

49 de comentarii:

  1. Scria cineva la postarea anterioara cu "Cod roșu de inundatii",de un vraci din Ivești, judetul Galati, c are vindeca orice boala.Merita sa încerce, si acolo,nu are nimic de pierdut,mai sint oameni cu puteri înzestrate de la Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am contactat azi pe D-nul.Micu(vraciul)si mi-a spus ca boala e avansata,a fost cu evolutie rapida si pe mine m-a luat ca un fulger pe vreme frumoasa!!! Doamne ajuta Maria H

      Ștergere
  2. Titularul contului cine e? Dati-mi si numele va rog...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, ar putea dna Handic sa trimita o estimare a costului tratamentului pentru o luna de zile? (adaugata la postarea din blog, sau comentariu). M-ar ajuta sa decid valoarea donatiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,cu aproximatie 3000 ron,asta daca mergem pe acelasi tratament,dar s-a schimbat tratamentul pana acum cel putin de patru oru,asta in functie de valorile tiroidei,timp coagulare si probleme grave la inima.Daca ati citit biletul de externare va veti lamuri.Cu respect Maria H

      Ștergere
    2. Am uitat sa specific ca,sant trei doctori curanti:cariolog,endocrinolog si pneimolog.Tratamentul fd dat de medicul de fa.ilie i-a facut mai mult rau.Maria H

      Ștergere
    3. D-na.draga,daca as fi stiut ,nu aruncam bonurile de la farmacie sau si produse naturiste.Maria H

      Ștergere
  4. In atentia dnei Maria Handic !
    Stimata doamna, am incercat azi sa depun cativa banuti( printr-un ordin de plata) in contul pe care dvs l-ati deschis la Raifaisen Bank.....din pacate nu am reusit intrucat mi se cer numele, prenumele, adresa si CNP ul persoanei pentru care voi face depunerea. Am incercat de cateva ori si de fiecare rezultatul a fost acelasi.
    Daca dvs va puteti lasa o adresa de email aici, va voi contacta pentru a obtine datele necesare efectuarii ordinului de plata.
    Va multumesc,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. handicmaria@gmail.com este adresa de mail.Eu va multumesc frumos pentru intentie dar,date personale nu pot da!Nimeni nu a solicitat date personale!Aveti contul meu si sant obligati sa primeasca banii.Cu drag Maria H

      Ștergere
  5. Le multumesc tuturor acelora care,ati contribuit si veti contribuila ameliorarea acestei boli cumplite.Ma rog pentru voi toti sa fiti rasplatiti atat voi,cat si cei dragi voua.Doamne ajuta! Maria H

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce se intampla de nu mai postati ? Sunteti bine, doamna Maria ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oameni buni,stati linistiti,ca nu trebuie cititi toate nenorocirile din lume....pt a crede in D-zeu.Trebuie doar sa va lasati toate grijile in voia Lui ,sa va spovediti,sa va impartasiti din trupul Domnului IIsus Hristos,sa va iertati apropele.

      Ștergere
  7. Bine că te-ai oprit!
    Dumnezeu nu doarme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim25 aprilie 2017, 17:21 HRISTOS A INVIAT !
      Ai mare dreptate ! DUMNEZEU NU DOARME !!! DUMNEZEU EXISTA si m/a invrednicit pe mine roaba SA,ca sa propovaduiesc al SAU CUVANT si MINUNILE SALE ! Vezi ca in 3 zile te va convinge DUMNEZEU ca toate cate am scris ,scriu si voi scrie sunt de la DUHUL CEL PREA SFANT ! Cu iubire si cu dragoste MARIA GHIORGHIU. Ne auzim si ne vedem sapt viitoare. VA ASTEPT CU MARE DRAG ! Va voi umple inima si sufetul de bucurie fata de HRISTOS si MAICA DOMNULUI ! Pe sapt.viitoare prieteni.

      Ștergere
    2. Vezi să nu îți arate ție Dumnezeu în trei zile ce dorești cu atâta răutate copiilor credincioși ai lui Dumnezeu!
      Vezi ce cuvinte folosești că nu e de glumă cu puterea lui Dumnezeu!
      Dumnezeu nu doarme si va av
      Ea grijă ca cei care duc în ispită suflete nevinovate să răspundă!

      Ștergere
    3. Mă îndoiesc ca Dumnezeu poate fi reprezentat de o ființă atât de rea si de razbunatoare, care se bucură când catastrofele dictate de demoni se împlinesc.

