marți, 20 martie 2018

OZN -URILE LUMINAU ASFALTUL MASINILOR DIN TRAFIC !

  xxx                 20 Martie 2018,ora 6,11 dimineata !

                                          Dragii mei, 

În aceasta dimineata treaza fiind ,vad stand cu ochii inchisi  vad un Cer de noapte inspre Sud, iar sub Cer, jos pe asfalt vad un trafic intens de masini.
Masinile circulau cu farurile aprinse, asa cum este si firesc pe timp de noapte. 
Brusc,farurile masinilor se sting toate si totul este in bezna; soferii nu mai vedeau pe unde sa mearga.
În acest moment OZN -urile care zburau foarte aproape de sosea,isi aprind luminile lor multicolore si lumineaza indeaproape asfaltul.
Au venit in ajutorul soferilor si luminau asfaltul ca ziua,cu luminile de la OZN-uri. De la 2 metri deasupra masinilor luminau asfaltul.



Image result for OZN imaginiImage result for OZN imaginiImage result for OZN imaginiImage result for OZN imaginiImage result for OZN imaginiImage result for OZN imagini.

Erau OZN -uri multe,nenumarate care zburau la doar cativa metri de asfalt.
OZN-urile aveau mai multe forme distincte intre ele.
Erau si rotunde,erau si triunghiulare, dar si pătrate, aveau forma si cilindrica si orice forma cum nici nu putem gandi.
EXTRATERESTRII erau atat gri deschis inalti ca noi, dar si mai scunzi,erau si albi cu ochii negri si rotunzi si cu gura deschisa intunecata la interior.
Am mai vazut si Extraterestri albi cu ochii rotunzi si albastri, cu un firicel de lumina aurie in jurul lor.
Image result for extraterestri cu capul negruImage result for extraterestri cu capul negruImage result for extraterestri cu capul negruImage result for extraterestri cu capul negruImage result for extraterestri cu capul negruImage result for extraterestri cu capul negru
Pot spune ca erau vreo 5 -6 specii de Extraterestri printre OZN -urile lor.
Erau gri deschis cam de 1,20 m inaltime;erau gri mai inchis inalti ca noi; mai erau albi cu capul si cu ochii negri si luciosi rotunzi; iarasi ramanem tot la albi dar jucausi si cu ochii albastri indigo; mai erau gri inchis cu pielea creata pe chip, adica ,cu riduri adanci ; dar si argintii luciosi cu ochii negri si oblici.
Si daca as mai pune si pe cei negri cu capul rombic, ies mai multe specii. De acestia negri trebuie sa ne păzim; trebuie sa-i tinem la distanta,asa spunea un glas.
Prieteni dragi, OZN-urile si EXTRATERESTRII au existat dintotdeauna si nu sunt draci cum spun unii Preoti si multi alti oameni. Ei sunt Creatia DUHULUI SFANT si au rolul lor in UNIVERS, in viata noastra a pămantenilor. Dovezi avem si-n Sfintele Icoane cu Maica Domnului,si-n rastignirea Lui Iisus Hristos. Vedem acolo multe OZN -uri pictate inca din vremurile de demult.
Cine neaga existenta EXTRATERESTRILOR inseamna ca ,degeaba a trait pe Pămant;pentru că nu stie nimic inafara de ceea ce este in jurul lor si se vede cu ochiul liber.
Credeti oare,că DUMNEZEU a facut UNIVERSUL acesta infinit, doar ca sa fie locuita o singura Planeta,si anume Planeta Pămant ? 
Categoric nu !  Sunt si oameni fratilor care au in jur de 3 metri inaltime si traiesc pe o alta Planeta pe care eu am vazut-o. Sunt tot la fel pomi verzi,flori,ziduri prea multe acolo unde ei traiesc.
Iar un copilas de vreo trei -patru anisori cum avem noi, la ei le ajunge un pic mai sus de glezna copilasul lor,atat este de micut fata de inaltimea părintilor lor.
Sunt multe civilizatii in UNIVERS si numai cei "orbi",care pun accentul pe BIBLIE ca asa scrie acolo,nu vor sa accepte ADEVARUL adevarat.
BIBLIA fratilor,este ultramodificata si prost tradusa.
Asa precum o apă curata care curge de pe un munte,apoi iar la ses,apoi se varsa intr-o alta apă si tot sufera tot felul de transformari,incat ,nu mai este apa curata de pe munte, tot la fel si BIBLIA cu fiecare geneartie a fost modificata după oamenii vremurilor. Daca PREOTII timpului spuneau ceva credinciosilor,daca scriau ceea ce gandeau si ceea ce vedeau, atunci toate erau luate de bune,fara a mai da voie credinciosilor ca sa ma judece, ca sa se intrebe oare asa o fi?
Sa incerce acum in zilele noastre un PREOT ca sa spuna in gura mare ca a vazut OZN-uri si EXTRATERESTRI, si sa vezi cum zboara din preotie. Este normal sa-si apere functia si sa asculte de superiorii lor.  Tot se vorbeste de Sfintii Părinti; dar Sfintii Părinti au fost si ei tot oameni care, se adaptau vremurilor si graiau ceea ce sefii lor vor sa graiasca, ca si acum de altfel.
Oamenii trebuie sa stie fratilor faptul că, nu suntem singuri in UNIVERS; trebuie sa cunoasca ca BIBLIA nu este batuta in cuie si ca a suferit multe modificari, a fost rastignita de multe ori,precum IISUS HRISTOS in fiecare clipă de păcatele noastre.
Dar despre BIBLIE si despre multe alte TAINE,vom vorbi intr-un alt articol.
Pana atunci insa, sa fim pregatiti de intalnirea poporului roman cu Prietenii nostri Extraterestrii! Am spus Prieteni si nu dusmani ! 
                                 Cu dragoste ,Maria.

66 de comentarii:

  1. Posibil sa apara intr-un moment cand pamantul si locuitorii sai vor avea nevoie de ajutor. Este clar ca ei exista si ca au tehnologie, dar ce sa zici, ce mai putem zice decat FACA-SE VOIA TA DOAMNE !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmeaza sa aiba loc un eveniment cosmica casa numit EVENIMENTUL cand nu va functiona noci un aparat, curentul electric se va opri si multe alte fenomeno ce VOR avea loc. Atunci VOR appare ei ca o corta a binelui pentru ajutor. Sa speram ca casa va FI. Doamne

