miercuri, 21 martie 2018

TATĂL NOSTRU ,CARE ESTI ÎN CERURI !

                                                 
Image result for maria ghiorghiu rtv antena 3

                                 Dragii mei,

În aceasta seara am sa va spun cum este corectă Rugaciunea Tatal nostru .
Aici mai jos, Rugaciunea Tatal nostru asa cum exista in CARTILE BISERICESTI.
Iata:


Tatal Nostru


Tatal nostru
Care esti in ceruri
Sfinteasca-se numele Tau
Vie imparatia Ta
Faca-se voia Ta
Precum in cer asa si pre Pamant
Painea noastra cea de toate zilele 
Da-ne-o noua astazi
Si ne iarta noua gresalele noastre
Precum si noi iertam gresitilor nostri
Si nu ne duce pre noi in ispita
Ci ne izbaveste de cel rau
Ca a Ta este imparatia
Slava si puterea
In numele Tatalui
Al Fiului 
Al Sfantului Duh
Amin.
.

Acum însă,o sa scriu mai jos Rugaciunea Tatal nostru asa cum mi s-a descoperit mie de MANTUITORUL HRISTOS .
Iata:
                       

                         Tatal nostru !


Tatal nostru
Care esti in ceruri
Prea Sfant este Numele Tău,
Vie Împaratia Ta
Faca-se voia Ta
Precum in Cer asa si pre Pamant.
Painea noastra cea spre fiinţă
Da-ne-o noua astazi,
Si ne iarta noua gresalele noastre
Precum si noi iertam gresitilor nostri.
Si nu ne lăsa pe noi, sa cadem în ispită
Ci ne izbaveste de cel rau.
Ca a Ta este Împaratia
Puterea si Slava 
A Tatalui si-a Fiului ,si-a Sfantului Duh ,Amin!

Prieteni dragi, eu mi-am facut datoria de suflet si-am scris Rugaciunea Tatal nostru asa precum mi s-a grait de la Duhul Cel Prea Sfant.
Dar fiecare dintre noi poate sa se roage asa cum simte in inima si-n suflet.
Nu este gresit in niciun fel! 
Dumnezeu vrea inima noastra din care ,sa iese cuvintele pentru Rugaciune.
Degeaba le spunem după Cărti, daca nu le simtim cu inima si cu sufletul,daca nu le traim cu toata fiinta noastra Rugaciunea nu ajunge la Dumnezeu. Ci o spunem asa ,doar ca sa zicem ca ne-am rugat.
Atunci cand ne rugam, trebuie sa simtim in inima noastra si-n sufletul nostru ca vorbim cu cel mai bun Prieten ,si ca ne usuram sufletul  spunandu-i tot ce ne doare,tot ce ne supăra.
Gandul nostru sa fie la Chipul Celui la care ne rugam,iar inima noastra sa fie pplina de iubirea ce I-o purtam.
Iata dragilor un articol in acest sens:

DUMNEZEU POATE FI VĂZUT DE OAMENI !!! NU ESTE ADEVĂRAT ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../dumnezeu-poate-fi-vazut-de-oame...

Translate this page
Dec 18, 2015 - NU ESTE ADEVĂRATCEEA CE SCRIE ÎN CĂRTILE SFINTE, CUM CĂ , DUMNEZEU NU POATE FI VĂZUT , SI CĂ NIMENI NU L-A VĂZUT VREODATĂ ! Dragii mei, Nu este adevărat ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oameni până la urmă, precum că : DUMNEZEU nu poate fi văzut de ...
DUMNEZEU  POATE  FI  VĂZUT  DE  OAMENI !!!  NU  ESTE  ADEVĂRAT CEEA  CE  SCRIE ÎN CĂRTILE  SFINTE, PRECUM CĂ  , DUMNEZEU NU POATE  FI  VĂZUT  SI CĂ NIMENI  NU L-A VĂZUT  VREODATĂ !

                                              Dragii mei,

    Nu este adevărat ceea ce se spune în Cărtile Sfinte, scrise tot de oameni până la urmă, precum că :
DUMNEZEU  nu poate fi văzut de oameni si ca nimeni nu L-a văzut vreodată !
Am curajul să spun si să sustin cu pretul vietii mele la nevoie ,faptul că :

DUMNEZEU  poate  fi   văzut de noi FIII  SĂI !!!
Dumnezeu  poate fi văzut de fiecare dintre noi, daca suntem buni si avem CREDINŢĂ tare în EL si-n Măicuţa  Domnului !
    