      Ștergere
    4. Doamne fereste, Maria Ghiorghiu ! Te rog sa nu ai impresii care sa te destabilizeze!

      Doamne ajuta!

      Ștergere
    5. 17:21, dupa cu cata rautate vorbesti, trebuie sa fii tare urata sufleteste si nu numai...
      Mi-e mila de cele ca tine !
      Si, intr-adevar, D-zeu chiar nu doarme nici in ceea ce te priveste !

      Ștergere
  8. D-na Maria , dati-ne un semn de viata , ce ati patit ? S-a intamplat ceva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prieteni dragi ,aici unde sunt eu acum ,nu am internet in fiecare seara. Ne vedem si auzim sapt viitoare, cu MINUNI traite live la IERUSALIM si la toate locurile unde a trait, propovduit si pasit MANTUITORUL nostru drag si scump IISUS HRISTOS. Veti ramane uimiti de ceea ce va voi relata.CU DRAGOSTE MARIA.

      Ștergere
    2. Sa va bucurati de toata calatoria , ma bucur ca sunteti bine ! Va simtim lipsa !

      Ștergere
    3. Rămâi acolo unde n-ai internet.
      Să nu te mai lase Dumnezeu să duci în iad suflete nevinovate!

      Ștergere
    4. HRISTOS A INVIAT!

      Doamna Maria,sarutati pamantul si Mormantul Sfant,si pentru poporul Roman.Si eu aplec genunchii si las o lacrima la Mormantul Sfant,

      Ștergere
    5. Asteptam sa vedem daca si corespund...!ca multi au fost si sunt si in acel loc!

      Ștergere
    6. Wow,acum va inteleg tacerea Dna Maria.Asteptam sa ne descrieti frumoasele trairi,imbratisari cu drag de la aceeasi Minerva P.

      Ștergere
    7. Așteptăm cu nerăbdare vești de la dna Gheorghiu .

      Ștergere
  9. Doamne ajuta sa mergeti cu bine si sa va intoarceti cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Astept cu nerabdare vesti!Cu mult drag Maria H

    RăspundețiȘtergere
  11. Subscriu anonim 24.04.ora 18.40.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cuvinte de inteles spuse de un mare duhovnic. Sau dus la el 2 femei sa se spovedeasca.prima a spus parinte am venit sa ma spovadesc.am trei pacate Mari ca ma roade constinta.Atunci Duhovnicul ia spus inainte de a mi le spune dute adu 3 pietre Mari.Femeia sa supus si a adus pietrele Mari cat Merele.Duhovnicul ia spus sa se duca afara si sa le arunce dar sa Vada unde le arunca( cad).zis si facut.dupa ca lea aruncat sa intors si Duhovnicul ii spune dute acum acasa si vino dupa 2 saptamani sa spui pacatete intai si sa ai canon. A venit si cealanta femeie a doua.si spune Duhovnicului ca eu nu am Mari pacate ci mici (ca a mintit).Atunci Duhovnicul ii spune dute si adu un pumn cu nisip.Femei sa dus si ia adus un pumn de nisip si Duhovnicul ia spus sal arunce afara Dar sa vada unde il arunca( cad). Femeia a facut in tocmai. Atunci Duhovnicul ia spus precum primei sa vina dupa 2 saptamani sa spuna pacatele intai sa aibe canon.
    Dupa 2 saptamani cele 2 femei au venit sa primeasca canonul.primei femei ii spune dute si ADUNA pietrele Ce leai aruncat.femeia sa dus si dupa 5-10 minute a revenit cu pietrele. Atunci a spus PRECUM LEAI GASIT ASA SE VOR GASI SI PACATELE MARTURISITE PE PAMANT IN CER.Dupa care vine cealanta femeie si ii spune dute si aduna NISIPUL ce lai aruncat in urma cu 2 saptamani si atunci femeie a spus cum vrei sa caut nisipul? DA ia raspuns si fiecare graunte de nisip TOT CE LAI ARUNCAT SA ADUCI. Atunci femeia spunandui ca este imposibil asa ceva ca sa adune nisipul si dupa 2 saptamani ca acum a crescut iarba si nu se mai vede.ATUNCI IA RASPUNS: TOT ASA SE VA CAUTA PACATELE MARTURISITE PE PAMANT IN CER SI NU SE VOR GASI. Mantuire ARE INCEPUTUL PE PAMANT.Raiul se castiga de pe pamant.la fel si Iadul tot de pe pamant incepe.Dupa felul de a trai viata pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  13. Faceti un drum la manastirea Rarau si intrebati de pusnicul Ioan Baron. Acolo oameni s-au vindecat de cancer.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din cîte înțeleg Maria ești în Ierusalim la locurile sfinte!
    Poți să te numești o FERICITĂ nu mulți pot ajunge acolo,să aibă trăirile sufletești care îi cuprind pe toți cei ajunși acolo.Asta e și dorința mea cea mare dar din păcate niciodată nu voi ajunge acolo,din lipsa banilor cu pensioara mea ,,de doi bani,, după 40 de ani de muncă nu îmi pot permite astfel de pelerinaj.Sunt fericită și eu cind aud că ajung și români la Ierusalim mă ,,hrănesc,, sufletește auzind relatările fericiților pelerini.Abia aștept să scrii nu numai mesaje dar și trăile tale care le-ai avut acolo să prind și eu putere prin tine de la locurile sfinte.DOAMNE AJUTĂ!

