marți, 13 februarie 2018

TRAGEDIE CUMPLITA LA TULCEA ? TREI COPILASI SI MAMA LOR SE VOR ÎNECA IN APA MÂLOASA !


                                      13  Februarie 2018,ora 6,56 dimineata !

                                          Dragii mei,

În aceasta dimineata dragilor ,aud glas care spunea ceva despre o posibila cumplita tragedie.
O familie intreaga va fi in pericol.

                                         
Image result for APA MALOASA TULCEA.

Un glas spunea asa,dragii mei:

             " În Tulcea s-au înecat trei minori, în Apa mâloasa si mama lor !
Bărbatul a scăpat. 
Oamenii au anunţat Autoritatile judetului Tulcea,sa-i scoata pe cei trei minori care nu au avut nicio şansă! 

Image result for APA MALOASA TULCEA.

Dragii mei,de aveti o familie compusa din trei copilasi,aveti mare grija pe unde mergeti cu ei si ce veti face acolo unde veti merge.
Supravegheati-va copilasii si nu-i lasati de capul lor.
Daca plecati cu masina sau cu barca la plimbare intreaga familie,aveti mare grija. Nu va aventurati la plimbarile pe apa,sau nu conduceti cu viteza mare,pentru a evita o cumplita tragedie.
Este foarte posibil dragii mei,ca sa aiba loc si grave INUNDATII in Tulcea !
Obligatia mea sufleteasca, obligatia mea in Faţa Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului , este aceea de a scrie toate cate mi se arata,toate cate mi se graieste de la DUHUL CEL PREA SFANT. 
DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa va binecuvinteze cu mila si cu dragostea Sa ! 
                                     Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Inundatii si ploi de primavara

    RăspundețiȘtergere
  2. lumea sa schimbat stau totă ziua cu ochii la telefonul mobil,de la adulți la copii, asta nu-i un lucru bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este cum spuneti,ies copii de la scoala ,din clasele primare, cu ochii in telefon,si apoi se intimpla nenorocirea!Eu nici ceas de mina n-am avut pe vremea aceea,nu telefoane-de si tablete!

      Ștergere
  3. sunt curios cati din postacii de aici ar rezista sa primeasca noaptea astfel de mesaje

    RăspundețiȘtergere
  4. Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa îi ocrotească!

    RăspundețiȘtergere
  5. In tulcea a fost ani de zile un alt primar hot si penal , nu a facut nimic pentru oras , la cea mai mica ploaie de vara tot orasul e infundat la canalizari , apa intra in case si in masini .

    RăspundețiȘtergere
  6. Înfiorător! Sa ne fereasca BUNUL DUMNEZEU SI MĂICUȚA CEA SFÂNTA de tot ce este rău!
    Multă sănătate, doamna Maria
    Cu drag, din drag, va imbratisez! L.N.

    RăspundețiȘtergere