                          Image result for SFANTA TREIME

                                     Dragii mei,

În toate Cărţile Religioase se specifică în mod constant că, pe DUMNEZEU  nu L-a văzut nimeni vreodată şi că nu poate fi văzut.
Nu aş dori să fiu înţeleasă greşit, să fiu judecată ca si cum aş fi lipsită de modestie sau ca nu am smerenie. Dimpotrivă ! 
 Doresc să vă spun că, atunci când a noastră Credinţă în DUMNEZEU este de neclintit, putem să-l vedem pe DUMNEZEU !
Şi am să vă povestesc !
Era in vara anului 2013, într-o seară târzie.
Singură în camera mea stăteam în genunchi şi mă rugam la DUMNEZEU  TATĂL.
Eram tare tristă în acea seară şi mă rugam cu lacrimi şi-L imploram pe DUMNEZEU  TATĂL şi pe DUMNEZEU  FIUL, ca să-mi audă Rugăciunea mea şi să mă ajute.
Brusc, ochii mei mi se închid fără  voia mea,iar Cerul se deschide !
Văd cu ochii închişi un Cer de noapte albastră ,şi care Cer ,se dă deoparte ca o cortină şi astfel , apare un alt Cer, un Cer numai al LUI  DUMNEZEU.
Acest Cer din Cer, avea culoarea albă stralucitoare foarte.
Aici ,în Cerul alb văd TRONUL LUI  DUMNEZEU !  

TRONUL  PREA  SFINTEI  TREIMI !

Aici,vedeam pe Însuşi - PREA  SFÂNTA  TREIME  aşa cum o cunoaştem cu toţii din SFANTA  ICOANA. 
Image result for SFANTA TREIME
                   
Numai că ,strălucirea TRONULUI , stralucirea Lui  DUMNEZEU  TATĂL,a Lui DUMNEZEU  FIUL si a SFANTULUI  DUH era orbitoare.
În timp ce priveam uimită la PREA  SFANTA  TREIME, continuam să mă rog  şi să-L implor pe DUMNEZEU  TATĂL , ca să mă ajute în Rugăciunea mea, ca să audă Rugăciunea mea.

                           Image result for SFANTA TREIME
Într-o clipă, DUMNEZEU  TATĂL îşi apleacă urechea SA înspre mine şi pune MÂNA  SA  aplecata spre mine,la urechea Sa dreaptă.
DUMNEZEU  TATĂL face căusul palmei Sale sub formă de pâlnie, şi vedeam fraţilor , vedeam cum ajungeau cuvintele mele direct in urechea LUI DUMNEZEU.
De la mine şi până la DUMNEZEU s-a întins o punte  de lumină  albă. Pe această punte de Lumină  albă, cuvintele din Rugăciunea mea urcau la DUMNEZEU, sub forma de cerculeţe, cerculeţe neîntrerupte, ca un lanţ de cerculeţe bleu ce se suprapuneau precum niste bule de aer.
Precum iese aburul dintr-o oala sub presiune ,aşa urcau acele Cerculeţe bleu şi ajungeau şi treceau prin MÂNA TATALUI CERESC facuta pâlnie ,direct în  urechea LUI  DUMNEZEU. 
Ca de un magnet puternic ,aşa erau de atrase cuvintele mele prin Mâna făcută pâlnie deasupra urechii drepte, a LUI  DUMNEZEU  TATĂL.
Totul a durat câteva secunde bune, timp în care ,lacrimile îmi frigeau obrajii, iar sufletu-mi era la DUMNEZEU.
Îmi doream din inimă ca să nu se mai termine aceasta dumnezeiasca MINUNE.
Dar aşa precum au apărut, tot aşa au şi dispărut, adica ,ca şi prin topire .
Dragii mei,am simţit în suflet cu adevărat că DUMNEZEU  este cu noi şi întru noi.
Chemaţi dragii mei pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA  DOMNULUI în ajutor, şi veţi vedea că vi se va descoperi fiecăruia după CREDINŢĂ şi după Dragostea ce I-o purtaţi în inimă şi-n suflet.
Sa nu credeti in aceste cuvinte pe care le citez din:


„Atât cât sunt în lume, Lumină a lumii sunt“ - Ziarul Lumina


ziarullumina.ro/atat-cat-sunt-in-lume-lumina-a-lumii-sunt-101580..
 "Pe Dum­nezeu a-L vedea nu este cu putinţă oamenilor, spre care nu cutează a căuta oştile în­ge­reşti; iar prin tine, Preacurată, s-a arătat oamenilor Cuvântul în­trupat, pe Care slăvindu-L, cu oştile cereşti, pe tine te fe­ri­cim."
Fratilor,
DUMNEZEU poate fi vazut de oameni buni si cu suflet mare,de oameni obisnuiti si de cei fara de carte, numai cu Voia Sa de a se descoperi Fiilor Sai.

                                 Cu dragoste, Maria.