      Ștergere
  2. Universul e atit de mare cu miliarde si miliarde de sisteme solare si planete,trebue sa fie multe forme de viata,inclusiv unele pe care nu ni le putem inchipui.Cele sub forma umanoida sint ca si pe Pamint doar o mica parte.Dar ca de obicei omul se teme de tot ce nu cunoaste si nu vede.Asta e in firea omului dar si in modul in care este educat si informat.Papalitatea a aratat ca e in ultimul timp mai deschisa si a inceput sa admita exiztenta civilizatiilor extra-terestre,dar conducatorii oamenilor ascund si intentionat acest lucru pentru a profita de ignoranta semenilor lor dar si pentru tehnologiile extra-terestrilor.Dar asta cu negarea si minciuna lor nu merge la infinit,pentru ca ADEVARUL devine tot mai evident-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu neaga nimeni existenta ET,dar....sunt negri -Nu sunt fiinte de lumini aceste aratari care te infricoseaza numai cand le vezi.Fiintele de lumina :serafimii,heruvimii arhanghelii ingerii sunt minunati de frumosi.Dupa ce m-am rugat mai mult L-am rugat pe Domnul sa-mi spuna ce e cu a esti ET si raspunsul a fost scurt:satan se deghizeaza in ET si.....fura sufletele oamenilor iar despre D-na Maria am auzit urmatoarele cuvinte:"Ea canta la doua strune "Mai departe nu mai spun.Domnul sa lumineze pe toti cu lumina Adevarului si sa rusineze pe satana.Amin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si africanii sunt negri ! Sunt si ei Fiii Lui Dumnezeu !
      Fie tie după cuvantul tau ! DOAMNE AJUTA !

      Ștergere
    2. Instructiva postarea ta Maria, dar eu n-as fi scris "Cine neaga existenta EXTRATERESTRILOR inseamna ca ,degeaba a trait pe Pămant;pentru că nu stie nimic inafara de ceea ce este in jurul lor si se vede cu ochiul liber". Maria, stii foarte bine ca oamenii obisnuiti nu au acces la informatii concrete despre (si din) acest domeniu si nici nu au capacitati extrasenzoriale ca sa vada si sa auda informatii din lumea eterica (lumea care nu se vede cu ochiul liber). Incearca sa fii ca un dascal care cu rabdare si cu tenacitate ii invata oameni (pe cei ce nu stiu) sa accepte ca exista si lumea nevazuta, care se manifesta si pe care tu o vezi si o cunosti. Apoi, cu exemple concrete ai putea sa explici cum este viata pe alte planete si eventual sa recomanzi si unele carti ale unor autori cu capacitati extrasenzonriale care releva viata extraterestra si viata de pe alte planete. Mesajele cu extratrerestrii sunt din ce in ce mai des publicate aici pe blog si este confirmata si de alte surse de informatii. Daca extraterestrii sunt vazuti doar de catre oamenii cu capacitati extrasenzoriale, inseamna ca ei se manifesta doar in lumea nevazuta de catre oamenii normali. Vedem ca sunt si oameni cu educatie care posteaza aici pe blog care nu accepta existenta fiintelor din spatiul extraterestru si-i numesc draci sau in diferite feluri. Cand va veni momentul ca alti oameni din spatiul cosmic sa ajunga cu nave fizice pe planta noastra, pamantenii ar fi bine sa fie pregatiti pentru a colabora cu ei.

      Ștergere
    3. Angel, nu trebuie sa fim nici atat de profani incat daca zice cineva ceva despre Maria noi sa-i dam crezare lui si pe Maria sa o negam. Ce autoritate poate avea cineva care nu are capacitati deosebite ca Maria, sa se exprime despre ceva la care el nu are acces. Hai sa fim rationali, care sunt cele doua capete?. Daca tot acuzam, macar sa aratam fapte concrete (daca este posibil).

      Ștergere
    4. 0 39Mi-ati urat f. frumos si multumesc!Eu nu spun de la mine ci de la Dumnezeu si Fecioara Maria.ET sunt negrii in spirit nu la piele caci Domnul a venit pt toate rasele de oameni ca sa ma tuiasca.Trebuie sa fim cu totul de partea Luminii si sa nu ne lasam atrasi de capcanele intunecatilor.Eu va doresc tot binele si numai Lumina sufleteasca dar imi pastrez convingerile .Eu stiu bine ce se intampla acum;satana a cerut lui Dumnezeu sa-l lase si pe el sa conduca singur si sa amageasca lumea,o vreme , cu ingerii lui ,ca sa se faca cernerea.Mie mila de bietii oameni slabi in credinta sau atei si chiar cei mai credinciosi care au cazut in inselaciunea satanei caci s-au abatut de la dreapta credinta in Dumnezeu asa cum a descoperit-o Domnul Iisus apostolilor Sai si merg spre pieire.Singura Biserica mai salveaza dar si ea a slabit din cauza inmultirii nelegiuirilor si a lucrarii demonice dar mare pedeapsa vor lua dusmanii vicleni ai lui Dumnezeu care fura sufletele oamenilor.Insa diavolul nu stie un lucru ,si anume ca Domnul ii va rapi sufletele si lumina furata si o va da inapoi credinciosilor Sai iar pe el il va arunca in focul cel vesnic.Slava Inteĺepciunii Tale Doamne!Amin!
      I

      Ștergere
    5. Să ne spună și nouă Maria , pe

      care icoane sunt pictate OZN - e-uri , deoarece eu nu am văzut niciunde . Și este prima datd cand aud aceasta .....
      Presupunere ....
      A mai văzut cineva pictate OZN- uri pe icoane?? 😶😶😶😶😶

      Ștergere
    6. Angel, te intreb ce este CREDINTA ?...dar SMERENIA ?

