vineri, 23 februarie 2018

ROMÂNIA DUHULUI SFANT !!! ROMÂNIA NOUL IERUSALIM !



Image result for ROMANIA STEAG


                                              23 Februarie 2018,ora 21,17 !

                                              Dragii mei,

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog  aud glas care spune ceva minunat despre Romania Duhului Sfant.
Glasul spunea asa:

              "România Duhului Sfânt !
          Sa ne rugam noi păcatosii ,Domnului Iisus Hristos si Maicii Domnului !"

                    Image result for ROMANIA STEAG

Prieteni dragi, sa nu va indoiti niciodata,nici macar in gandul vostru de faptul că,ROMÂNIA este a DUHULUI SFANT si va fi VIITORUL al DOILEA NOU IERUSALIM ! 
Cartea ROMANIA  VIITORUL al DOILEA IERUSALIM care va apărea intre SFINTELE PASTI si INALTAREA DOMNULUI ,va aduce DOVEZI graitoare in acest sens.
Sa ne rugam fratilor ,sa ne rugam Mult Prea Milostivului Dumnezeu si Maicii Prea Curatei Fecioare Maria,ca sa ne daruiasca sanatate, sa ne intareasca in Credinta si sa ne ierte pentru toate câte am gresit cu voie sau fara voie,si astfel ,sa ne mantuim Sufletul.
                                   Cu dragoste,Maria.


P.S.
                              Prieteni dragi,

Primesc de la voi intrebari cu privire la aparitia viitoarelor doua volume ale CARTII ADEVARUL DUHULUI SFANT.
Pot sa va asigur dragii mei, că materialul CARTILOR : ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM, dar si VIATA EXTRATERESTRA ,se afla la EDITURA KITCOM care lucreaza la tot ce presupune editarea unei CARTI de la A la Z.
În aceasta perioda ,EDITURA KITCOM este mai solicitata,dar m-a asigurat ca vom face lansarea CARTILOR - ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM dar si VIATA EXTRATERESTRA, între SFINTELE PASTI si INALTAREA DOMNULUI.
Şi chiar m-am gandit ca este minunat,deoarece ,este o perioada frumoasa de Aprilie -Mai, si-avem ocazia ca sa ciocnim si-un Ou rosu ,si sa ne spunem cu drag si cu sufletul plin de Iubire sfanta: HRISTOS  A  INVIAT !

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) sunt deja la EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea..

Fotografia postată de George Tulea.i place · Comentează


George Tulea a adăugat 31 de fotografii şi 8 clipuri video în albumul Cartea "ADEVĂRUL DUHULUI SFÂNT" - MARIA GHIORGHIU, Editura KITCOM.
Septembrie 2016 - Imagini din timpul tipăririi cărții ADEVĂRUL DUHULUI SFÂNT
Fara voi Prieteni dragi si iubitori de Dumnezeu , acest lucru

 nu ar fi fost posibil .

Vă asigur Prieteni dragi că ,BUNUL DUMNEZEU si

 MAICUTA DOMNULUI vad bunatatea inimii voastre, si 

va vor rasplati cu Dragoste si cu Mila ,atât vouă cât si 

celor dragi sufletului vostru. 

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa, unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Nou Ierusalim,

 precum si Viaţa  Extraterestră  ,vor apărea atunci 

când EDITURA  KITCOM ma va anunţa ca sunt editate 

,deoarece ,sunt mai aglomerati in aceasta perioada si trebuie

 sa ne asteptam randul.

 Cu mare bucurie în inima si-n suflet ,va marturisesc că, 

vom face o a doua LANSARE tot in BUCURESTI, si tot

 la LIBRARIA  MIHAIL  SADOVEANU, acolo unde

 am lansat si primul volum al ADEVARULUI  DUHULUI 

 SFANT , in octombrie anul 2016,,si care volum ,

costa doar 28 de lei si-l puteti comanda la 

telefon 0747226236, si-l veti primi cu o dedicatie de suflet.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume,  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...


CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...


                                        Cu dragoste,Maria.






9 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=gGgjRv3miSE

    RăspundețiȘtergere
  2. DOAMNE BUN SI MILOSTIV ESTE DOMNUL CU POPORUL NOSTRU ROMAN.
    DOAMNE AJUTA!
    Doamna Maria cu mult drag si multa sanatate la toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu ne poate ajuta,dar nu poate lupta in locul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  4. God bless Ristea elisa Andreea.amin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara,am vazut intamplator emisiunea cu dvs.si am intrat pe net unde am citit cate ceva,pt. multumirea mea sufletesca as dori sa-mi spuneti daca incendiul din 2015 la tg.ocna jud bacau unde au ars 14 bovine,17 porcine mici ,2 cai,pasari,atelier de tamplarie ,geamuri de la casa si usi doverse as dori da va ganditi la asta si poate Bunul D_zeu va arata daca ne_a dat foc o femeie,va spun asta pt.ca politia imi spune ca da dar eu si judecatorii care de multe ori sunt incorepti nu credem, sper pt. multumirea mea sufletesca ca_mi puteti cat de tarziu da o explicatie motivanta a evenimentului,saru' mana,sanatate si sa fiti in continuare vorbitorul lui D_zeu si tare as dori sa vorbesc si eu cu dvs dati-mi un bip si va sun imediat am nr.0749060268 ma numesc elena, va pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi este greu sa cred ca exista o Romanie a Duhului Sfant cu 20 milioane de avorturi ! Suntem o Romanie a pruncuciderilor !

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Maria, o crestina -asa cum inteleg ca sunteti dvs- nu are cum sa creada in extraterestri si OZN-uri.
    Un preot ati intrebat despre astea? Mia multi preoti ati intrebat? Vad ca il cititi pe parintele Cleopa. Credeti ca el ar fi fost de acord?
    Din cate carti am citit eu despre sfintii parinti, toti erau de parere ca aceste OZN-uri si extraterestri sunt de fapt ... ala rau, nu-i zic numele.
    Mi-e greu sa va cred. Mai bine zis, nu va cred. Nu ca nu ar fi adevarate previziunile dvs. Dar sursa lor nu e buna.
    V-ati intrebat vreodata cine va vorbeste???
    Amestecati credinta cu ezoterisme. E a doua oara cand v-am vazut la tv si am intrat apoi pe pagina dvs.
    Intr-adevar sunt interesante previziunile dvs si unele par a se adeveri, dar ... nu toate is de la Dumnezeu, ne invata sfintii parinti.
    Nu indraznesc sa va intreb daca sunteti sigura ca faceti bine popularizand aceste previziuni. In fond fieacre raspunde de faptele lui, pana la urma. La fel cum fiecare trebuie sa aiba discernamant si sa judece cu capul lui.
    Marturisesc ca v-am simpatizat cand v-am vazut la tv.
    Doar ca nu poat accepta amestecul dintre credinta si alte cele. Am o experienta aproximativ de acest fel si stiu ca nu a fost buna, stiu sigur. Nu-l amestecati pe Dumnezeu cu cele rele si inselatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22:44, asa este. De cate ori am spus si noi acest lucru, dar in zadar.

      Ștergere
  8. pt CLEOPA IN SCRIERILE SALE VORBESTE ESPRE O INTALNIRE CU UN OZN si a fost uimit de ce i s-a intamplat-oricum nu a considerat c-a fost de bun augur

    RăspundețiȘtergere