60 de comentarii:

  1. Rugaciunea Tatal nostru este o rugaciune adresata de noi copiii lui Tatalui Ceresc Pentru un parinte nu exista rai si buni poate doar evoluati si mai putin evoluati .Asa cum sint copii si batrini toti vor evolua la un moment dat.Ispitele sint ca un examen al evolutiei. Rugaciunea o putem face si altfel fara ca Tatal nostru sa se supere. Tatal nostru care esti in ceruri Sfint este numele Tau Vie este imparatia Ta Facase voia Ta Precum in cer asa si pe pamint Pîinea noastra cea de toate zilele Dane-o noua astazi si mereu Si ne iartă noua greselile noastre Precum si noi iertam greselile aproapelui nostru Si ferestene pe noi de ispite Si ne intareste Inima in Bunatate,Iubire si Credinta Acum si in veci vecilor Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Justin Martirul, Ioan Scararul, Ioan Cassian, Isaak Sirul, Grigorie Palama, meister Eckhart, Ioan Hrisostom, Serafim de Virita, Vasile cel Mare, Ciprian al Cartaginei, Serafim Rose, Paisie Aghioritul, Justin Popovici, Serafim de Sarov, Paisie Velicikovski etc etc etc..toata ELITA FILOCALICA, toti SFINTII din Paterice, "sarmani" inselati care au crezut naivii ca Biblia e pe bune si extraterestrii sunt demoni..ce norok pe noi ca i avem pe Madame Blavatski, Aleister Crowley si varianta neaosa doamna Maria Ghiorghiu care sa ne (i) lumineze cum ca de fapt Biblia e falsa/modificata, rugaciunea Tatal Nostru asisderea si ca de fapt exista "extraterestrii" pentru care Domnul Iisus s-a "reincarnat" pe fiecare planeta in parte mintindu-i pe aia cum ca de fapt doar ei sint "cununa creatiei"
    si mai aveti si pretentia ca in Rai sa aveti locurile cele mai bune si sa va spele si piciorele daca tot zice ca e smerit si ca va iubeste!!
    pai daca acest Isus (ANTIHRISTUL) este cel al doamnei Ghiorghiu, mie "Crucea" lui nu imi trebuie, il reneg, sa si -o pastreze pentru el..
    Cristi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 23.41,scoate mincarea din gura,nu vorbi cu gura plina,ca nu te intelegem nimic!Ce tot indrugi acolo,ca n-are nici un sens , nici tu nu stii ,ce vorbesti!

      Ștergere
    2. Cum poti sa scrii aceste cuvinte Cristi cand stii ca sunt din rea credinta si le spui doar din dorinta de a face rau, macar cu vorbele daca altfel nu poti. Tu nu aperi credinta ca nu este in puterea ta sa o faci, ci arunci cu noroi si probabil chiar crezi ca faci bine. Atunci cand omul nu stie adevarul si nu poate purta o discutie pertinenta, bine ar fi sa nu se bage in seama. Ai putea sa te bagi in seama doar atunci cand vei dobandi capacitati extrasenzoriale cum are Maria si cand ti s-ar confirma din astral (de la Duhul Sfant nu de la orice duh inferior dezintrupat trecut in lumea de dincolo), ca ea nu spune adevarul. Sunt multi oameni in Romania care au capacitati extrasenzoriale si nu o combat, oare de ce?. Asemenea oameni ar trebui sa o combata pe Maria daca ar fi siguri ca ea greseste.

      Ștergere
    3. Daca ai fi ca Maria poate ca te-am asculta (daca am fi siguri ca nu este vorba de invidie), dar pana vei ajunge sa ai si tu capacitatile ei, te lasam sa-ti pastrezi concluziile tale.

      Ștergere
    4. 23:41, Cristi de ce vorbesti despre ce nu cunosti? Inainte sa te apuci sa lovesti in altii, ce ar fi sa cauti varianta originala a bibliei, cea in aramaica si pe urma mai vorbim.

      Ștergere
    5. 01:42, daca ai fi citi Biblia, dar si "derivatele" ei, ai fi inteles la ce se refera Cristi! Tu o tii doar pe a ta. Si te mai miri de ce ai ochelari pentru cai.

      Ștergere
    6. 07:07, "capacitati extrasenzoriale" si bla bla. Pe bune?!

      Ștergere
    7. In aceasta tara,foarte multe persoane au facut apel,au mers la acele persoane care lucreaza cu satana,ca sa ajunga:profesori,directori,doctori, parlamentari,sa infiinteze firme,sa faca lucruri strigator la cer,sa omoare,si merg si la biserica,fac parte din toate religiile.Asa ca va fi foarte greu sa discutam cu ei despre Sfanta Treime si Maica Domnului.
      Dumnezeu sa-i lumineze si pe ei,ca ce urmeaza pe pamant,nu vor rezista fara credinta,si suflet curat inaintea Lui Dumnezeu.