      Ștergere
    7. Poate ii voi dezamagi pe foarte multi , dar cu aceasta ocazie poate ii si corectez !
      Corpuri Elevate si Supraelevate
      ………………………………………………………………….
      OPALIAN
      ZENTIC
      CHRISTIC
      TATAR
      ELA ANA MA
      ILU INU ELEVATA
      MELODIA ORINEA
      ELOCENTA SOLENANA
      MERANON RADIANTE
      SEMFANANA ERUDITE
      COLOREA SIGNATURA SOLES
      EVIDEMANA SANEGETA
      INFINITUM SSOLEAD LUMINARIA
      INIMANETIC
      ENOANIC
      PANAYANA
      RELONONA
      ADENOINAN
      FEDONOMAN
      ILUMINIA SOLIS
      KANENADIN
      KERINEANIC
      SENAFINIAN
      LUCENAROID
      QUANEMASIAN
      SOLINEUM SOLE
      VANEMANA ENAN
      ELOMANA ILEAN
      ELANOLA ALA
      SUMANENA SOLARIANA
      KUDAMARA
      ILUMINATA CORPOREA EREDIZARIA
      LUMINOSCENTE SEMFIROTICA ADONAI ELEVATA CONTEMPLASIONE MASTER SOLARIAN
      YAMANAIA SOLARIS CORPUS
      KAMANADAIA SOLIS
      ALEDONAIA ADON ADONENIN
      CORPUL SPERANTEI
      CORPUL de FLACARA AMORAREA
      KANOENIC
      KAMAYANA YANA
      BETANOIA
      SEFIROTIC
      DORADIC
      CORPUL PREASFINTEI CRUCI
      CORPUL de FLACARI ECKATIC
      CORPUL de FLACARI POLARIC
      CORPUL de FLACARI TRIADIC
      CORPUL PECETILOR DIVINE
      CORPUL ADAM KADMON
      CORPL DUHULUI SFANT
      CORPUL PREZENTEI DIVINE COPLESITOARE si
      DESAVARSIT MORTALE
      CORPUL JUSTITIEI DIVINE IMANENTE
      CORPUL LINISTII DIVINE DESAVARSITE
      CORPUL FRUMUSETII DIVINE DESAVARSITE
      CORPUL MUZICII DIVINE DESAVARSITE ,
      COPLESITOARE , si TULBURATOARE
      CORPUL ZAMBETULUI DIVIN DESAVARSIT si
      COPLESITOR
      CORPUL DIVIN GENESIS
      CORPUL PRIVIRII DIVINE DESAVARSITE
      CORPUL PUTERII DIVINE DESAVARSITE
      CORPUL GANDULUI DIVIN DESAVARSIT si NAUCITOR
      CORPUL CUVANTULUI DIVIN
      CORPUL PREASFANTULUI ACOPERAMANT al
      MAICII PREACURATE
      CORPUL PROTECTIEI DIVINE DESAVARSITE
      CORPUL SLAVEI DIVINE DESAVARSITE
      CORPUL FOCULUI DIVIN ETERN
      CORPUL GLORIEI INTREITE DIVINE DESAVARSITE a
      TRONULU ETERN al DUMNEZEIRII
      ………………………………………………………….
      ………………………………………………………….
      Acestea ELEVATE si SUPRAELEVATE sant CORPURI PURE DUMNEZEIESTI pe care orice fiinta si entitate e obligata sa le aibe pentru a se mantui !!!!!!!!!!!
      Macar 1 sau 2 de la categoria SUPERIOARE , iar daca poate sa aibe si 1 sau 2 de la ELEVATE este binecuvintat !
      DAR trebuie ca cel ce vrea sa se MANTUIASCA , sa nu aiba NICIUNUL din corpurile de la categoria INFERIOARE !!!!!
      Aceste informatii nu le puteti gasi pe planeta voastra niciunde , in formatul in care le primiti acum !
      Candva cu mii de ani telurici in urma aceste informatii existau ,,,,,, astazi insa sant ascunse , iar altele distruse , pierdute deliberat , pentru ca sa nu va MANTUITI niciunul ,,,,,, si sa fiti accesibili pentru manipulare !!!
      ……………………………………………..
      PACE si LUMINA

      Ștergere
    8. 22:43Nu mai impresionat deloc pt ca informatiile tale nu mantuiesc si il indeparteaza mai mult pe cel credincios de smerenie fata de Dumnezeu facandu-l pe cel slab in credinta si smerenie sa se creada un Dumnezeu .Aceasta stradanie a ta de a da cat mai multe informatii adevarate sau false nu-i este de niciun folos omului spre mantuire caci Domnul Insusi spune:"DE-ATI AVEA CUNOASTERE CAT SA CUPRINDA LUMEA TOATA ,DAR DE NU VA VETI CU NOASTE PE VOI INSIVA ,TOT DEGEABA"Este clar?Si faptul ca nu-l pomenesti pe Iisus ,Sf.Treime Maica Domnului si vorbesti in numele tau arata Clar a esti o/un slujitoare a diavolului caci acesta nu se supune Lui Iisus caci e f. mandru si cauta sa Fure Sufletele de la Dumnezeu prin invataturi perculoase .Atentie cei ce vreti sa va salvati !Domnul IISUS HRISTOS este Singurul Invatator si Mantuitor!Slava Sfintei Treimi in vecii vecilor!Amin!

      Ștergere
    9. Creierul uman este ca un computer ;TREBUIE sa-l programam sa lucreze in favoarea noastra ,pentru binele nostru personal si pentru binele umanitatii .
      Isus Crisos ,este modelul uman de urmat ,este Lumina lumii :nu trebuie sa traiasca nici un om in intuneric ,nici un om nu trebuie sa fie conectat la NIMIC .
      Cum poate un orb sa explice ce este Lumina ,daca nu a vazut-o niciodata ? Poate spune doar ca nu exista sau ca nu stie .
      Cum POATE un om sa explice Viata Vesnica ,daca nu este programat la ea si nu-L cunoaste pe Dumnezeu ?
      Spune ca nu exista sau ca nu stie .
      Subconstientul accepta orice program introdus de constient chiar daca este distructiv,negativ . . Problema este ca mentalul constient are optiuni de aceea trebuie sa alegem ,
      sa selectam programe benefice , pozitive stand atenti ,controland toate gandurile ; putem face totul pozitiv ,cu ajutorul Lui Dumnezeu .
      Gandurile distructive ,nocive ,trebuie eliminate inainte de a patrunde in subconstient .
      Cu Dumnezeu avem tot timpul o legatura inconstienta ,prin ganduri fulger ,impulsuri …
      De asemenea putem avea o legatura CONSTIENTA ,atunci cand incetinim procesul gandirii(MEDITATIA ) sI SUNTEM CONSTIENTI DE TOT CEEA CE GANDIM , SI PENTRU CINE GANDIM .
      Gandurile noastre pot fi si raspunsuri telepatice ,la gandurile altora .
      Cu Dumnezeu putem stabili o legatura constienta ,prin rugaciune .
      Putem sa stabilim si o legatura telepatica cu Dumnezeu si in aceasta situatie ( LEGATURA TELEPATICA )vom auzi si raspunsul Lui Dumnezeu .
      Eu pot sa realizez in orice moment o legatura telepatica ,cu Dumnezeu.
      Creierul uman este mult mai performant decat un computer ,poate fi programat la Viata Vesnica .
      Subconstientul poate primi acest program ,si-l va implini .
      Programati-va,scumpii mei prieteni , la Viata Vesnica ,la Dumnezeu ,si veti vedea mari schimbari .
      Stiu ca fiecare are teama de schimbare insa este o schimbare ,in Bine .
      Poate ca ati suferit mult in viata , pentru ca ati introdus un program gresit (v-ati sugestionat gresit )si subconstientul a acceptat programul.
      Nimeni nu poate hotari in locul dumneavoastra ,nici Dumnezeu .
      Dumnezeu nu va reseteaza programul .
      Legea actiunii si reactiunii este universala :gandul este actiunea iar reactiunea este raspunsul automat al subconstientului la acel gand .
      Resetati tot programul actual ,daca suferiti ,daca sunteti fara Lumina si introduceti un program care sa va conduca la Iisus ,in Imparatia Vesnica , si veti dobandi viata vesnica .
      Alegerea va apartine ,dragi prieteni !
      Dumnezeu raspunde tuturor celor ce-L cauta cu adevarat !
      Angel astept raspunsul ce este CREDINTA si SMERENIA...?!Si nu uita FURIA este otrava sangelui...Pace si Lumina

      Ștergere
    10. Dar tu te cunosti pe tine insati, Angel?