    RăspundețiȘtergere
  15. Slava Domnului ca e totul in regula. Sanatate si va așteptam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  16. PROFEȚIA UNEI CELEBRE CLARVĂZĂTOARE DESPRE BUCUREȘTI: “VA FI AL DOILEA IERUSALIM”

    Clarvăzătoarea Maria Ghiorghiu, care a susținut că a prevăzut mai multe tragedii cumplite, printre care și atentatul de la Nisa și cutremurul devastator din Italia, a vorbit despre viitorul țării noastre.
    https://infoalert.ro/2017/04/27/profetia-unei-celebre-clarvazatoare-despre-bucuresti-va-fi-al-doilea-ierusalim/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

    RăspundețiȘtergere
  17. minunile la IERUSALIM sunt unice pt fiecare in parte-e posibil pt unii sa mearga sa vada si sa se intoarca tot asa--altii printre care prieteni ai mei cu credinta au aut mari revelatii--oricum DUMNEZEU ESTE PESTE TOT ca de aceea este CREATOR-

    RăspundețiȘtergere
  18. Concediu placut va doresc si sa ajungeti cu bine acasa.Si abia astept sa ne mai dati vesti placute. Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Va asteptam cu vesti stimata doamna.Amin! Dumnezeu sa ne aiba in paza!

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamne ce bine ca ma linistiti, sa veniti umpluta de haruri incit sa dea pe dinafara si pentru noi. Slava Tatalui Ceresc. maria bm

    RăspundețiȘtergere
  21. DOAMNE AJUTA S-AJUNGETI CU BINE ACASA D.NA MARIA.MULTUMESC CA NE-ATI ANUNTAT DE D.VOASTRA CA-CI ERAM INGRIJORATA DE ABSENTA D.VOASTRA IN AC ESTE ZILE.MA BUCUR PTR.CA ATI AJUNS IN LOCURILE SFINTE.DEV

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Doamna Maria , va simțim lipsa , abia așteptam să reveniți , să vă întoarceți cu bine.. felicia

    RăspundețiȘtergere
  24. http://www.sanatoszidezi.ro/2017/03/femeile-din-china-nu-fac-cancer-de-san-secretul-lor-este-aceasta-bautura-miraculoasa.html

    RăspundețiȘtergere
  25. Penttu anonim 17:28.Daca va deranjeaza doamna de. Ce urmariti blogul ei.

    RăspundețiȘtergere
  26. https://www.antena3.ro/actualitate/protest-spontan-la-brasov-dupa-amendarea-in-senat-a-proiectul-legii-gratierii-411489.html
    încep "mișcările" de stradă?

    RăspundețiȘtergere
  27. D-na Maria cu respect va intreb ce parere aveti despre evanglelia dupa Toma si despre reincarnare. Va multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere
  28. in evangheliile apocrife se spune ca tainele imparatiei cerului le-au fost spuse lui Iuda si Toma--ca ei au fost iubiti de DOMNUL poate putin mai mult decat pe ceilalti apostoli--LUI IUDA ISCARIOTEANUL DOMNUL I-AR FI SOPTIT CA EL TREBUIE SA-L VANDA--IAR PE TOMA CA STIA DOMNUL CA SE VA INTOARCE LA CREDINTA--motiv pentru care a fost trimis la propoveduire in INDIA-unde deja erau alte culte

    RăspundețiȘtergere