      Ștergere
    8. Cristi Subscriu tot ce ai spus mai sus in comentariul tau, mesajul tau sa inteles la cine trebuie sa se inteleaga, cei care nu pricep ce-a mai usoara metoda de deceptie, sa sufere consecintele, nu le poti face bine cu forta, e greu in ziua de azi sa ai filtre bune in a deosebi minciuna de adevar, si minciuna e la nivel de arta.
      Ne iubind adevarul, peste cei mai putin credinciosi va veni o inselare care sa i piarda.

      Ștergere
    9. Daca era dupa cei pe care i-a amintit Cristi, inca ne luminam in case cu lumanari si sterturi si aram pamantul cu plug de lemn.

      Ștergere
  3. Buna Tanti Maria. De cand Hristosul ce viu ati trimite mesaje cu cuvinte luate din limba inchinatorilor la idoli, adica limba Grecilor. De ce acel glas al lui Hristos nu pronunta cuvinte in limba Romana? Candva Grecii se inchinau la mii de idoli, astai Grecii se inchina la mii de icoane. Nu e nici o diferenta. Si fi atenta la glasurile care t-io iau inainte ca si mie mi se intimpla. Dupa ce cobor crucea Hristosului cel viu peste glasurile acelea, totul se linisteste. In timpul cand ati auzi propiul glas, spune urmatoarele: Crucea Hristosului cel viu sa coboare peste cel ce ami trimite glasul acesta. Poti spune: Hristosul cel Viu, te rog vino in ajutorul meu si indruma-ma pe drumul stiut de tine fara glasuri de la Satani si Demoni. In momentulacelaHristosul cel viu va aparea in fatza lui matale si toate glasurile vor disparea. Si eu aud multe glasuri si stiind ca sunt glasuri venite inn potriva mea, cer ajutor la Hristosul cel Viu si glasul/glasurile nu mai intervin. Si matale poti face treaba asta. Nu ai voie sa te inchini decat CREATORULUI si orice ceri sa ceri in numele HRISTOSULUI cel VIU. In rest nu exista creatie sa ai te inchini si nici sa intrebuintezi cuvinte luata din alte limbi. Inchinarea se face in in ima si sufletul omului la Creator si cerintele in numele Hristosului Cel viu. Si apropos de glasurile DIVINE. Glasul divin este glasul Creatorului pe care ai s-al poti vedea dupa moarte si a Hristosului ce Viu care este aproape de noi sau cu Acela ca il cheama. In rest nici un inger nu ati va vorbi. Ingerii si mortii nu vorbesc. Matale ai multe viziuni preluate prin iluziile icoanelor si a cantarilor/rugaciunilor luate si auzite in biserici. Acestea se transmit si in vise, nu numai in vvedenii, adica viziuni. Si Eu aud glasuri si stiu de la cine vin. Cer ajutor Hristosului cel Viu si se linisteste tot. M-as bucura sa nu mai aud glasuri dar ce pot face? Asta este, alta de unde. Nu vreau sa ajung ca matale pt ca ami va fi ft greu. Sa ai liniste si pacea sufleteasca. Amin, daca nu este in limba Greaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grecii se inchinau la zei,adica la ET. Dupa ce ET au fost certati de guvernul lor(erau ingeri razvratiti),au lasat guvernarea planetei in mainile oamenilor si o religie cu un singur zeu creator-omenirea lor

      Ștergere
    2. 19:50 Ierarhia este urmatoarea:
      Constiinta eterna--> Creator(1)--> Adam Kadmon (omul primordial)--> Extraterestri (Zei)--> Omul pamantean.
      Muritori sunt: extraterestri si omul pamantean. Restul (exclusiv constiinta eterna) sunt nemuritori pe baza muritorilor, in special prin omul pamantean caci extraterestri nu s-au mai supus sa fie folositi pentru a-i tine in viata pe cei de mai sus din ierarhie iar omul pamantean nu stie ce se intampla de fapt si de cine este folosit.

      Ștergere
    3. Anonim 00:47, aceasta este o ipoteza sau este o constatare faptica. Pe ce te bazezi cand spui acestea?. Ai aflat din scrieri (carti) sau din informatii revelate (personale sau de alte persoane)?.

      Ștergere
    4. Ambele 06:53. Este vorba de Kabbalah si studii mai complexe facute de catre unii. Este o informatie greu de digerat dar are relevanta.

      Ștergere
    5. Cicerone noi nu ne rugam al iehova ca tine, noi ortodoxi nu suntem pocaiti cu bibli modificate in manhatan.

      Ștergere
    6. 19:38, măi interesant, dar la cine te rogi tu? Nu cumva la YHWH adica Yahweh (Iehova)?! Dar multe mai cunosti si tu.

      Ștergere
    7. Yehova (YHWH-Eu sunt cel ce Sunt) sau Adonai sau Sabaoth(Domnul ostirilor) etc nu sunt nume proprii ca Vasile, Ion sau Gheorghe. pune mana pe carte apoi semnalizeaza ca esti destept/desteapta..