      Ștergere
    11. Anonim 22:43,
      De ce copii de pe lovendal?

      Ștergere
    12. Pace si Lumina,Marele Spirit sa fie cu tine! Cine i-a vorbit lui Rael?

      Ștergere
    13. 18:27, probabil ii este mai usor... Sau poate doreste sa para inteligent... Legea pedepseste "copy paste", fie ca e vorba de texte, fie ca e vorba de imagini.

      Ștergere
    14. Am publicat o serie de comenturi si la Lovendal (deh suntem din aceeasi locatie) care au atins niste puncte ultrasensibile, nu pot sa va spun mai mult, si eram sigur ca la un moment dat voi da de voi...cu manipularea si dezinformarea...In timp ce noi discutam asemenea subiecte „pe cale logica si obiectivand” pentru altii care „se identifica prin Credinta”, argumentatia poate fi perceputa ca „atac” direct ! Ceea ce multi omit e ca „Divinitatea nu are nevoie sa fie aparata” (asa cum spune si Iisus: „Adevarul se apara prin el insusi”) iar reactiile apar ca reflex de „autoaparare” a propriului sistem de valori! Din nou, a nu se omite ca „un sistem de valori adevarat si puternic nu trebuie „aparat” pentru ca nu are nevoie de asa ceva… acesta ramanad e afectat TOCMAI pentru ca exprima un adevar absolut pentru propria fiinta. Si iar „atentie”, nu e vorba de „convingeri” ci de „Adevar” care exista inafara sau impreuna/independent de convingeri…
      Tactul/diplomatia, e totusi necesara ca o forma de respect reciproc si IUBIRE… altfel va deveni „atac” si nu „conlucrare” la clarificarea unor opinii...Pace si Lumina !

      Ștergere
    15. 14:58Raspunsul meu te-ar ajuta sa te mantuiesti?Autocunoasterea si mantuirea este individuala si numai la Judecata vom afla raspunsul.

      Ștergere
    16. 22:37Nu ai aflat de la sursele tale(Lovendal,Rael etc.)?Totusi ,am sa-ti pun o singura intrebare care te va ajuta sa gasesti raspunsurile pe care mi le-ai cerut:"Sfintii parinti (unii analfabeti) cum au ajuns sa-l cunoasca pe Iisus si sa capete puteri supraomenesti?PS.In niciu caz prin informatiile pe care le-ai dat tu.Slava Intelepciunii Lui Dumnezeu!Amin!

      Ștergere
    17. Nu se citeste în stele ,se cunoaște sistemul care organizeaza totul ,doar că trebuie să fim sclipitori mental ,deci logici .Stiința Nemuririi nu tine nicicum de rataciri new age ,nu e un ghiveci cu cate un morcov din fiecare ,e Stiinta ,au la bază Tablele Mnesarhia ,Nivelanță,Tratare,Creștere,Conservare ,Diagnosticare,Destinogeție ,Ecologizarea ,Constantelor,Fizică Cuantică ,Chimie Cod Fonogenetic ,Matematică ,Runologie ,Semiografie,Hologramaje , și nu doar atât ,iar Biblia atenționează mereu : „Până când, proştilor, veţi iubi prostia?”(Pilde 1, 22) Până când, nebunilor, veţi iubi nebunia? Şi voi, neştiutorilor, până când veţi urî ştiinţa?
      23. Întoarceti-vă iarasi la mustrarea mea şi iată eu voi turna peste voi Duhul meu şi vă voi vesti cuvintele mele.(Pildele lui Solomon) ,Cuvântul ,energia,sunetul toate contin informatie ,dar aceasta e brută ,trebuie prelucrată în functie de Lege .Pace si Lumina !

      Ștergere
    18. 8:24Doamne ,pana cand vei rabda nebunia acestora?Unde si cand Iisus sau vreun sfant din VT Sau NT au vorbit de aceasta stiinta nebuneasca ca metoda a mantuirii?Cine se poate mantui fara Hristos ?Aud acum clar:"S-smintit satana!"Ce spun Fericirile lui Hristos:"Fericiti cei saraci cu duhul!....
      etc.Nu mi-ai raspuns la intrebare:"Cum s-au luminat si sfiintit miile de sfinti unii analfabeti daca nu au citit:Mnesarhia,Destinogentie cod Fonogenetic etc?Rad cu lacrimi de prostia ta si a celor care cred ca se mantuiesc prin aceste stiinteAceasta e una din cele mai "tari"si"convingatoare"arme ale satanei cu care crede ca ne-dat gata pe noi crestinii.Sincer nici nu as vrea sa-ti mai raspund la smintelile tale.Dar mai am o intrebare :De ce te straduiesti cu atata forta sa vii cu astfel de invataturii in mijlocul crestinilor ?Stiu vei primi o recompensa dar...la pedeapsa lui iisus te-ai gandit?Slava Sfintei Treimi in vecii vecilor!
      l

