marți, 6 februarie 2018

14 SEPTEMBRIE ! 14 SEPTEMBRIE !


                                          5  Februarie 2018,ora 6,22 !

                                            Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata, treaza fiind,vad stand cu ochii inchisi,vad cateva randuri scrise ca intr-un link,randuri din care iesea numele meu si adresa blogului,apoi, un titlu  si o zi anume.
Daca numele meu mi s-a ingaduit sa-l citesc ,dar si ziua si luna, titlul la ceea ce era in acel link,nu mi s-a ingaduit de Bunul Dumnezeu ca sa-l cunosc.
Pentru ca ,exista titlul al unui articol,dar care titlu ,a fost acoperit anume de o lumina alba densa pentru ca el sa nu poata fi citit.
Cert este faptul că,c avem o zi anume  si o luna anume.
Acestea sunt :
                          "14  Septembrie !"

Dragii mei, cu siguranta va apărea ceva pe parcursul anului si despre care eu voi scrie, dar va fi ceva, ce se va împlini la 14 Septembrie.
Ce anume? Eu nu stiu a va spune! Dar vom afla impreuna cu siguranta.
                                      Cu dragoste ,Maria.


7 comentarii:

  1. Sarbatoarea ortodoxa Inaltarea Sfintei Cruci,zi de post

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajută!
    Vă invit pe canalul de youtube Ortodox, Unitatea: https://www.youtube.com/channel/UCxB5HSzlzOJ91Ym8bwdW89g

    În general este un vlog Ortodox unde se citesc (prin skype) rugăciuni, acatiste, psalmi, în fiecare seară când se face live. Vă aștept să fim uniți, să ne împrietenim, să comentăm la chatul live împreună.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunteti nascuta d-stra pe data de 14 septembrie ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteti nascuta d-stra pe 14 septembrie ?Aveti un suflet bun si inima curata de asta va ales Dumnezeu pe d-stra sa spuneti la lume aceste mesaje . Sunteti bunecuvantata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Este ziua Sfintei Cruci,dragă mea.O sărbătoare peste toate sărbătorile.Crestinii adevarati o au intiparita in minte și în suflet,aceasta data.Cu drag,Mirela.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ziua crucii este sarbatoare importanta, crucea fiind simbolul crestinismului (semnul Fiului Omului-Iisus Hristos)

    RăspundețiȘtergere