      Ștergere
    8. 19:38, citeste aici:

      https://ro.wikipedia.org/wiki/YHWH

      Ștergere
    9. 22:57, mai studiaza.

      Ștergere
    10. "Din cauza faptului că în scrierea ebraică veche nu se scriau vocalele și deoarece evreii considerau numele יהוה tabu (este interzis să fie rostit de către profani), înlocuindu-l cu Tetragrammaton sau cu Adonai (Domn), nu se poate cunoaște cu exactitate pronunția inițială, unii considerând că aceasta a fost pierdută. Variante de pronunție și transcriere pot fi: Iahve, Iahveh, Iahweh, Yahwe, Yahweh, Yahoweh, Iehova."

      sursa: wiki

      Ștergere
    11. Ma Cicerone si tu esti mucar?. Am crezut ca acest blog este al Mariei, dar se pare ca aici predomina mucarii. La inceput am crezut ca pe acest blog vor fi informatii si dialoguri decente. In schimb, am observat ca este in mare parte un loc de exprimare a pocaitilor si de combatere a crestinilor ortodocsi si catolici.

      Ștergere
    12. pentru cultura ta anonim cu yehova in gura, nu exista in biblie cuvantul yehova, YHWH da , dar iehova nu, e inventat de iehovisti aia ai tai, a-ti modificat biblia dupa buna voastra placere, dar voi sunteti doar o secta lipsita de orice rationalitate.
      Lasa-ma cu linkurile tale, eu ma informez din Sfanta Scriptura nu din wikiprostia, care e scrisa de oameni si modificata zilnic.

      Ștergere
    13. 10:56 dragutule, eu nu sunt iehovist si nici nu intentionez vreodata. Nu-l simpatizez pe Iehova (YaHWeH) al vostru pentru ca stiu cine este, scrie clar negru pe alb, exact in scriptura de ce grozavii este in stare stimabilul. Toti care va inchinati la acesta sunteti de fapt iehovisti (indiferent de religia cu care sunteti "stampilati"). Asa ca nu te mai tot etala pe aici cu diverse, caci esti tot aia.
      Ti-am dat din wikipedia cine-i YaHWeH al tau dar pentru unul ca tine scrie si in biblie foarte clar, exact la fel, ba mai mult ne informeaza biblia ca este setos de sange, razboaie, ucideri, sacrificii, carne arsa ca sa miroase fumul ei care ii este bineplacut. Nu-mi spune ca nu ai citit. Acesta este un mare demon. Informeaza-te inainte, dar fa asta cu ochii intelepciunii bine deschisi (daca ii ai) nu cu obloane pe ochi, caci asa vei ramane in intuneric slavind un drac, pierzandu-ti sansa de eliberare.

      Ștergere
    14. 06:27, daca te-ai plictisit noi nu te retinem. Drum bun! 😂😂😂😂😂😂😂😂

      Ștergere
  4. 21 martie 23:41-se vede treaba ca n-ai cunoscut persoane cu daruri mari! SUNT ANONIM 5-ASTAZI VA MAI SCRIU UN FAPT AUTENTIC INTAMPLAT CU MULTI ANI IN URMA LA MANASTIREA COCOSU-un crestin din ARDEAL -chimist a venit cu un prieten la aceasta manastire stiind ca acolo s-au petrecut mari minuni-L-A INTALNIT PE PARINTELE GHERASIM CARE I-A SPUS CHIMISTULUI SA NU PLECE IMEDIAT DEOARECE SE POT INTAMPLA ACCIDENTE LA INTOARCEREA ACASA-acesta a ramas DEFINITIV CA FRATE DE MANASTIRE-peste un timp au venit in vizita musafiri si chiar un episcop-chimistul era de servici la bucatarie si pe o tava a adus ciorba-de emotie s-a impiedicat si a cazut cu tot cu tava-A PLECAT IN GRABA SA STEARGA PE JOS-PARINTELE GHERASIM RADEA-CAND S-A INTORS CE CREDETI--FARFURIILE CU CIORBA ERAU PE MASA IAR PODEAUA STEARSA PERFECT--DE ATUNCI CHIMISTUL A RAMAS IN MANASTIRE SI S-A CALUGARIT-DESI ACASA ISI LASASE PRIETENA LUI CU CARE TREBUIA SA SE CASATOREASCA-ce v-am relatat este ADEVARAT SI VAZUT DE NENUMARATE PERSOANE CARE ERAU DE FATA --DUMNEZEU SI MAICA PREACURATA SA FIE CU VOI TOTI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru relatarea acestei intamplari. Dumnezeu are planurile lui cu fiecare dintre noi si face in asa fel incat si noi sa le ducem la indeplinire. Si Saul din inversunat prigonitor al crestinilor a devenit Apostolul Pavel si a propovaduit ceea ce inainte a prigonit. Unii cred ca pot sa o opreasca pe Maria daca sunt indaratnici si zeflemitori. Ei nu stiu ca un om care-l are pe Dumnezeu in suflet nu se da inapoi niciodata, nici macar in fata mortii. Cu Cristi ne-am obisnuit sa vedem cum da cu piatra in propria-i fereastra si-si sparge geamul lui.