      Ștergere
    19. Angel Ingerule luminos...,te-am intrebat de 3 ori ce este CREDINTA si nu mi-ai raspuns, asa ca am sa imi exprim o opinie ce este: cred ca Dumnezeu a lasat legi mult mai complexe decat cele cu care ne-au obisnuit in decursul timpului diverse curente religioase. De ex. in ceea ce IISUS ne-a spus DIRECT as reaminti:
      – „Iubeste-ti aproapele CA PE TINE INSUTI!”. Orice ‘deviere +/- de la aceasta porunca e gresita.! Deci nu este cale adevarata dispretul fata de sine si nici macar neglijarea proprie, crezand ca astfel vei putea „ajuta si iubi ” mai bine pe altii. Evident, necunoscand cum sa te „iubesti pe tine si nevoile tale” nici pe altii nu ii vei putea iubi sau ajuta. Si mai daunatoare e „emfaza”, obsesia de sine insusi, in care in mod egoist nu iti urmaresti decat exclusiv „binele” propriu. (aici ar fi multe de spus despre ce este CU ADEVARAT „bine ” – dar pe scurt, tot ceea ce ne ajuta in „evolutia si cresterea” FIINTEI as numi bine), facand pentru asta rau celorlalti.
      – „Sacrificiul de sine” care e o masura extrema si contravine poruncii anterioare, este o alternativa de ultim resort, cand nu mai exista alte variante si atunci e preferabila, in locul altor variante cu mult mai rele! Sa nu uitam, ca nici Iisus nu si-a dorit soarta a suferi torturile si executia pe Cruce, dar dorind sa implineasca voia Tatalui Sau, a acceptat acest destin ( „Tata, daca poti indeparteaza cupa aceasta de la Mine, dar faca-se voia Ta si nu a Mea”) Cu atat mai putin ar fi dorit o astfel de soarta pentru cei ce il urmau ca discipoli! Evident, o cauza mare are nevoie de sacrificii, asa cum ele au si existat, dar nu „sacrificiul” este scopul iar acceptarea poate fi doar alternativa finala care se subordoneaza acestui scop deosebit,
      – Ceea ce Iisus a repetat de nenumarate ori au fost cuvinte precum:
      „Bucurati-va” – nu a spus niciodata „suferiti, chinuiti-va ca asta e calea”.
      „Fiti treji” adica nu stati cu mintea adormita, mai ales de vorbele celor care ar dori sa va moleseasca spiritul pentru a va lua apoi in stapanire,,,,
      „Respectati legile lui DUMNEZEU, dar nu le uitati nici pe cele omenesti” – aici e vorba cred de un context general de „legi omenesti”, cele care te pun in pericol prin nerespectarea lor, facand apoi sa devii o victima a unui sistem/aparat care te poate zdrobi… Deci fiecare isi poate face singur „calculele” cat si la ce ar putea renunta pentru a nu intra in conflict cu „legile omenesti” dar mai ales cat si la ce NU ar putea renunta, pentru a putea respecta „Legile Lui Dumnezeu” si cu mare atentie sa STIE „care sunt Legile Lui Dumnezeu”! Iar, un subiect foarte larg de dezbatut !
      – „Modestia” inteleasa gresit, negarea propriei fiinte,, poate fi la fel de rea ca si „mandria”! Singura cale corecta e ADEVARUL. Iisus a spus: „Eu sunt calea”. A fost Iisus modest? A fost Iisus trufas cand a afirmat despre Sine: „Sunt rege, sunt Fiul Omului”? A fost doar purul Adevar! De aceea e absolut imperioasa „cunoasterea de sine” (care nu se poate realiza fara si chiar este o forma a „iubirii de sine” in sensul poruncii 1 ) pentru a nu gresi…
      ……………………………………………..
      De acord: „Credinta in Dumnezeu” ar fi evitat multe din nenorocirile care se intampla azi pe Pamant! Dar… ‘ce este Credinta”? Evident, nu citirea de versete din „carti sfinte”, participarea la intruniri religioase, etc… (acestea fiind doar un context „favorizant” de nastere a unor afinitati religioase, dar nu credinta insasi!)
      Credinta este „A NU-L TRADA pe DUMNEZEU, a -i urma vointa”! (asa cum si Iisus spunea ca El nu gresete pentru ca nu face voia Sa ci pe a Tatalui Sau !) „Tradare” aici inseamna a „sluji raul” stiind ca acesta este rau, din dorinta de parvenire, sau a scapa dintr-o constrangere, delasare, sau orice alt motiv ! („Este scris: nimeni nu poate sluji la doi stapani, pentru ca il va trada pe unul din ei pentru a-l servi pe celalalt”)Pace si Lumina !

      Ștergere
    20. Atentie pentru cei care vor "sa se joace" cu "energia furiei"! Cine vrea acest lucru, atunci "sa se joace frumos"(in zicerea unor semeni de-ai nostri), sa-si asume si sper ca s-a inteles faptul ca Cunoasterea amplifica rezultatele actiunilor noastre.Pace tie...

      Ștergere
    21. 8:24Mai am ceva sa-ti spun,multi sfinti au avut puteri mari:au inviat morti(Isus Petru Mina Fanurie ec)au facut vindecari din boli grave,au alungat demoni,au inmultit hrana ,au oprit furtunile si ploaia,s-au teleportat,au vorbit in limbi straine fara sa le fi invatat inainte ,au mers pe ape etc.,etc. Si fara lauda multi prin Credinta au inceput sa capete astfel de puteri dumnezeesti fara sa aiba habar de stiinta de care vorbesti.Asa ca"inger imperial"e cazul sa te smeresti si sa vezi realitatea.De acum eu insami nu voi mai folosi pseudonimul Angel fiind profund dezamagita de cel ce s-a autointitulat "inger imperial"ce se afla in serviciul satanei.PS Dar niciodata furioasa ci mai degraba fericita de cate ori sunt luminata ce sa scriu.Slava Sfintei Treimi si lumina tuturor!Amin

      Ștergere
    22. 8:24Mai am ceva sa-ti spun,multi sfinti au avut puteri mari:au inviat morti(IIsus Petru Mina Fanurie ec)au facut vindecari din boli grave,au alungat demoni,au inmultit hrana ,au oprit




      furtunile si ploaia,s-au teleportat,au vorbit in limbi straine fara sa le fi invatat inainte ,au mers pe ape etc.,etc. Si fara lauda multi prin Credinta au inceput sa capete astfel de puteri dumnezeesti fara sa aiba habar de stiinta de care vorbesti.Asa ca"inger imperial"e cazul sa te smeresti si sa vezi realitatea.De acum eu insami nu voi mai folosi pseudonimul Angel fiind profund dezamagita de cel ce s-a autointitulat "inger imperial"ce se afla in serviciul satanei.PS Dar niciodata furioasa ci mai degraba fericita de cate ori sunt luminata ce sa scriu.Slava Sfintei Treimi si lumina tuturor!Amin

      Ștergere
    23. Dragii mei ,

      In primul rand trebuie precizat in ce consta „credinta”. Pentru multi ea se rezuma la intrebarea „Exista Dumnezeu? A fost/exisat Iisus Fiul Sau”? Daca raspunsul lor e „da”, gata, inseamna ca sunt „credinciosi”! Pentru si mai multi altii, „a se duce la biserica si a asculta o slujba religioasa” e maximul de „credinta” care cred ei ca „li se cere” si pe care trebuie sa o dea ! CREDINTA e cu totul altceva si mult mai mult decat mai sus…. Nu e nici destul „a fi fidel” lui Dumnezeu ! Amintiti-va ce a spus Iisus: „Eu nu am pacat pentru ca nu fac voia Mea, ci voia Tatalui care m-a trimis”… Deci in momentul in care nu voia ta mai decide, ci voia ta si a lui Dumnezeu sunt una, aliniate, atunci „tu nu mai esti tu” si nu mai ai cum sa gresesti in vreun fel ! ASTA e CREDINTA. A avea „incredere” sa te lasi pe mana lui Dumnezeu, sa-ti preia El carma corabiei, sa te duca El prin viata… Aici nu e vorba de a fi bun sau slab, ci de a pastra cat mai perfecta legatura ta cu Dumnezeu, nemaipunand vointa ta sa faca „asa sau asa” ci fiind un martor observator al calatoriei!
      Multi se tem sa lase carma vietii din maini, daca patesc nu stiu ce? Deci aceia „cred” ca Dumnezeu e un carmaci nepriceput? Asta le e „credinta”. Altii, nu stiu cum „sa auda” care e vointa lui Dumnezeu… Au incercat sa roage, sincer, nu unei „entitati din carti”, ci unei Fiinte vii, cu-adevarat vie, cea mai vie posibila, si nu le-a „raspuns” nimeni? Inseamna ca „nu s-au rugat sincer lui Dumnezeu, ci „au vrut doar sa afle daca Dumnezeu exista”, adica „sa-L ispiteasca cumva”! Asta le-a fost credinta. Intrebarea „va dainui credinta noastra” e… fara sens. Pentru cei ce sunt deja „in mana Lui” nu mai exista cadere sau intoarcere inapoi! Pentru ceilati care doar isi imagineaza ca „au credinta” raspunsul e ca „va dainui confuzia” lor pana se dezmeticesc…Pace si Lumina ! AMIN !

