miercuri, 14 februarie 2018

INUNDATII EXTREM DE GRAVE ! CATASTROFALE !!!

                            Noapte de 10 -11 Februarie 2018,ora 3,00 !

                                    Dragii mei,

În aceasta noapte,după ce abia îmi terminasem Rugaciunea,vad dragilor o lumina puternica care - mi arata o strada ce părea linistita in prima clipă,iar oamenii isi vedeau fiecare de treburile lor.
Sub un Cer de ziua,vad cum in urma oamenilor ce mergeau pe trotuar apa mâloasa venea cu mare repeziciune.

Image result for INUNDATII.

Si chiar daca pe alocuri trotuarul era mai inalt,apa urca cu foarte mare repeziciune.
Oamenii care mergeau pe strada cu masina sau pe jos, dar si oamenii care mergeau pe trotuar, priveau cu spaima in urma lor si grabeau pasul pentru a ajunge la cel mai apropiat adapost.
Image result for INUNDATII.


Dragii mei, vom auzi de INUNDATII extrem de grave,INUNDATII care vor afecta locuitorii locului unde se vor produce.
Ce va duce la acest dezastru? Eu nu cunosc dragilor. Poate fi vorba de ploi torentiale sau de ruperea vreunui bazin de apa, etc,etc.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului  dragilor,ca sa nu ne lase din Mâna Sa ocrotitoare si sa nu-si intoarca Faţa sa de la noi.
Sa ne ajute cu mila si cu dragostea Sa, si sa ne apere de tot raul si de tot necazul,Amin!
                                       Cu dragoste,Maria.

P.S. din noaptea de 13 -14 februarie 2018,ora 1,20 !

                       Mare  Atentie !!!

Dragii mei, in aceasta noapte,chiar daca eram cu ochii pe monitor,vad inspre Sud,cum APELE se revarsa pe Pămant, se intind pe Pămant,precum se sparg valurile Marii Negre la mal.
Sa fim cu mare bagare de seama,deoarece,urmeaza sa auzim de GRAVE INUNDATII care, vor produce mare Dezastre !
                       


3 comentarii:

  1. Luni dimineata la ora 5 fara ceva am simtit ca se clatina patul cu mine. Am crezut ca e cutremur. Dar nu am auzit de niciun cutremur. Oare a fost o premonitie? Am mai simtit asta mai demult dar mai putin intens si ulterior am aflat de cutremure prin alte tari.

    RăspundețiȘtergere
  2. topirea zapezii poate duce la inundatii grave-mai ales ca la noi s-au taiat padurile

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vorbea de un baraj sau o acumulare de ape, asemenea unui baraj.
    Cred ca este vorba de acest lucru.
    http://adevarul.ro/locale/buzau/risc-inundatii-buzau-satenii-vadu-pasii-sfatuiti-nu-mai-tranziteze-pod-tuburi-podet-paraul-calnau-1_5aa81b45df52022f7584e417/index.html

    RăspundețiȘtergere