      Ștergere
    2. Anonimule, cristi vorbeste ceva ce tu nu ai capacitatea de a intelege, ca nu ai filtre bune si nu pricepi ce e aia inselare.

      Ștergere
  5. Clar ma depaseste subiectul... dar pare mult mai puternica versiunea oferita dvs decat cea oficiala...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca de 2000 de ani nu sa schimbat rugaciunea Tatal Nostru , ma apuc eu acum sa o schimb la indicatiile unor "voci" ?
    Biblia in formatul actual , contine Cuvantul Domnului , si are tot ce i-i trebuie pt mantuirea omului .
    Sa le lasam asa cum ni lea dat DUMNEZEU , ca la judecata sa nu fim gasiti partasi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa cate stiu din Biblie , rugaciunea Tatal Nostru ne-a lasa-to IISUS HRISTOS , si nu vad de ce am aduce modificari , noi oamenii , daca rugaciunea este in forma actuala de 2000 mii de ani .

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne,Tu ne vorbesti de dreptate si adevar,dar noi suntem foarte slabi in credinta,chiar daca avem oameni de stiinta,doctori in toate materile,filozofi,noi tot inapoiati am ramas in credinta,ca nu stim sau nu vrem sa deosebim Cuvantul Tau de minciuna.Multii invatatori ai lumii contemporane sau dus prea departe cu stiinta,vor sa creada ca sunt mai destepti,dar au ajuns sa-l slujeasca pe cel rau,ca o fac pe bani grei.Doamne,pe unii ne doare sufletul ca Maica Ta,si Maica noastra a tuturor,plinge si se roaga de peste 2000 de ani,pentru noi toti pacatosii,dar multi astazi in lume o umilesc,o considera o femeie oarecare ca noi celelalte femei,chiar unele secte o compara cu:Maria-Magdalena,altii nu cred in Crucea Ta,care ai fost rastignit pentru noi pacatosii,multi fara credinta spun ca Tu nu existi,ca nici un pamantean nu te-a vazut,si nu cred ce este scris in carti,sau in Sfanta Biblie.Doamne,cat de bun si iertator esti cu noi toti,si pe toti ne iubesti,dar noi cum te iubim?cand toata ziua mintim,si cei care se lauda ca le-ai dat har,si te urmeaza.Doamne,cat de rataciti suntem cu toti pe pamant,si nu stim unde vom ajunge cu minciuna pe pamant,multi au jurat pe Sfanta Biblie,sa faca numai voia Ta,dar ei slujesc celui rau,si iubesc minciuna,si m ai doresc sa cucereasca tot pamantul prin razboi.
    Doamne,salvarea noastra este in Manile Tale cele Sfinte,care au fost pironite pentru noi pacatosii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, cat de profund ai scris an. 13:38!!! O rugaciune inaltatoare! Multumesc!

      Ștergere
  9. pt TRANAFIRUL GALBEN-eu personal am vazut cu ochii mei ff multe si adevarate minuni ,traite de mine -le pastrez in suflet si in minte ca pe niste odoare de mare pret-probabil DUMNEZEU A AVUT O LUCRARE CU MINE SA VAD SI SA SPUN OAMENILOR CA ACESTE MINUNI AU EXISTAT SI EXISTA-depinde de noi ce cale urmam-sa nu ne culcam si sa nu ne desteptam fara rugaciune caci DUMNEZEUL IN TREIME MAICA DOMNULUI SI PUTERILE CERESTI SUNT CU NOI- SANATATE SI PACE IN SUFLET SI IN LUME

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 15:16, dintotdeauna indoiala este cea mai mare piedica pentru credinta. Cei care nu au avut parte de vreo minune, nu pot crede ca se intampla minuni (lucruri inexplicabile rational) in viata unora. Apare naincrederea si zic in sinea lor ca daca lui nu i s-a intamplat o minune, nici altora nu li s-au intamplat minuni, ceea ce este eronat.

      Ștergere
  10. Cicerone și dacă stii matale de la cine sunt acele voci de ce nu te duci tu la preot să-ți mărturisești păcatele sa te împărtășești și apoi ai sa vezi că vocile vor dispărea și tu vei avea acea pace lăuntrică de care toți avem nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  11. ,,Trei sunteti voi, trei suntem noi, Doamne miluieste-ne pe noi ,,

    https://www.youtube.com/watch?v=_ZbkLBV6XLc


    Vizionare placuta pe parcursul celor 10 '!
    Departe de ceea ce stie fiecare , exista si lucruri inca nescrise .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18.51 Este una din cele mai frumoase postari, plina de intelepciune.