      Ștergere
    24. 21:05Ti-am raspuns la intrebarea pusa de 2 ori.Observ ca ti-ai schimbat stilul ,e de bine ,dar persevereaza pe aceasta directie ,batatorindu-ti propiul drum nu pe al altora,deja batatorit!Slava Intelepciunii lui Dumnezeu!Amin!

      Ștergere
    25. IISUS a venit pentru „A LASA CALEA SPRE MANTUIRE” (Eu sunt Calea) nu pentru a se urca pe Cruce! „Doamne, daca poti ia cupa acesta de la Mine, dar faca-se Voia Ta”… nu ati inteles nimic? Asta NU e parte din Cale, iar ceea ce s-a intamplat atunci si mai ales DE CE nu e de discutat acum si aici. Daca „crucificarea” nu ar fi existat, Calea tot ar fi ramas. Iar despre Inviere, dupa ce Lazar a fost inviat si fata sutasului roman inviata, nu v-a fost deajuns necredinciosilor sa intelegeti si sa credeti, va trebuia si mai mult sange, si mai multe dovezi? Va trebuia „crucificarea insusi a Fiului” ca sa ajungeti sa credeti?!

      ––
      Nu mai dau alte raspunsuri, E treaba voastra nu a mea sa le aflati.Pace si Lumina cu Post usor si folositor !

      Ștergere
    26. Am simtit foarte puternic energia de la DUMNEZEU TATAL CERESC, insa ce mi s-a parut deosebit este ca am simtit sa adaug la ultima afirmatie care avea ca subiect inima si o parte despre iertare "Iert si eliberez intreaga lume, iar intreaga lume ma iarta si ma elibereaza pe mine. Sunt complet vindecat/a." Nici nu ma gandisem la asa ceva si am adaugat aceasta parte in timpul transmisiunii...
      Eu am testat lucrul cu afirmatiile si le cunosc eficienta.
      Redau un citat din Evanghelia lui Ioan.
      "1. La început era Cuvântul şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era Cuvântul.
      2. Acesta era întru început la Dumnezeu.
      3. Toate prin El s-au făcut; şi fără El nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut.
      4. Întru El era viaţă şi viaţa era Lumina oamenilor.
      5. Şi lumina luminează în întuneric şi întunericul nu a cuprins-o."
      Cred ca acest citat spune mai multe decat as putea explica eu in limba voastra.
      Pentru manifestarea armonioasa a realitatii e necesar sa stapanim cuvintele (atat cele vorbite, cat si cele gandite).A M I N !

      Ștergere
    27. 22:57 ,23:08Foarte frumos!Dar, multa vorba si putina tacere .Asadar,propun mai multa traire si linistire sufleteasca si mai putine comentarii pe taramul acestui inamic si "hot de suflet"(de data asta -calculatorul -pt ca spiritele si-au
      mai revenit si ma bucur si sa fiu iertata daca am fost prea "razboinica"dar pt adevar imbrac toate armurile)Dumnezeu sa ne ierte!Amin!

      Ștergere
  4. Daca sint uriti pentru noi,nu inseamna ca sint si rai!Noi cum sintem vazuti de ei,noi nu sintem uriti in ochii lor!?Inca sintem si rai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria,ieri, din autobuzul 336,in zona Eroilor(Bucuresti),(in timp ce asteptam la semafor sa se faca verde)printre pietonii ce traversau am vazut si un om micut,fara par,gatul subtire si lung in comparatie cu restul corpului,cu urechi deosebit de mici,cu ochii mari si piele foarte deschisa la culoare,alba.Prima data m-am gandit ca este ars,dar nu,ca nu avea cicatrici pe el.Ceea ce este si mai ciudat,ca spre deosebire de ceilalti oameni care traversau,era foarte subtire imbracat(o pereche de pantaloni si o bluza,plover)si a fost foarte frig afara.Avea si mersul cam ciudat.Deci, cred ca extraterestrii sunt chiar printre noi,dar suntem prea prinsi de grijile de zi cu zi si cu greu reusim sa vedem cu cine ne intalnim pe strada.
    Cu respect,Amalia Elena.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 9.54 Si nu au sarit pe el cei patru controlori colorati cu chitantele in mana sa-l controleze la bilet?

      Ștergere
    2. Deci bucurestenilor,uitati-va atent pe langa cine treceti si in caz de ceva dubios intrati in vorba cu suspectul si vedeti ce se intampla! Si daca mai apucati,reveniti aici cu detalii sa aflam si noi.

      Ștergere
  6. D_na Maria, va citez,, cine neaga existenta extratereștrilor, înseamnă că degeaba a trăit pe Pământ''. Cum puteți sa vorbiți asa?. Asta este important? Sa credem în creaturile acelea urate? Am mai spus și repet, chiar dacă Dumnezeu i_a creeat, ei nu ne ajuta pe noi oamenii l_a mântuirea noastră. Cred ca scopul nostru pe pământ este mântuirea și nicidecum creaturile acelea.. Și mai cred ca nu trăiesc degeaba pe pământ, scopul meu este Mântuirea și ma încred numai Dumnezeu și Fiul Lui Iisus Hristos. DUMNEZEU SA VA LUMINEZE!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai daca erau BUNI , nu mai intrerupeau curentul farurilor masinilor , astfel punand-ui in pericol de accidentare , tamponare , sau chiar morti si raniti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cam ala arata
    http://www.lovendal.ro/wp52/faceti-cunostinta-cu-extraterestrii-essassani-ei-traiesc-pe-o-planeta-verde-minunata-care-se-afla-la-500-de-ani-lumina-distanta-fata-de-pamant-acolo-totul-e-gratuit/

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu va inteleg ca le sunteti datoare pt darul viziunii , si trebuie sa-i promovati , dar nu putem sa-i luam de buni , nu le stim intentiile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Africanii,musulmanii,asiaticii, extraterestri, nu sunt fiii Lui DUMNEZEU.Numai un sfert din populatia planetei sunt copiii Lui DUMNEZEU si aceia sunt crestinii.Acesti 75% din planeta,sunt facuti dupa caderea din Rai, de copiii Lui DUMNEZEU, vrand si ei sa creeze. Asa au facut niste creatii imperfecte, neavand structurile energetice ca ale OM-ului. Acest lucru il vede prin clarvedere directa, foarte putini Oameni.In Biblie scrie despre acest lucru de multe ori. Si Mantuitorul IISUS HRISTOS vorbeste despre asta:
    14.Eu sunt păstorul cel bun şi cunosc pe ale Mele şi ale Mele Mă cunosc pe Mine.
    15.Precum Mă cunoaşte Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl. Şi sufletul Îmi pun pentru oi.
    16.Am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc şi vor auzi glasul Meu şi va fi o turmă şi un păstor. (Ioan 10-14,15,16)
    Si aici vorbeste:
    26.Dar voi nu credeţi, pentru că nu sunteţi dintre oile Mele.
    27.Oile Mele ascultă de glasul Meu şi Eu le cunosc pe ele, şi ele vin după Mine.
    28.Şi Eu le dau viaţă veşnică şi nu vor pieri în veac şi din mâna Mea nimeni nu le va răpi.(Ioan 10-26,27,28).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce te referi cand spui creatii imperfecte:la ET sau la africani? Printre africani exista multi crestini si pentru aia tot negrii raman.Si atunci,vrei sa spui ca nu ar apartine oilor lui Isus?

      Ștergere
    2. Anonim 17:39 - citeste cartile clarvazatorului Nicolae Eugen
      Gasca si vei afla.
      http://edituraalaya.com/carti/

      Ștergere
  11. Omul este facut dupa chipul si asemănarea lui Dumnezeu, acești extratereștri dupa care chip ai fost Creați?
    Dupa chipul lui Satan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 12:56Asa este Anka!Cine are duhul lui Dumnezeu stie sa deosebeasca adevarul de minciuna.Doamne lumineaza sufletele oamenilor ca sa
      nu mai fie inselate de cel rau.Amin!

      Ștergere
    2. Da, Anka, adevarat! Bravo! 👏👏👏👏

      Ștergere
  12. Sincer când văd fotografii cu extratereștrii mă cuprinde o teama ,nu_mi place ce vad dar când văd o icoana cu Maica Domnului sau cu Iisus sau cu Tatăl Ceresc mă umplu de liniște și pace ,bucurie.Asa vad eu lucrurile ce nu e de la Dzeu e de la celălalt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,dar ce bine e de ei! N-au par si de aici deduc,ca nici nu transpira!Eu trebuie sa fac dus cel putin o data pe zi! Avantaj ei!

      Ștergere
  13. Hei , 12;02 , copiii lui DUMNEZEU , sunt toti de pe pamant , pe toti i-I asteapta la mantuire , nu numai pe crestini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 15:51 - citeste cartile clarvazatorului Nicolae Eugen
      Gasca si vei afla.
      http://edituraalaya.com/carti/

      Ștergere
  14. Un străin călătorea prin Rusia.
    O femeie l-a întrebat: „Eşti credincios?“
    Străinul a răspuns că este.
    Dar ea a continuat: „Eşti credincios fiindcă eşti slab.
    Cauţi la Dumnezeu mângâiere.
    Vrei să te ţină cineva de mână?“ Şi a întins braţul spre străin ca să-i arate ce vrea să spună.
    Dar străinul i-a zis:
    „Mă tem că greşeşti. Nu caut mângâiere la Dumnezeu, ci putere. Nu vreau ca Dumnezeu să mă ţină de mână; vreau să-mi întărească braţul ca să pot da o mână de ajutor altora.
    Nu vreau să-mi şteargă lacrimile; vreau să-mi dea o batistă cu care să pot şterge ochii plânşi ai altora“.

    Când Sfântul Apostol Pavel se sprijinea pe Hristos în slăbiciunea lui, nu o făcea ca să afle mângâiere, ci ca să fie în stare să meargă la ceilalţi cu vestea cea bună a puterii lui Dumnezeu oferită ajutor în slăbiciunea noastră.

    Cineva l-a întrebat pe Cuviosul Francisc de Assisi cum de putea face atâtea lucruri minunate.
    El a răspuns: „Cred că Domnul s-a uitat din cer şi a zis: «Unde să-l găsesc pe cel mai slab şi mai mărunt om de pe pământ?» Apoi m-a văzut pe mine şi a zis: «L-am găsit. O să lucrez prin el, iar el nu o să se mândrească.
    O să vadă că nu fac decât să Mă folosesc de el din pricina neînsemnătăţii lui»“.

    s.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Crede ca umilinta manifestata in acest fel este placuta lui Dumnezeu.Doamne Dumnezeule FIE ca bratul tau puternic sa lucreze prin mine IAR EU sa fiù vrednica pentru acest lucru! Amin

      Ștergere
    2. Aici, la aceasta postare nu este de raspuns ci este de invatat. Foarte frumoasa postare. Iti pune lumina lui Dumnezeu direct in suflet.

      Ștergere
    3. 18.38 si 19.43 Pentru voi si pentru cei ca voi :

      În 1543, Copernicus a afirmat că soarele, nu pământul, este centrul sistemului solar.
      Aceasta a fost cu adevărat o descoperire importantă, dar faptul că pământul nu este centrul universului a fost un adevăr descoperit de multă vreme – încă de la creație.

      Alți oameni au afirmat că pământul este rotund și nu plat.
      Nu cu mult timp în urmă erai în pericol să-ți pierzi viața pentru astfel de adevăruri.
      Sau care dintre bunicii noștri credeau că nepoții lor vor merge cu un mobil mic în buzunar și vor putea vorbi cu oricine de pe glob? Tehnologia este simplă după ce este descoperită.

      Legile naturii au fost mereu, chiar dacă omul nu le-a cunoscut și o mare parte încă nu le cunoaște.
      Aceasta în ciuda faptului că legile naturii funcționează 100% corect din punct de vedere matematic, pentru toți oamenii, în orice situație și așa a fost de-a lungul tuturor timpurilor.


      Hai să enumerăm câteva dintre aceste legi incredibile ale vieții:Legile naturii își au corespondentul în „Legile Duhului Vieții” – legile naturale spirituale.

      Aceste tipuri de legi sunt ca două fețe al unei monezi și nu se pot separa, la fel cum nu poți separa cele două fețe ale unei monezi. Interesul oamenilor pentru a descoperi legile naturii a crescut enorm deoarece acestea, fără îndoială, dau nădejde pentru un viitor mai bun și mai bogat. Din păcate se vede că interesul pentru Legile Duhului Vieții scade corespunzător.

      – Cel ce binecuvintează, va fi fericit (Prov. 11:25).
      – Cereți și vi se va da (Mat. 7:7).
      – Dați și vi se va da! (Luca 6:38).
      Și să nu o uităm pe cea mai importantă dintre toate:
      – Cine se înalţă va fi smerit şi cine se smereşte va fi înălţat. (Luca 14:11).
      Fiecare dintre noi trebuie să facem precum Corpenicus, să susținem că aceste legi sunt dumnezeiesc adevărate! Noi trebuie să ajungem la credința că acesta este adevărul, întotdeauna, în toate situațiile, pentru toți oamenii, în toate timpurile.