      Ștergere
  12. Dar păsările ale cui sunt?și până unde pot zbura ele?

    RăspundețiȘtergere
  13. anon 16; 30
    am cam citit tot ce este de citit (inclusiv traducerile biblice in armharica, siriaca, hebrew, greaca veche..caci nu am trecut prin teologia patristica ca gasca prin apa. ce parere ai tu, asea, mucea, legat de standardele mele?
    sa mai pompez heliu in ele sau sa le fleoscai un pic?
    Cristi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi daca ai fi citit biblia in forma originala cred ca nu ai fi atat de vocal caci ti-ai da seama ca nu ai cunoastere.
      Nu mai fa pe nimeni "mucea" caci pe acolo esti si tu. Stai cuminte ca nu cunosti. Teologia ta ... fa ce vrei cu ea caci si asa nu corespunde adevarului. Nu te mai lauda caci nu ai cu ce.

      Ștergere
    2. Cat de mare e egoismul unora ; exact ca al tau an.01:05. Si te mai dai si inteleapta... Bleah!

      Ștergere
    3. Prea multa aroganta si infumurare vine de la tine Cristi. Tu daca ai citit, chiar crezi ca ai descoperit adevarul absolut. Amarnic te inseli, se vede ca esti tanar dupa felul cum te porti si dupa cum gandesti si vorbesti (nu este un repros ci doar o constatare).

      Ștergere
    4. 22.36

      Omul induhovnicit , cult ( ceea ce tu pretinzi ca esti) are sute de termeni lingvistici la care ar putea apela pentru a se exprima . Tu in schimb , ce folosesti ?
      1. Te mandresti, te lauzi, Vrei sa iesi din tipare cu ce, cu ,, asea'', ,,mucea'', ,,pompez'', ,,fleoscai'' ?
      2. Probabil ca unul care <> greaca, latina, ebraica, aramaica , trebuie neaparat sa <> la ,,standardul'' unui vocabular de cartier ??!!

      Ștergere
    5. 06:28, nu este vorba de nici un egoism. Ci este vorba de corectitudinea informatiei. Nu poti sa faci galagie pe blog iar tu nici macar nu ai citit varianta originla a bibliei. Informeaza-te daca ai de unde si inceteaza cu grandomaniile si jignirile la adresa altora caci nu-si au locul.

      Ștergere
    6. 18:07, femeie! Esti plictisitoare. Ai un stil de a irita tot ce te inconjoara. Coboara din copac.

      Ștergere
    7. Cristi,ti-ai gasit nasii pe aici! Tu esti unul din aia care-i indeparteaza pe altii de biserica,popa fara har

      Ștergere
    8. Naaah ... dar sa vezi tu 21:13 individule cat de plictisitor esti, nu stiai? You are really boring.
      Stai ca tu trebuie sa cobori din bananier mai intai caci esti complet neintegrat in ce se numeste civilizatie.

      Ștergere
    9. anon 21; 21
      really?
      ia de citeste Scara sa vezi la cati kilometri esti de urcusul duhovnicesc (cele 30 de trepte ale desavarsirii) ca si mine pacatosul de altfel.. da' cel putin io nu-s un ratacit new-age care crede in "extraterestrii" sau care primeste mesaje prin "channel"..macar nu va predindeti "crestini" caci la trecerea prin Vami o sa platiti pentru toate sufletele inselate de voi,baga bine la capatana..
      Cristi