      De ce așa puțină înaintare și dezvoltare, de ce atât de puțină bucurie și părtășie sau de ce atât de puțină descoperire a Duhului?
      Răspunsul este evident: noi nu am ajuns la credință! Noi încă credem că „pământul este plat” și că „eu sunt centrul universului”.Nu este nevoie ca Dumnezeu să acționeze special pentru a face ca cele naturale ale Lui să funcționeze. La fel cum Dumnezeu nu trebuie să acționeze ca făgăduințele Lui să se aplice atunci când eu am îndeplinit cerințele. Dumnezeu nu face diferență între oameni; El lasă foarte simplu ca legile Lui naturale să funcționeze. Vezi Rom. 2:11-16. Totuși, Dumnezeu acționează destul de des atât în natură, cât și în viețile noastre. Creatorul este peste creație, dar Dumnezeu nu acționează împotriva legilor vieții, ci în pact și legământ cu propria Lui creație.

      Poate că e timpul să ne interesăm de „știință duhovnicească”?

      Ștergere
  15. Referitor la expresia ,,Dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu" chiar credeti ca se refera la corpul material al omului ? Cine afirma ca extraterestrii sint dupa chipul lui Satan cred ca l-a vazut si pe el si pe extraterestrii. Va ganditi ca s-ar putea ca oamenii sa ajunga candva peste cativa zeci de ani pe o planeta unde se afla entitati (locuitorii acelei planete) si acestia sa spuna despre oameni ca sint Draci, diavoli sau mai stiu eu cum.Cu ceva ani in urma a fost o emisiune in care se arata ca un om (pamantean)imbracat in scafandru explora un lac in padurea amazoniana si la un moment dat iese la suprafata si da peste membrii unui trib neevoluat si acestia se sperie de acea aparitie imbracat in costum galben ( scafandrul).Ce credeti ca au considerat locuitorii tribului? A iesit Diavolul din apa cu toate ca de fapt era un om dupa asemanarea si chipul lui Dumnezeu.De aici reiese faptul ca depinde cine se exprima, ce pentru unii este omul lui Dumnezeu ,pentru altii este creatia Diavolului.Si sa va ganditi cei care va dati cu parerea ca sant oameni care sant al Diavolului(prin comportamentul lor) mai mult sau mai putin si la un moment dat se transforma in omul lui Dumnezeu ( exemplul talharului de pe cruce).Nu a trebuit sa-si schimbe infatisarea exterioara ci cea interioara asa ca nu dupa infatisarea exterioara omul este creatia divina ci dupa infatisarea interioara. Nu uitati ca si Anticristul, diavolul , satana sau cum ai spuneti a fost tot(inger frumos )in cer numai ca a vrut sa ia locul lui Dumnezeu si a fost decazut, de aici rezulta ca ET ar trebui sa semene cu anticristul? Va rog sa ma scuzati daca nu santeti de acord cu mine dar aceasta este parerea mea.Multa sanatate D-na Maria.

    RăspundețiȘtergere
  16. DOAMNA MARIA CATI OAMENI MINUNATI ATI REUSIT SA UNITI AICI PE BLOGUL DUMNEAVOASTRA !

    RăspundețiȘtergere
  17. Dezbaterile pe tema extraterestrilor sunt deosebit de interesante, dar se fac si confuzii foarte mari.
    In primul rand ar trebui spus ca tot ceea ce nu este terestru se incadreaza la aceasta categorie, inclusiv ingerii.
    Apoi despre rasele de extraterestri si diversele stadii de evolutie putem spune despre cei care deja ne viziteaza cel putin ca sunt mai avansati tehnologic.
    Puteti fi siguri ca nu toate rasele de extraterestri vin aici dezinteresat sau cu intentii bune.
    Pe de alta parte puteti fi siguri ca pamantul a fost intotdeauna protejat de mai multe rase extrem de evoluate spiritual care actioneaza in deplina armonie cu legea divina.
    Va fi dificil sa va intelegeti asupra acestui subiect deoarece in functie de ce alegeti in mod curent in viata de zi cu zi dovediti afinitati cu unii sau cu altii.
    Pot sa va spun ca marturiile Mariei anunta ca acesti extraterestri deja si-au ocupat pozitiile pentru marea confruntare ce va urma.
    Deocamdata cei care sunt parintii civilizatiei de pe Terra si-au plasat doar dispozitive automate de monitorizare si nu se vor implica decat la final.
    Asa ca oamenii, adica noi prin actiunile si afinitatile noastre vom fi cei care ne vom decide singuri soarta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine sint parintii civilizatiei de pe Terra,cei descrisi in cartea Design inteligent?

      Ștergere
    2. Nu stiam de aceasta carte. Am inceput sa o citesc. La prima vedere cred ca este fictiune, dar ramane de vazut, poate chiar mai grav este manipulare si impostura. Mi-a atras atentia faptul ca cei care pretindeau a fi arhitectii vietii pe Terra nu isi dezvaluie in mod clar originea. Parintii civilizatiei de pe Terra au lasat foarte multe indicii. In geneza fii lui Dumnezeu se impreunau cu ficele oamenilor. Nu stiu daca se vorbeste despre asta in carte dar va spun sigur ca uriasii care erau progeniturile lor nu aveau nimic de a face cu niste mici omuleti verzi.

      Ștergere
    3. Se vorbeste despre copiii ET cu pamintencele,dar nu ei erau uriasii. Parerea mea e ca uriasii erau roboti biologici,bodyguards pt ET. Copii ET cu femeile de aici sint oameni normali,au format poporul evreu

      Ștergere
  18. An 21;40 , daca mas lua dupa judecata clarvazatorilor , atunci ar trebuii sa nu mai cred in Cuvantul Domnului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 08:56, bravoooo! Jos palaria in fata ta! 👏👏👏👏

      Ștergere
  19. Cuvintul Domnului,cum a fost scris?

    RăspundețiȘtergere
  20. 22,25 Se spune ca ar exista o politie a acestei parti de galaxie cu OZN-uri din Sirius si Pleiade cu misiunea de a mentine ordinea iar omul e pe cale sa distruga Pamintul,doar atunci ar intervenii si ar urma probabil o mare reforma a pamintenilor dar facuta de cei de sus.Este ideia din cartea;' Matei vorbeste-mi despre Rai'aparuta de curind si in Romania-craciun

    RăspundețiȘtergere
  21. As vrea un extraterestru să mă ajute.

    RăspundețiȘtergere
  22. Doamna Maria mai precis când vin OZN-urile in ce data?

    RăspundețiȘtergere
  23. Doamna Maria știți cu exactitate când vor veni acești extraterestri

    RăspundețiȘtergere