      Ștergere
    10. 22:35, poate ca tu esti un ratacit, de ce nu ai fi cata vreme nu pricepi lucrurile corect?
      Nu te umfla in pene caci nu ai ce arata si nici nu-ti scutura penajul caci nu impresionezi.
      Asculta bine: extraterestru= extra Terra= din afara Terrei= nonterran. Pricepusi? Dumnezeul tau Tatal unde se afla? Este un terran cumva? Un pamantean? Un muritor? Sau o fi sub pamant cumva?!
      Cum ii spui? Tatal care esti in ceruri... nu? De unde zici tu ca vine Iisus cel inviat si inaltat... unde inaltat? Ia spune. Pe ce zici ca vine?
      Dar ingerii ce sunt? Terrani, muritori cumva? Dar Veghetorii, dintre care o parte s-au iubit fizic cu pamantencele, ce sunt? Terrani cumva? Sper ca realizezi ca nu sunt terrani ci extraterrani.
      Daca ai fi avut timp de cheltuit in mod util ai fi citit macar din curiozitate ceva notiuni legate de fizica; ai fi aflat ca Universul este multidimensional iar acesti nonterrani pot sa vina din orice dimensiune. Materie exista in variate forme in Univers. Si iarasi daca ai fi avut ceva notiuni ai fi stiut ca din mii de miliarde de planete ce exista in Univers probabilitatea matematica de existenta a altor civilizatii este de cel putin sute de milioane de planete locuite de catre civilizatii inteligente.
      Dar poate cer prea mult de la tine.
      PS. In rest cauta scarile caci din cate postezi se vede ca nici nu te-ai apropiat inca de ele. Inca mergi pe orizontala fara a se intrevedea vreo posibilitate pentru tine, dupa parerea mea, de a aspira in a urca macar o treapta pe verticala.
      Si inca ceva, inteleg ca atunci cand nu ai argumente cu care sa dai replica fugi imediat si te ascunzi in spatele lozincii acuzatoare de new-age. Dar poate exista si persoane care isi folosesc capul de pe umeri singure si constiinta cu care sunt inzestrate de Dumnezeu si fara a fi indoctrinate cu teorii de ultima moda (new-age) sau teorii de veche moda (crestini ortodocsi, printre altii). Ceea ce va uneste pe voi crestinii si new-age-istii este faptul ca voi credeti in parerile spuse de catre un altcineva si fluturate ca un adevar. Nefiind in stare, asadar, sa aveti ochi de vazut realitatea din jur si implicit adevarul din interiorul vostru.

      Ștergere
    11. 22:28, nici macar nu stii sa dai un raspuns decent de o "doamna". Ah, tu nu esti. Mahala scrie #urul tau.

      Ștergere
    12. Cristi, continua! Poate reusesti sa le deschizi ochii astora. Tare indoctrinati sunt. Cineva a reusit sa le suceasca mintea mai ceva ca centrifuga de la masina de spalat.

      Ștergere
    13. 07:34 & 07:38, nu mai spune! Din postarile tale reiese ca nu te-ai dat jos nici tu din bananier precum cineva de pe aici.

      Ștergere
    14. anon 22; 30
      tu confunzi entitatile spirituale interdimensionale cu civilizatiile "extraterestre" clasificate de Kardasev (pentru care NU exista dovezi nici macar circumstantiale). nu ma obosesc sa ti explic pe lung caci pierd timpul cu tine. citeste si tu Pasaport spre Magonia sau Marea Deziluzie de J Valee (un expert in domeniu) poate iti vine porumbelu la cap.
      Cristi

      Ștergere
    15. 18:23, Cristi, nu spui bine. Gandeste-te, atata vreme cat Veghetorii au avut relatii intime cu pamantencele, nefiind terrani (extraterrani), parerea mea ca nu erau entitati destrupate ci aveau trup, altfel nu puteau procrea.
      Cata vreme persoane cu trup au fost ridicate la "ceruri" precum Sf. Ilie sau Fecioara Maria, Iisus, chiar si Enoh nu cred ca vorbim de entitati. Ci vorbim de o inaltare undeva cu trupuri materiale.
      Iar daca vorbim de Entitatile spirituale unde crezi ca stau ele? Tot in ACEST univers , dar in alte dimensiuni ...Sau poate tu crezi ca sunt in afara universului?

      Ștergere
  14. Maria, este gresit sa ne rugam Tatal nostru ca si pana acum sau nu conteaza caci rugaciunea este primita la fel in ambele variante?.

    RăspundețiȘtergere
  15. pt an 23 martie 06:44-pana acum 1 an nu prea am vrut sa scriu despre minunile autentice traite de mine si de crestinii martori la acestea-au trecut ani multi de cand am vazut si auzit realitati care unora li se par POVESTI-ma bucur ca un copil cand vad scris ca unii crestini ma aproba-DOAR TEBUIE SA SPUNEM-EXISTA DUMNEZEU ,MAICA DOMNULUI SI SFINTI IN CER SI PE PAMANT--multumiri pt sinceritate-a venit timpul DESCOPERIRILOR AUTENTICE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 00:32, Cred ca la oamenii care au avut parte de minuni, li se umple inima de credinta desavarsita pe care nimeni si nimic nu o mai poate scoate din sufletul lor. Ferice de acei oameni si ferice de tine ca ai avut parte de asa ceva. Minunile sunt o rasplata a credintei fiindca Dumnezeu nu uita de cei ce-l iubesc. Te-as fi rugat sa le scrii si aici, insa sunt prea multi care iau in zeflemea asemenea lucruri si nu e bine. Dumnezeu sa te binecuvinteze.

      Ștergere
  16. draga an 24 martie 16:59-eu am sa scriu chiar daca voi fi blamat-am scris tot luna aceasta ca dupa sf PASTI voi scrie sub numele de ANONIM 5-va multumesc pt apreciere dar eu sunt doar un martor la cele intamplate- si mie mi s-a indeplinit tot binele cerut sanatate si pace in suflete si in lume

    RăspundețiȘtergere